Kyynel silmäs Narutoa kattonu?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Sarutobin hautajaiset sai kyllä kyyneleet valumaan. Ihmettelen oikeastaan etten ole enemmänkin itkeskellyt, kun yleensä siihen ei tarvita paljonkaan. Hayaten kuolemaa surin myöskin todella, mutta se ei saanut itkemään. Siinä ei ollut oikein mitään väliä missä olisi ehtinyt fiilistellä. Dämit, nyt tuli taas haikea olo... Hassua.
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

Ne oli ihan tippalinssi kohtia ku Zabuza ja Haku kuol, ja sitte se ku näytettiin niitä kohtia Gaaran nuoruudesta... ^^
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Viesti Kirjoittaja Deli »

Joo no kyl noist parist endingist ja sit tietty gaaran muistelut...
Zabu ja Haku... olihan seki surullist mut ei kuiteskaa tullu tippaa silmää.
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Tippa tuli kyl silmään silloin, kun Haku ja Zabuza kuolivat ja joittenkin naruto hahmojen muistelut lapsuudestaan.
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

kyllä mulle ainakin tuli joitakin PIENEN PIENIÄ tippoja(jos niita tipoiksi voi kutsua) kun(toivottavasti tää ei spoilaa... :D ) chouji meinasi delata ja kun se ajatteli shikamaruu niin hyvii ystävii ja sitkun sita syrjittii ku se oli pien mutta shikamaru oli aina choujin ystävä
Kun zabuza ja haku kuoli niin nauroin niille BUAHAHHA en yhtää tykännyt heistä.
Joku hakukin sellanen TRANSU (anteeksi vain) siis jos olet poika nii kyllä sinä voit näyttää pojaltakin AJATTELEPPAS ei se niin ihmeellistä
Kuva
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Surullisia kohtia on ollut paljon ja pari kertaa on itkettänyt niin että silmät kostuivat. Kertaakaan en ole silti oikeasti itkenyt. Naruto on ainoa sarja mikä on koskaan vedonnut niin monta kertaa ainakin minun tunteisiini. Wind oli aivan ihana lopputunnari ja sitä kuunnellessa tulee aina haikea mieli.

Mielestäni animelle itkemisessä ei ole mitään hävettävää. Se osoittaa vain sitä kuinka täysillä katsoja on sarjassa mukana ja/tai toiset ihmiset ovat vain herkempiä itkemään kuin toiset.
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

<!--QuoteBegin-Starlight+Jun 27 2004, 20:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Starlight @ Jun 27 2004, 20:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-tervis+Jun 27 2004, 08:23 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (tervis @ Jun 27 2004, 08:23 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Animessa ei ole ollutkaan vielä viidettä hokagea ollutkaan. Kolmas on kuollut animen aikana, neljäs ennen sarjan alun tapahtumia. Comprende? [/quote]

Kolmas ja Viides on sama, Kolmas otti taas ohjakset käsiin kun Neljäs kuoli voittaessaan Chiobin. Ajattelen sitä vaan Viidentenä, sori vaan.


Ja kyl Animea katotessa voi yhtä hyvin itkeä kuin elokuvia katsoessa, riippuu henkilön luonteenlaadusta [/quote]
Mä ymmärsin ainakin, että Viides on Tsunade. Tai siis Kolmashan oli tavallaan viides hokage, mutta sitä sanottiin kuitenkin Kolmanneksi Hokageksi. Tai kuitenkin, kyllä te varmaan ymmärrätte mitä miä ajan takaa ^^;;

Mä itken vähän jokasessa surullisessa kohdassa. Se kuuluu asiaan. Ainakin mun osalta ^^.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

jakson 114 loppu oli surullinen :(
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

En oo vielä kunnolla itkeny minkään jakson takia, mutta lähellä on ollut mm. Zabuzan ja Hakun kuollessa, Hogaken hautajaisissa ja Gaaran lapsuusmuistoissa.. :(

[spoil]<span style='color:white'>Mangaa lukiessa meinasin alkaa itkee Kakashi Gaidenin lopussa, kun Obito kuoli.. :'(</span>[/spoil]
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

sillon kun Zabuza kuoli mua todella alko itkettää :D
ja sitten jaksossa 16 kun luulin et Sasuke kuolee.. kun kaveri sano niin miulle :D
sillon miuta todellakin itketti ^^"
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Huomautan, että vauvaikäisten ja hyvin pienten lasten itkemiselle on tieteellinen syy, mutta ei siitä vanhempien. Mä oon kyllä itse henkilökohtaisesti sitä mieltä, että se joka itkee on aika... Kawaisoo... Njaa ja minä olen tietysti baka, mutta en voi hirveästi sanoa ihailevani ihmisiä, jotka itkee paljon...

[Meritto-san (japaninopettaja) ---> Sä lopetit itkemisen aikoja sitten, en mä sua enää vihaa!]
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En oo itkeny, mutta joissakin kohdissa on olo ollut todella haikea esim. jaksossa 132 kun Sasuke meinas tappaa Naruton ja sit Naruto sanoo "Maybe I am the onlyone who though that we are friends. But if that's the case then I am so stupid" tjsp ja alkaa itkee. Kaiken lisäksi taustalla soi sadness and sorrow...
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

joskus tuleee niin haikee olo kun on lukenut mangaa tosi pitkälle..
Kun ne on muuttunueet niin paljon niin tulee haikea olo ja alkaa muistelee sitä aikaa kun tiimit jaettiin sun muuta
Narutokaan ei ole samanlainen tyyppi kun ennen..

Olen pahoillani jos tuossa tuli pahoja spoilauksia tulevasta-


Ja ei itkemisessä ole mitään hävettävää, jos animen aikana itkee surulliselle kohdalle, ihan sama ku elokuvaa katsois. jotkut vaan eläytyy siihen niin voimakkaasti.

eikä se ole säälittävää, ei sille mitään voi..
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Mä olen niin herkkä, eli tippa on ollu silmässä aika monessakin kohtaa..

Mm. silloin kun Haku heitti henkensä ja kun Zabuza oli kuolemassa ja pyysi Kakashia kantamaan hänet Hakun vierelle.
Kerrottiin Gaaran lapsuudesta, ei sitä voinut katosoa itkemättä. Ja sama Sasken menneisyydestä..

Itken älyttömän herkästä, mutta sille ei voi mitään.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Aya-san kirjoitti:joskus tuleee niin haikee olo kun on lukenut mangaa tosi pitkälle..
Kun ne on muuttunueet niin paljon niin tulee haikea olo ja alkaa muistelee sitä aikaa kun tiimit jaettiin sun muuta
Narutokaan ei ole samanlainen tyyppi kun ennen..

Olen pahoillani jos tuossa tuli pahoja spoilauksia tulevasta-


Ja ei itkemisessä ole mitään hävettävää, jos animen aikana itkee surulliselle kohdalle, ihan sama ku elokuvaa katsois. jotkut vaan eläytyy siihen niin voimakkaasti.

eikä se ole säälittävää, ei sille mitään voi..
No oli miten oli mutta jos itkee niin itkee ainakin tyhjässä huoneessa ettei kukaan nää tai kuule, luojan tähe...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Vastaa Viestiin