Melkein sukua julkkikselle

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Äiteen serkku on Ex-kansanedustaja Minna Lintonen. Ainiin paappa (isoisä) on ollu Valion johdos muutama kymmen vuotta sitten ^^
Kuva
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Lilie »

salakuljettaja kirjoitti:Hehhee. Kaverini isoveli on pelaa TamUssa XD
Hmmh, rakas isäni on kirjailija, mutta ei kovin tunnettu ^^' Mutta sitä ei lasketa, koska topicci on melkein sukua.. Damn :C

Aih? Mun pikkuserkku on Pikku G XD
Niin joo, tuo kyseinen kaveri, jonka veli pelaa Tampere Unitedissa, olen minä. Eli siis, no sitä ei lasketa koska veljeni on minulle sukua. xD

Pikku G on minullekin sukua. xD
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Lilie kirjoitti:
salakuljettaja kirjoitti:Hehhee. Kaverini isoveli on pelaa TamUssa XD
Hmmh, rakas isäni on kirjailija, mutta ei kovin tunnettu ^^' Mutta sitä ei lasketa, koska topicci on melkein sukua.. Damn :C

Aih? Mun pikkuserkku on Pikku G XD
Niin joo, tuo kyseinen kaveri, jonka veli pelaa Tampere Unitedissa, olen minä. Eli siis, no sitä ei lasketa koska veljeni on minulle sukua. xD

Pikku G on minullekin sukua. xD
Ääh, anteeksi. Pahoittelen sekaannusta XD Mummuni on nääs kertonut tämän "faktan", mutta on näimmä sekaantunut räppäreissä XD (Vähän mä olisin kuollu, jos me oltais oltu Lillittimen kanssa sukua O___O) Lilie siis tarkisti sukukirjastaan ja totesi ettemme onneksi ole mitään sukua toisillemme. Nyt pitää vaan sit jostain saada selville mille ihmeen räppärille mä sitten oikeasti olen sukua XD

Lilie:
Joo, mutta mun isäni ei ole sulle sukua. Eli säkin oot melkein julkkis sen kautta :3

Edited version: Se onkin Raimssi! 83
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja qecco »

mun mummuni jonkun sukulaisen sukulainen on joku abaut 2000 luvun missikisan voittaja tai jotai en muista vuotta minkä missikisan voitti eikä nimestä oo tietookaan sain tiedon meeen mummulta.
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Dents »

Nooh, Irwin Goodmanin vaimo kaiketi oli jotain sukua mun mummille....iskä kertoi ratsastaneensa Irwinin koiralla.

Lisäksi äitini on tuntenut nuoren Jere Karalahden.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

Isäni kavereita ovat nämä Neljä ruusua -bändin miehet.
..muuta ei nyt tule mieleen. Olisihan se kiva olla sukua jollekkin Hollywood tähdelle mutta taitaa jäädä vain haaveiluksi. hahhah.
Kuva
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

Isäni kavereita ovat nämä Neljä ruusua -bändin miehet.
..muuta ei nyt tule mieleen. Olisihan se kiva olla sukua jollekkin Hollywood tähdelle mutta taitaa jäädä vain haaveiluksi. hahhah.

EDIT: ainiin, ja sitten äitini tuntee nämä Eläkeläiset, jotka viimevuonna Euroviisuihin yrittivät.
EDIT 2: ja äitini sanoi että minä ja siskoni olemme joskus ihan pienenä leikkineet Amanda Pilkkeen kanssa jossain xD
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Olen nyt töissä sellaisessa paikassa, missä näitä vilisee. Itsekin joutunut sitä kautta pari kertaa telkkariin.

Ja tämän seuran kautta olin äsken illallisilla, missä istuin sellaisen saksalaisen vanhan herrasmiehen vieressä. Vähän aikaa keskusteltuamme minulle selvisi, että hän on ollut monta vuosikymmentä Warner-levy-yhtiön pääjohtaja. Eläkkeelle jäätyään perusti oman pienemmän, joka on tällä hetkellä yksi maailman johtavimpia jazz-musiikin tuottajia. Oli vähän huima olo olla siinä. :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin