Mistä nickisi tulee?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Fresh-Chan kirjoitti:mun nicki tulee siitä että oon petollisen rauhallinen ja muuten tuossa mun nickissä oleva -Chan on väärin nykyään se on -kun kuten tuo kun sit kertoo että oon mies
Mikä valepukki! Se tulee siitä kun tulit Naruto.fi:n tsättiin nimellä De_Mentos, jolloin aloin kutsumaan sinua Freshmakeriksi. Rekku on tuhma poika >8D

Tämä oma uusi nimimerkkini taasen tulee siitä, että täällä erään tietyn ihmisryhmän eliittiä, nimittäin sellaisen jossa ihmiset pitävät pitkiä mustia takkeja, kutsuttiin "viittaperkeleiksi". Ja minä olen osa viittaperkeleiden uljasta joukkoa, kenties viimeinen virallinen viittaperkele.

Tämän lisäksi olen muutenkin viehtynyt sanaan 'perkele' ja käytän sitä suhteellisen paljon arkipuheessa. Siitä tuli suorastaan palvonnan kohde Paristo-viihdesarjan takia. Siinä oli tietty sketsi, jossa raavas rakennusmies kertoi toiselle rakennusmiehelle aina stereotyyppisesti naisille ominaisen ongelman ja sai myötämieliseksi vastaukseksi ko. sanan hyvin kovalla ärrällä, ja ko. sketsi oli pitkään kaveripiirissä Vuoden Hauskin Juttu.
Kuva
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Mun nimi tulee siitä kun ennen joskus 7-8 vuotiaana kävin kaverillani jonka isoveli (oli myös minun kaverini) sanoi aina kun tulin ovesta siään "Aai putkimies tuli sähä voisit kattoo noita keittiön putkii" ei tietenkään välttämättä keitiiön putkia joskus milloin mitäkin mutta se aina liittyi putkiin ja putkimiehiin se että hän sanoi minua putkimieheksi voi taasen johtua siitä että Mariohan oli putki mies (puhun siis Nintendon peleistä) putkimies ja minä pienenä poikana pelasni sitä paljon joten siitä tuli nimitys
Sitten vain vähän muuttelin sitä Putkimiestä ja sitten siitä tuli Putkika. Ka tuli sinne perään kai, koska koitin saada siihen vähän jotain ninja tai japanilaista henkäystä, mutta se nyt ei kovin hyvin onnistunut
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Nykyinen nimimerkkini, Karupin tulee Prince of Tenniksen päähenkilön Echizen Ryouman lemmikkikissalta. Karupin on aivan vastustamattoman suloinen olento ja pidän muutenkin sen nimestä ja fanaattisena Tenipuri-fanina halusin sitten vaihtaa nimimerkkini Karupiniksi.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Fruist Basketin Ayame Sohmasta, olen hyvin paljon samanluonteinen kuin hän joten...
Kuva
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

No kaikki tietää mistä toi san tulee mut, Saki. Saki tulee Sakilolo:sta joka taas tulee Sakarista/Sakesta(Sakke*). Kun olin tarhassa 6 vuotiaana ( vuosi ennen (k)eskaria), minun paras kaverini rupesi kutsumaan minua Sakiloloksi. Siitä on melkee 7 Vuotta kun ekan kerran kuulin sanan Sakilolo. Voi niitä aikoja, tarhassa olimme mansikat ja meillä oli amppari jen... Oke Oke...

Olen käyttänyt Sakiloloa/Sakia kaikkialla, eli jos törmäät Sakiloloon/Sakiin nii sano vaa Terve Kaukaisen Sakilandian Herra.
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

No ne, jotka on joskus pelannut Halo kakkosta tai muuten vain tietätävät sen pelin hahmot, niin tajuavat kai, mistä mun nimi tulee. <:

Eli Halo kakkosessa on yks aivan upea avaruusolio, Arbiter. Tykästyin sen ääneen ihan hemmetisti ja varsinkin siihen asenteeseen. <3 Ja otin sitte käyttöön tuon Arbiter nimen ja olen kiintynyt siihen paljon. Vaikka nykyään käytän lisäksi nickiä Bero, joka vain ilmestyi mun päähän ilman järkevää syytä. (Bervo.) Mutta koska Arbiter on henkilökohtaisesti lähellä mun sydäntä, niin käytän sitä enemmän Beroon verrattuna, selvästi enemmän. Ja Arbiteristahan on väännetty Arbuutteri, Arvi, Biter ja Arbi kutsumanimetkin.
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Jaa, että mistä nicki tulee? Ihan tuolta omasta etunimestäni "keksin". :D
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Nimi on tullut minu todella entisestä lempinimestä...
Nyt se pyörii monissa sivuissa kun ei jaksa laittaa uutta lempinimeä sivuille kun unohtelee nickit sitten...
Palasin o_o
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

ankka on minulle rakas sana. Minut on pitkään tunnettu ankoistani ja ankka-jutuistani. "Taas tuo piirtää ankkoja.." ym.

Kirai- sana taas on japania ja tarkoittaa jotain vihaa tai vihaamista tai muuta. Yhdistin nämä kaksi sanaa. Ei siinä muuta taustalla. ankka_kirai syntyi ensimmäisen kerran jo vuonna 2005.. sieltä se on jäänyt =)
Happy panda
Avatar
Tobi
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:58
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Tobi »

Naruto:stahan tämä. 8)
Metal Gear Solid 2:ssa Snake puhuu Valmetista ja sen valmistamista aseista.
-large

Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En todellakaan uskonut tänne rekisteröityessäni että alkaisin viestejä kirjoittelemaan - tykkäsin vain ottaa osaa äänestyksiin XD joten en paljoa päätäni vaivannut nimeni kanssa. Foorumeilta löytyi jo niin paljon variaatioita tunnettujen animehahmojen nimistä, etten viittinyt siihen sortua. Halusin jonkun kauniin ja yksinkertasen nimen ja Lucy putkahti mieleen. En enää muista oliko Elfen liedillä näppinsä pelissä vai ei, mutta se sarja ei tainnut siihen aikaan olla vielä niin suosittu, että nimen poimiminen olisi pistänyt liikaa silmään.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja shin »

Piti joku lyhyt ja ytimekäs nimi itselleni keksiä. No olinkin katsellut muutama kuukausi aikaisemmin Tenjou Tengen läpi ja siitä juolahti mieleen Mayan ja Ayan isoveljen nimi Shin Natsume..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Dynamo on ykkossuosikkihahmoni Megaman X-pelisarjasta. XD Muistutan myös kyseistä hahmoa luonteelta aika paljon, joten tykkään käyttää sitä nettinimenäni. ^^
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

SuzyQ tulee oikeastaan kahdesta asiasta. Ensimmäisessä Selviytyjissä voittaja Richard kutsui joukkuetoveriaan Susania SuzyQ:si. Kolmas nimeni taas on Susanna ja Selvityjät yksi lempiohjelmistani, joten nämä kaksi asiaa yhdistämällä nickiksini tuli SuzyQ.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Megamanin Metalman nimisestä hahmosta - joka ei kuulu suosikkihahmoihini.
Kaveri (okei, sanotaan suoraan, Elec) käski aikoinaan laittaa sen animeunioinin foorumille, koska hän on Elecman ja.. nyt se on vain jäänyt fooruminikikseni.
Kuva
Vastaa Viestiin