Onko teillä kummia tapoja?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

jos minulla on monta seteliä, laitan ne viuhkaksi ja huiskutan niitä poskeeni.. O.o''
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Mulla on sellanen outo tapa, että välillä alan käkättää kun joku noita ja sitten taas joskus räjähdän nauruun ja se on hassun kuulosta.. tai sitten vaan hytkyn ja nauran sisäänpäin.. :D

Mulla on myös oudot aivastukset.. toisinaan saattaa tulla sellanen iso pyrskähdys ja joskus sitten sellanen pienenpieni atshii.. :D

Hmm.. mitäs muuta outoa... puhun usein yksikseni.. joskus puhun suomea ja joskus taas muita kieliä..

Mulla saattaa yhtäkkiä alkaa vammaamaan päässä.. ja sillon usein puhun aika sekavasti jos osaan ollenkaan puhua. xD

Sitten mun on myös pakko mennä nukkumaan sillei että mä nään suurimman osan huoneesta ja joskus on pakko kurkata sängyn allekkin. :roll:
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mä naksuttelen usein sormiani :/ En ees ajattele tai huomaa sitä aina :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Vältän särkylääkkeitä ja sateenvarjoja viimeiseen asti. Ei sillä, että pelkäisin niitä tai mitään.

Lasken seiniä. Joo, vähän vaikeaa selittää. Mutta siis neliskulmaisessa huoneessahan on neljä saman kokoista seinää ja niistä saa siis neljä, mikä on hyvä. Kaikki 4, 8, (10), (12), (14), 16... ovat hyviä lukuja (suluissa olevat menettelee). Ja jos siis on pitkulainen huone, niin jos pitkät sivut on tarpeeksi pitkiä, niin niistä saa molemmista kolme, ja kun päädytkin lasketaan, niin yhteensä kahdeksan jne... Tuo on ihan hullua, mutta jo ainakin viimeiset neljä vuotta olen laskeskellut seiniä ainakin, jos on tylsää. Ja se sitten onkin vallan kamalaa, jos niistä ei tulekaan noita hyviä lukuja... ;)

Ja joskus muutama vuosi sitten olin jo ärsyttävän addiktoitunut lukemaan kaikkien näkemieni autojen rekisterikilvet. Onneksi olen päässyt siitä eroon.

Pahus kun täällä saa itsensä kuulostamaan ihan friikiltä...
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

No onhan näitä mutta ei kuitenkaan hirveästi nyt juuri muistu mieleen.

No mulla on sellanen tapa, että kun puhun ihmisten kanssa jossain ja ihmisiä on monia esim. pöydän ääressä istumassa, mun on pakko jäädä seisomaan. En tiedä mistä se johtuu mutta luulen, että se johtuu siitä faktasta, että seisaaltaan on helpompi puolustautua. :D

Niin ja sitten mulla on myös sellanen tapa, että kun alan miettimään jotain oikein tarkasti, alan tekemään karaten perusharjoitus sarjoja tai katoja (kata = eräänlainen liikesarja). Se tulee vaistomaisesti, mutta auttaahan se keskittymään paremmin.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Khihii, olen kaikin puolin outo henkilö... :wink:

Rakastan jostain syystä veren makua (!). Aina kun vaikka leikkaan sormeeni haavan, tungen sen hampaitteni väliin (niin ettei kirvely tunnu) ja varmistan, ettei kukaan kato. Se veri vaan maistuu niin hyvältä! Joskus oon ollu tosi yksinäinen, eikä kaapissa ollut mitään ruokaa. En jaksanut käydä kaupassakaan ostamassa mitään hyvää, vaan leikkasin fileoindiveitsellä käteni auki (siitä sivusta, en ranteesta) ja tungin suuhuni. Kyllähän se vähän sattui, mutta se on sen arvoista!

Ja sitten *kröhöm* dippaan banaania ketsuppiin... Ja ranskalaisia sundae-jädeen... On mulla makutottumukset!

Sitten mulla on yksi mäkkärin HappyMeal-ateriasta saatu MyScene-nukke jota tykkään pyöritellä, sillä on niin kiva takkikin. Näprään sen hiuksia aina kun ystävämme mr. Teknologian Ihme selvittelee tietsikkajuttuja. Ja joskus kun käyn kaupassa, se on koko ajan kädessäni. Mutta vain se yksi ainoa nukke kelpaa, ei mikään muu.

