Jos sinun olisi pakko naida joku foorumilainen, niin kuka?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

No kylläpäs Minori nyt topicin väänsit :'D

Hmm vastaan itse joko Freyr tai Kiko-chan, molemmat on mukavan oloisia ja fiksuja poikia tai no miehiä ^^
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Huhhuh, ihana topicci.. :3

Kun näin otsikon, mulle tuli heti ekana mieleen "Runten". Sitten klikkasin sisään topicciin ja mitäs ihmettä.. :´D Fransu kiusaa vieläkin sen takia.

Ja Fransun kanssa menisin naimisiin, mutta koska insesti on mielestäni perseestä niin ehkei..

Joo, Runten lisäksi kolme herraa tuli myös mieleen. He ovat Urahara Takumi (joo, olipa sukupuolesi mikä hyvänsä oot kiva ;D), Gebric (tai ehkei, liian yläpuolellani.. :3 Varsinainen herrasmies) ja ZUnDE (se on aika charmantti.. ^___^).

Voisin laittaa listaan myös chauronin, mut minori tappais mut.. xD Enkä tuppaa koskemaan muitten miehiin. Pettäminen on arsesta kanssa. :roll:

Sitten jos se sais olla näitä forelta kuolleita sieluja niin listassa on khyl SanHosee (se on semmonen bishy mikä hävis keväällä 2005), kiko-chan (nii-samaa~ se on armeijassa ja Tiirikan, ei kosketa) sekä Freyr (se on ihana.. ^^ Mutta sekin on vissiin varattu..? Ja tehnyt comebackin forelle..?).

Mut kyllä se Runtukka ehkä se ykkösvaihtoehto ois.. Paitsi se juoksee mua jo nyt karkuun aina kun tuun Tampereelle. Huonompi homma jos muutan sinne ensi kesänä.. x)


Jaa-a, taidan kaivaa kuopan ja haudata itseni sinne.. 8D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

No jo on topicci! :'D
Mutta sanon silti että Runtana tai Hyu! Runte nyt vaan on tommonen mukava jätkän taimi ja Hyu oli ainkin Traconissa niin kovin suloinen että vei huomioni! >: D
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frosti on minun, näpit irti! D:
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

/OFF/
LittleSamurai kirjoitti:Sitten klikkasin sisään topicciin ja mitäs ihmettä.. :´D Fransu kiusaa vieläkin sen takia.
*Reps* 8DD Voi Littlis parkaa ^^'
LittleSamurai kirjoitti:Huonompi homma jos muutan sinne ensi kesänä.. x)
Orly?!? :o Minnepäin? ^^

/OFF/

Littlis-editto: Jos jonnekin muutan niin Hämeenkadulle. Mulle ois jo asunto siellä. Oletan että tiedät missä se on..? (Keskustan liepeillä)

Runte-edit: Juu tiedän ^^ Ei oo kyl ihan takapihaa, joten tuskin löydän tiettyä taloa sieltä ilman pientä hakua ensin, mut ei ole ihan tuntematon myöskään ^^
Viimeksi muokannut Runte, Ke Marras 29, 2006 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Emmy kirjoitti:Sitten Fransu ja Wendy. Melkeinpä ainoat joihin olen everin lisäksi tutustunut paremmin. Joten mikä ettei :'D pakkonaitetaan.
Hii, sie voisit ollan varteen otettava vaihtoehto tosiaan Emmy ;D Nam!
Ja Littlis olisi ihannevaimo, mutta insestiä en harrasta enkä ole juuri kiinnostunut samasta sukupuolesta muutenkaan :D
Coraline Jones, tunnen irl, joten mikä ettei. Mukava ku mikäkin ja ropettaa aina miun kaa. Mie voisin olla ikuinen seme!! Hähää!

En tunnee montaakaan ugea täältä foorumilta, mutta ainakin Jusperin tiedän ja sen tiedän että se ukkeli osaa kuunnella ja olla tosi lutunen ^_^ Ja se on varattu ja tämä topicci on leikkimielinen pakkonaitto, hahahaa xD
Hmm, Setzykin on aika komee, mutta tuntuu liikaa nipottavan minun mielestä, mutta rinkula sormeen ja teippi suulle.
Elffiä en tunne, muuta kuin ulkonäöstä (ja se riittää minulle, neiti pinnallisuudelle xD) , kelpaa ilman sitä Hichigo-asua :DD

Tjuu, tämä on ihan kamala, mutta hauska topic :`D On muuten hassua, miten silti ilostuu kun näkee oman nimensä tuolla.
Kuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Pitääpä laittaa kunnollinen vastaus varmaan itsekkin :--D
Se on selkeesti tää voimanelikko Jufo, Setzeri, kiko-chan ja circol kerta samaan vanhustenkotiin ollaan muuttamassa :D Lähes samalla aaltopituudellakin ollaan
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Vaikea valinta. :<

nike, kyuuka ja Dragonmaster. ... ai ei kaikkia kolmea voi yhtä aikaa, whyy? :<
Viimeksi muokannut karasuka, Ti Huhti 17, 2007 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:Mutmut mää haluun frostin kans naimisiin! D: Tai Rinden. xD No offence, guys. ;P
On siis vain yksi ratkaisu:

POLYGAMIA! *sparkles like Gai*
ruvetaan mormooneiksi!! yay!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

CasMo
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Kääh, enmätiedä :O Littlis! 8D
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Herranen aika mikä topicci. Repesin.

Hmm.. Kauhea kun vaikea kysymys. En "tunne" tarpeeksi ihmisiä. Muttamutta... Taitaapa se olla.. hmm.. Littlis? tai sitten ehkäpä Niken :3

Harmi vain että miulla on jo vaimo. Ja sulhamo
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Aya-san tiätty. En mä tarvitse mitään muuta kuin armaani ja ihQuja sakurankukkia.
Hei, Aya on mun mies eiku siis nainen! >=OOOOO
Vastaa Viestiin