Paras selain

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minulle on tullut joku eriskummallinen tapa avata aina Opera sekä Firefox. Opera on nopea ja kiva, mutta Firefoxin etuina on suuri valikoima pluginejä, joista jotkut ovat erittäin hyödyllisiä. Myös flash ja javapohjaiset jutut taitaa rullata paremmin Firefoxilla. Chromea kokeilin ja olin siihen erittäin tyytyväinen, mutta ainakin tässä vaiheessa se on vielä aika epävarma ja kaatuilee useasti. Safari oli myös ihan jännä, se vaan tuntui minusta jopa puolen vuoden käytönkin jälkeen hieman kömpelöltä.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Runte »

Pelkkää tulikettua käyttelen.
Operaa en omista, enkä edes haluaisi ja Explorer on bannattu mun koneelta :'D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Aika sama kuin Mickeyllä. Kaikki youtubesta katson Firufoxulla ja muut selaamiset hoidan Operalla.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Firefox, Firefox ja vielä kerran Firefox :'D Exploreria olen lopettanut käyttämästä jo aikaa sitten, enkä ole varmaan koskaan kokeillut mitään muuta selainta. Kyllä Firefox pelittää :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Firefox on ykkösselaimena. Ei se tosin mikään pyhyyden esikuva ole. Kaatuilee jonkin verran ja sillä on ollu jotain Applen sivuja vastaan kun ei suostu niitä kunnolla näyttämään. Hiirieleet=<3 Pojoja foxille myös siitä että tuki Macbookien multitouchille on tulossa.

Safari on myös ihan mukava. Vähän hitaampi, mutta siinä on omat hyvät puolensa. On todella kätevää kun se automaattisesti purkaa netistä ladatut zip-tiedostot. iPhonekin kulkee Safarilla joten nykyään on tullut tätä selainta käytettyä enemmän kuin aiemmin..

IEstä nyt ei kannata vaivautua puhumaankaan.. Operaa ja Chromea en ole kokeillut.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Oon melkein kolme vuotta käyttäny pelkästään Exploreria, mut sit mua alko ärsyttää ku menetin välilehdet siitä nii hankin sit Mozillan. Pakko myöntää, tää on sata kertaa parempi... Netti tuntuu liikkuvan nopeemmin ja nyt mullon ne välilehdet joita ilman en pärjää. <3 Eli nyt sitten siirryin pysyvästi Mozillan käyttöön, en enää koske tohon toiseen, yh.
Avatar
Ðrake
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: La Huhti 11, 2009 19:23
Paikkakunta: Kotka

Re: Paras selain

Viesti Kirjoittaja Ðrake »

Mozilla Firerox, joka ei selittelyä kaipaa. Muille selaimille olen aikoja sitten jo haudat kaivannut/kuoppannut että niille ei käyttöä ole.
Vastaa Viestiin