Noo... Kuljeskelen hupparissa ja minihameessa ilman sukkiksia keskellä talvea ympäriinsä, mutta jostain syystä mulle ei koskaan tuu kylmä.

Ja sitte mä valitan. Aina ja kaikesta. Valitan aina että mulla on kylmä vaikka ei edes ole, tai sitten että kuuma, vaikka ei sekään pidä paikkaansa. Valitan kaikesta, ihan kaikesta, syystä ja syyttä. Enkä edes huomaa että valitan. Khihii.

Onhan sitten sellanenki tapa mulla, että otan aina opettajat haasteena. Aina lukukauden alussa tervehdin maikkoja kuin vanhoja vastustajia, valmiina uuteen taisteluun. Ja varsinkin uskontotunnilla luokka saa vähän kuunnella mun uskonnollisia näkemyksiä... Ja tietenkin kuvistunnilla venytän annettua aihetta niin paljon kuin mahdollista. Esim jos pitää piirtää jotain jouluaiheesta (!) niin mekäläinen laittaa piruja helvettiin palavan kuusen ympärille. :wink:

Tähän äskeiseen vielä lisättäköön, että viidennen luokan lopussa opettaja sano faijalle, että mä oon sitä parempi kaikissa aineissa paitsi matikassa, mutta mulle ei sais kertoa sitä, ettei nousis maine hattuun... :wink: Oi että, se oli niin makea tilaisuus! Heti siitä kuultuani (isä siis kertoi) päätin, että tästä saisi maikkarassu kuulla... *hankaa käsiään yhteen* :twisted:

Että sellasta. Kaikesta päätellen taidankin olla melko omituinen tyyppi. Legendaarista...

EDIT:
Vältän särkylääkkeitä ja sateenvarjoja viimeiseen asti. Ei sillä, että pelkäisin niitä tai mitään.

Lasken seiniä. Joo, vähän vaikeaa selittää. Mutta siis neliskulmaisessa huoneessahan on neljä saman kokoista seinää ja niistä saa siis neljä, mikä on hyvä. Kaikki 4, 8, (10), (12), (14), 16... ovat hyviä lukuja (suluissa olevat menettelee). Ja jos siis on pitkulainen huone, niin jos pitkät sivut on tarpeeksi pitkiä, niin niistä saa molemmista kolme, ja kun päädytkin lasketaan, niin yhteensä kahdeksan jne... Tuo on ihan hullua, mutta jo ainakin viimeiset neljä vuotta olen laskeskellut seiniä ainakin, jos on tylsää. Ja se sitten onkin vallan kamalaa, jos niistä ei tulekaan noita hyviä lukuja...

Ja joskus muutama vuosi sitten olin jo ärsyttävän addiktoitunut lukemaan kaikkien näkemieni autojen rekisterikilvet. Onneksi olen päässyt siitä eroon.

Pahus kun täällä saa itsensä kuulostamaan ihan friikiltä...
Khihii, onko tullut mieleesi että sinä oikeasti olet friikki! Tarinaas verrattuna mä oon melko helppoa sulatettavaa... Mä ihailen sua. Sä oot niin friikki.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Moonlight Slave kirjoitti:Khihii, onko tullut mieleesi että sinä oikeasti olet friikki! Tarinaas verrattuna mä oon melko helppoa sulatettavaa... Mä ihailen sua. Sä oot niin friikki.
Noooooo! Olen ihan tavallinen lettipää! En tahdo olla "erilainen nuori" ( = raitasukkateini) Anteeksi, kun nyt loukkaan puolta foormua... Mutta äh, inhoan sitä kun ihmiset sanovat itseään erilaisiksi, vaikka eivät oikeastaan mitään kummallista olekaan. Ja aika monilla noita "tarinoita" varmasti pyörii päässä, mutta toiset eivät ole tarpeeksi typeriä kirjoittaakseen niitä ylös ja julkaistakseen vielä netissä. Toivottavasti te kaikki kaksi ihmistä (jos sitäkään...), jotka muistatte minut täällä, ette luule minua friikiksi - kuten sanoin, tavallinen maitotyttö-lettipää täällä vain istuu ;)

Ja vähän offia taas kerran...
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Ei Minori ole friikki, se on oikeastaan aika normaali. Ainakin meidän pienessä kaveripiirissä se on pelottavan normaali. ^^

Mitähän outoa osaisin sanoa... Noh.
Minua häiritsee tavattomasti jos kynä tai mikä tahansa on suunnattu osoittamaan minuun. Sitä pitää siirtää. Samoin joku ihan naurettavan pieni pois paikaltaan oleva esine tekee minut hulluksi kunnes jaksan vaivautua siirtämään sen.

