Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Ellu
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 18:06
Paikkakunta: Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Hmm let's see.
Ensinnäkin en saa päästäni Gaaraa. Olen ruvennut piirtämään. Kuuntelen Naruto musiikkia ja kattelen niitten AMV:itä, oottelen koko ajan uusia manga ja anime jaksoja, kokeisiin luku ja läksyjen teko taas siirtynyt takanurkille, ostelen Naruto kirjoja (kunhan vaan kaupasta löytyy) ja ynnä muuta mukavaa -_- :lol:
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

ellu, minunkin koulu kärsii kovasti narutosta, en taida päästä lukioon kun numerot on tippuneet seiskaan ^.^;;;
hm, naruto vei minulta sen viimeisen palan asiasta jota elämäksikin kutsutaan xD joten nykyään,naruto on minu elämäni ~.~
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Minulla kyllä muutenkin, ilman Narutoakin, ovat tippuneet. Hyvä minä. Kunpa saisi edes kasin keskiarvon. *Lee-katse*
Avatar
Ellu
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 18:06
Paikkakunta: Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Ellu »

<!--QuoteBegin-Arska+Mar 8 2005, 18:38--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Mar 8 2005, 18:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ellu, minunkin koulu kärsii kovasti narutosta, en taida päästä lukioon kun numerot on tippuneet seiskaan ^.^;;;
hm, naruto vei minulta sen viimeisen palan asiasta jota elämäksikin kutsutaan xD joten nykyään,naruto on minu elämäni ~.~ [/quote]
Miulla kans kummasti tippunut numerot, mulla luulen (ja OPO:kin on sitä mieltä) että kyllä tänne lukioon pääsen, kun sinne pitää keskiarvo olla vähintään 7.0 ja mullon 7.9 xD (ennen ollu jotain 8.4)

Anteeksi pienoinen Offi ^^ (älä ota sitä vakavasti)
Shiroi

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Aikoinaan Naruto antoi syyn nousta aamulla ylös ja jatkaa hortoilua siinä hässäkässä jota elämäksi joskus kutsun ja nyt se on muun animen ohella suunnilleen koko elämä ^^

Niin ja englannin numeroni nousi sen ansiosta kahdella numerolla vain yhden jakson aikana, minkä johdosta jo epätoivoiseksi käynyt enkun maikkani on nyt todella helpottunut :P Se sattui sopivaan saumaan, kun rehtori oli juuri päässyt sanomasta, että meikäläinen ei pääse lukioon jos ei kielet ala sujua *hehee*
Tweedy-kun
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Tweedy-kun »

propsit sagaralle myöskin ^^ tuo oli jo hienoa sai ansionsa mukaan :). itse en ole havainnut mitään muutosta naruton takia :|
<span style='color:grey'>Signaturesi on ylittänyt kokorajan 500x125 t. kiko-chan</span>
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Mun elämään se ei oo juuri vaikuttanu muuten ku niin että Anime putkeni lähti käyntiin Narutosta...
Heh muiden elämään se kumminki on vaikuttanu (siis ku katon Narutoo) nääs oon tartuttanu Naruto hulluuteni ainakin 10 ihmiseen... :lol:

Edit: täälläkin pyörivä TTV on yksi uhreistani :P (tavallaan)
Ai niin ja Suzuna kans (valitettavasti hän ei enää pyöri tällä sivulla :unsure: )
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

No ensinnäkin sillä tavalla, että kaverini kanssa aina kun tapaamme jostain syystä rupeamme puhumaan narutosta. ^_^ Olen ajautunut naruton takia kuuntelemaan japanilaista musiikkia, harkitsemaan cosplayta ja kaikenlisäksi rekisteröitymään tänne! huh. Lisäksi olen tehnyt ensimmäiset fanarttini aiheesta. Olisikohan jo syytä huolestua? ^^*
Avatar
Ellu
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 18:06
Paikkakunta: Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Ellu »

<!--QuoteBegin-Arska+Mar 8 2005, 18:38--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Mar 8 2005, 18:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ellu, minunkin koulu kärsii kovasti narutosta, en taida päästä lukioon kun numerot on tippuneet seiskaan ^.^;;; [/quote]
tai no, mun numerojen ja keskiarvon tippuminen alkoi itseasiassa pari vuotta sitten, kun rekistöröidyin loftikseen xD

Eimutta, tuli tässä äsken mieleen, että Naruto on vaikuttanut senkin verran elämääni, että joskus aikaa sitten, kun olin aika alkujaksoissa menossa, niin lintsasin koulusta koko päivän, jotta pystyin katsomaan Narutoa xDD
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

No minäkin nykyään "lepsuilen" koulu asioissa. Animen, mangan ja foorumin takia.
Läksyt jää tekemättä joskus. Kokeisiin ja saniksiin ja pistareihin ei jaksa lukea..
Tunnilla piirellään vain kuvia. Pitäisi ryhdistäytyä, koska tahdon lukioon, että pääsen siirto-oppilaaksi Japaniin. :B Ja, no muutenkin.
Seppis
Genin
Genin
Viestit: 141
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 23:11

Viesti Kirjoittaja Seppis »

Ei kai se mitenkään muuten oo vaikuttanu, kun että katson sen yhen jakson viikossa ja selailen tätä foorumia, eli vie se hiukan aikaa, mutta ei paljoa.
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

no Naruton + muun animen katsominen on vaikuttanut minun elämään näin: Piirrän huomattavasti enemmän, olen oppinut käyttämään konettä enemmän + vietän aikaani koneella enemmän, vapaa-aika kuluu animen katsomiseen ja mangan lukemiseen, käyn täällä foorumilla päivittäin ^^, musta on tullut jotenkin avoimempi ja olen saanut anime "harrastuksen" kautta uusia ystäviä... hmm siinä kait kaikki...
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

no mulla ei oo enää niin paljon respectiä ku kaikki sekottaa naruton ja animen heti johonki pokemoniin ja sitten kaverit *ittuilee
Kuva
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Muhun on tarttunut tuo kun Naruto ei anna koskaan periksi niin musta on nyt tullut semmonen etten anna periksi millään ^^'' Onko se hyvä vai huono asia, en tiedä >:D
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Varmaan suuremmalla tavalla, kun olen tullut ajatelleeksikaan. O.O Eli eli jos en katsoisi Narutoa tai olisi ylipäänsäkään hakeutunut tälle foorumille, puuttuisi yksi parhaista kavereista ja poikakaveri (ei kuulosta nörtiltä ei XD ). Enkä myöskään asuisi nykyään Oulussa. Eli aika hiton paljon...
Vastaa Viestiin