Älykkyystesti

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Älykkyystesti

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

http://alykkyystesti.net

edit: Kun tuo testi näyttää siirtyneen ajasta iäisyyteen niin tästä Suomen Mensan suuntaa antava nettitesti. Tuo testi käyttää keskihajontana Mensan nykyisin käyttämää 15:tä, eli pääsyvaatimuksena on nykyisin tuon keskihajonnan mukaan toteutetuilla testeillä 131 tai enemmän. Mutta sopii ottaa huomioon että tuo on tosiaan vain suuntaa antava testi, jyvät erotellaan akanoista sitten ihan virallisissa testeissä. -gebric

Tämä testi mittaa VISUAALISTA ja LOOGISTA älykkyyttä - eikä kerro mitään esim. inter- ja intrapersonaalisesta, verbaalisesta, musikaalisesta, motorisesta ja tuskin spatiaalisesta (tilantajua mittaavasta) älykkyydestä.

Testissä on 33 kysymystä ja aikaa 20 minuuttia. Huomaa, että et voi keskeyttää testiä. Tulos tulee automaattisesti, kun 20 minuuttia on kulunut. Mikäli palaat tälle sivulle ja aloitat testin uudelleen, ajan laskeminen alkaa alusta.

Mikäli aikaa jää käyttämättä, käytä se vastausten tarkistamiseen. Vain 0.11% ihmisistä saa kaikki oikein 20 minuutissa.

Pistäkäähän tuloksia tulemaan.

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 156

Huipputulos!
Olet erittäin lahjakas.

Koodi: Valitse kaikki

  Tulos	        Arvio
  168 - 174  	  Nero  
  153 - 165  	  Erittäin lahjakas  
  138 - 150  	  Lahjakas  
  126 - 135  	  Yli keskiarvon  
  078 - 123  	  Normaali  
Yllä voit verrata tulostasi 156 viimeksi tehtyjen 148064 testin tuloksiin.
Tulosten tämän hetkinen keskiarvo on 127.93.
Huomaa, että kaikkien ihmisten testitulosten keskiarvo
olisi 100 ja internetiä käyttävien keskiarvo on 126.
Korkein pylväs on 9468 testitulosta / 132 pistettä.
Mensaan pääsisi 148 pisteellä... Mitenkäs se meni, neron ja idiootin välinen raja on erittäin häilyvä vai miten se meni? Tossa oli kaks minkä logiikkasta mä en millään päässyt jyvälle (#26 ja #29), noi ja #12 lukuunottamatta olen satavarma että ne kaikki muut meni oikein
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Älykkyystesti

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 141
Erittäin hyvä tulos!
Olet lahjakas.


Tulos Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali


Nyt mulla on todella tyhmä olo kun sain kuitenkin noin huonon.. :< Tosin oisin veikannut että jään alle sadan. Enpä jäänyt. Ehkä mä tuurilla vedin koko homman.. :roll:

En kuitenkaan olis päässyt mensaan kun jäi seitsemästä kiinni.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

<___< Sain vain 129. No okei, yli keskiarvon ja just ja just saisin tuon niiden typerän diplomin, mutta... Syytän välivuotta ja lihatiskiä. xD
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Minäkin sain 141. Olen pari kertaa aikasemminkin tehnyt jotain testejä joista tulokset ovat olleet 133-135, mutta ne ovat olleet osittain sanallisia tehtäviä, englanniksi. Eli en ihan kaikkea ole kuitenkaan niistä ymmärtänyt. Vaan eipä sitä kuitenkaan mensan tasoa olla.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Katsotaas..

"Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 129

Hyvä tulos!
Älykkyysosamääräsi on yli keskiarvon."

Eli älykkyysosamääräni on noussut sitten yläasteajoista. Silloin älykkyysosamääräni oli 112.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Paljon tuossa on keskihajonta? *stalkkaa* Hm, 24, sama mitä Suomen Mensa käyttää. En nyt ehdi tuota tekemään (olen koulussa tappelemassa printterien kanssa jee), mutta virallisessa Mensan testissä sain >184.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

No jesh, 132. :D
Hyvä tulos!
Älykkyysosamääräsi on yli keskiarvon

Odotin paljon huonompaa. xD Olen huono tällaisissa. Tosin taidan olla huono kaikessa... Yleensä en ole edes jaksanut tehdä tämmöisiä.. Nyt ainakin yritin vähän. ^^;
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 150
Erittäin hyvä tulos!
Olet lahjakas.

Tulos Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali

Ihan tarpeeksi hyvä tulos mulle. Tai siis oikeastaan tuo tulos on tosi hyvä.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yyh, vihaan älykkyystestejä. Varsinkin ajoitettuja, ne saavat minut repimään hiuksiani. D': Mutta kai minussa jotain masokistin vikaa on, kun tein tuon kuitenkin, ja tulokseksi sain 159. :3 "Huipputulos! Olet erittäin lahjakas."
Hii, tuli viksu olo. <3

Tulen kyllä olemaan ikuisesti kateellinen tuolle Mirhan tulokselle, halvatun jättipää. *heristää nyrkkiä*
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

"Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 129
Hyvä tulos!
Älykkyysosamääräsi on yli keskiarvon."

Yeah. Oon tyytyväinen ^^
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 132
Hyvä tulos!
Älykkyysosamääräsi on yli keskiarvon.
\o/ Vähän vihaan tälläsiä.. Pitkästyn aina niiiin helposti ja sitten en jaksa enää miettiä mitään kunnolla ^^'
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Noniin! Millaisethan tulokset tuli. 132 eli ylikeskiarvon. Ihan mukavastihan se ilman mitään aivojumppia ja myöhään illalla. 8)




Tulos Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Sain nyt tulokseksi 120 (kuumeessa), joskus viime vuonna kun tein tuon sain jotain noin 140.

Eivätkä nämä tämmöiset (varsinkaan nettiversiot) ole edes luotettavia. Älykkyyttä on monenlaista, ja nämä mittaavat vain tietynlaista - kuten tuolla sivullakin kerrottiin. ^^ Voi siis oikeasti olla ihan ältsin nero vaikka saisi tuollaisista vähän huonommat tulokset, koska älykkyys ei rajoitu loogiseen ja visuaaliseen älykkyyteen~
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

ei yhtään huvitä tai kiinnosta. Mutta suomen tieteenkuvalehden sivuilla tein kerran pari vuotta sitten erään älykkyystestin ja sain keskivertoa paremman, eli jotain 130-140 väliltä. En enää jaksa muistaa. Mutta en mä noihin netti-hömpötyksiin pahemmin ees perustais.
Kuva
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

ZUnDE kirjoitti:26 ja 29 oli pahoja, uskon että tuo 29 meni oikein. Tuosta tehtävä 12 mulla on tälläinen käsitys.

Ne jotka ei ole vielä tehnyt testiä älkää katsoko kuvaa.

http://i34.photobucket.com/albums/d132/ ... teht12.gif
Se voi olla myös päinvastaiseen suuntaan, sen takia en ollut siitä varma. Kummatkin on kyllä loogisesti oikein.
Spoileri, maalaa nähdäksesioma veikkaukseni #29 on että toinen on joko A/B ja toinen on joku C-E, oma veikkaukseni oli muistaakseni a+d
Tarkoittikohan joku >148 eikä >184 siinä mensan testissä, koska ymmärtääkseni Suomessa noita yli 170 ÄÖ olevia ihmisiä on todella harvassa.
Viimeksi muokannut ahjteam, Ke Touko 16, 2007 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Vastaa Viestiin