Vielä pari vuotta sitten pystynyt nukkumaan kädet auki, tai siis niin että niihin voisi joku tarttua. Piti aina olla peittoa, tyyny, hiuksia tms kädessä että sain unta. En muista oikein miksi.

Myös häiritsee jos portaita noustessa tulee eri jaloille eri määrä askelmia. Siitä jää outo epätasainen fiilis jalkoihin mikä pitää korjata jollain muulla vastaavalla. Tuo porrasjuttu vielä jatkuu sillä, että joskus lasken kaikkia pylväitä ja halkeamia joiden ohi kävelen, samoin autoja jne, ja jos jompi kumpi jalka astuu useamman "yli", vaivaannun ja yritän korjata epätasaisuuden astumalla muiden juttujen yli. Varmaan näytän joskus hieman hassulta miettiessäni miten pitkiä askeleita ottaa ja missä tahdissa pitäisi kävellä että saa taas jalat tasapainoon.

Vielä symmetriaa. Jos lyö vasemman jalan johonkin, pitää potkaista oikeaakin samaan kohtaan. Jos raapaisee oikeaa sormea, pitää raapaista myös vasenta. Muuten jää vaivaamaan. Se on kummaa. Mutta symmetrisyys pitää olla.

Ehkä nuo nyt riittäisi toistaiseksi... Kaipa sitä muutakin on... Mutta ihan kaikkea en kyllä teille kertoiskaan.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Meralia kirjoitti: Myös häiritsee jos portaita noustessa tulee eri jaloille eri määrä askelmia. Siitä jää outo epätasainen fiilis jalkoihin mikä pitää korjata jollain muulla vastaavalla. Tuo porrasjuttu vielä jatkuu sillä, että joskus lasken kaikkia pylväitä ja halkeamia joiden ohi kävelen, samoin autoja jne, ja jos jompi kumpi jalka astuu useamman "yli", vaivaannun ja yritän korjata epätasaisuuden astumalla muiden juttujen yli. Varmaan näytän joskus hieman hassulta miettiessäni miten pitkiä askeleita ottaa ja missä tahdissa pitäisi kävellä että saa taas jalat tasapainoon.

Vielä symmetriaa. Jos lyö vasemman jalan johonkin, pitää potkaista oikeaakin samaan kohtaan. Jos raapaisee oikeaa sormea, pitää raapaista myös vasenta. Muuten jää vaivaamaan. Se on kummaa. Mutta symmetrisyys pitää olla.
Hassua... Mulla on ihan sama juttu. Ja joskus myös tietokoneen näytöllä. Kun luen jotain tietsikasta (Narutoa useimmiten), mun täytyy aina veivata sitä hiirtä ympäri näyttöö...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Onhan minul o_o . Min ensinnäkin aina ennen nukkumaan menoa kurkkaan sänkyni alle, sitten koitan, että ikkunat on varmasti kiinni ja sitten siirtelen tavaroita lattialla niin, että ne ei koskisi toisiinsa. Sitten harppaan aina vessan ovesta kynnyksen yli ja sitten jos min luen jotain lehteä niin tulee semmonen tunne, että jos en lue tätä juttua loppuun niin kuolen.

EDIT: Sitten minulla on vielä pari ^^. Min en pysty katsomaan ketään vastaan tulijaa taikka ketään puhujaa silmiin (tai siis pystyn hetken, mutta sitten pitää jo katsoa jonnekkin muualle). Sitten, kun kävelen rappusia niin jos niitä ei tulekkaan oikea määrä (eli meidän rappusia on 21,) niin sitten jää semmoinen tyhmä tunne.
:\
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Zigah kirjoitti:Onhan minul o_o . Min ensinnäkin aina ennen nukkumaan menoa kurkkaan sänkyni alle, sitten koitan, että ikkunat on varmasti kiinni ja sitten siirtelen tavaroita lattialla niin, että ne ei koskisi toisiinsa. Sitten harppaan aina vessan ovesta kynnyksen yli ja sitten jos min luen jotain lehteä niin tulee semmonen tunne, että jos en lue tätä juttua loppuun niin kuolen.

EDIT: Sitten minulla on vielä pari ^^. Min en pysty katsomaan ketään vastaan tulijaa taikka ketään puhujaa silmiin (tai siis pystyn hetken, mutta sitten pitää jo katsoa jonnekkin muualle). Sitten, kun kävelen rappusia niin jos niitä ei tulekkaan oikea määrä (eli meidän rappusia on 21,) niin sitten jää semmoinen tyhmä tunne.
Minulla on tis-mal-leen samat O_o
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
ThunderBeer
Student
Student
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 13:00
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja ThunderBeer »

grape kirjoitti: Outoihin ja varsinkin pahoihin tapoihini kuuluu myös sormien ja varpaiden naksuttelu -_- olen yrittänyt päästä siitä eroon...pikkuhiljaa...
Wohoo vihdoinkin kohtalo toveri, mulla siis sama ongelma. mun outoja "tapoja" siis ovat oudot pitkät naurukohtaukset mitättömillekkin asioille,hoen jatkuvasti "oikein! 10 pistettä ja papukaija-merkki!!", scepteriltä tarttunut "ookoo":n hokeminen, "pingu"-ääntely (tiedätte varmaan pingun), asioiden toistaminen, kiinnitän ylimääräistä huomiota siihen jos joku sanoo "kai" ja limun (coca-cola ja mountain dew) hallitsematon ostaminen ja juonti (tästä seuraa "kohtalokkaita" seurauksia).

Kerron sitten lisää jos keksin lisää. :wink:
Somewhere in the darkness there is a light that I can't find...Maybe it's too far away or maybe I'm just blind...

Kaapissani asuu komeita bleidaajia ja ne on ihan hemmetin seksikkäitä.x3

Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hmm. Naksuttelen sormiani ja kyynärpäitä mahdollisimman äänekkäästi, niin että tyypit oikeasti kääntyy katsomaan mua että "mitä vattua sä teet?!" Puren kynsiäni ja kynsinauhoja siihen asti, että sormiin oikeasti sattuu... Oon niin hermostunut välillä, että pakko tehdä jotain ^^;; Hmm... Saunassa en koskaan käy suihkussa ennen ku meen saunaan. Tämä on pakko. Ja saunan jälkeen on pakko saada kokista ja pizzaa. Ihan pakko.

Puhun aika monesti japania kavereilleni, useimmiten ihan lyhyitä lausahduksia, mutta joskus oon puhunut pitemmän pätkän jotain ihan asiaa. Sitten monesti käy niin, että mulle puhutaan suomeksi, "kuulen" sen englanniksi ja käännän toisen puheen suomesta englantiin ja takaisin.

Ja mulla on kanssa tuon nauramisen kanssa ongelmia... Useimmiten hihitän ja kikatan hysteerisesti, samaten hytkyn äänettömästi mutta sitäkin rajummin, ja joskus hyperventiloin niin että alkaa huippaamaan. Mun senpai jaksaa aina nauraa mun nauramiselle... -_-;;

Ja aina jos joku kaveri sanoo jotain väärin, mulla on tapana korjata se. Olkoon vaikka väärä sijamuoto, väärä lausunta tai väärä lauserakenne, mä korjaan sen. Monesti saattaa tulla vielä että "ellet osaa puhua niin pidä turpas kiinni!" mutta tämä tulee vain tietyille henkilöille... ^^
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Mulla on kuuleppa sellanen ongelma et mä naksuttelen sormia jotenki oudosti aivanku mie olisin vetämässä jotakin turpaan.

välillä mie puhun englantia välillä suomea ja joskus saatan sanoa japanilaisia sanoja.

Ja kynsien pureskelu perkl....


ja vielä se et ku mä kuulen jonku tutun musiikin ja laulua ei kuulu mie alan laulamaan sitä
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Vastaa Viestiin