Oletko nähnyt Narutosta unta?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Pari päivää sitten näin unta jossa oli kavereitani ja Hinata.. :shock: Hinata oli yksi kavereistani jotka ovat siis oikeastikkin kavereitani.. Wähän hämmentävä uni.. 8)

ei paljon epäselvemmin voi ilmaista
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Viime kesänä näin vähän enemmänkin Narutoaiheisia unia.
Syystä siitä että juuri silloin yritin käännyttää ystävääni (Biiru-Chania xD) lukemaan Narutoa..
Joka tapauksessa useimmissa unissa esiintyivät tietyistä syistä Rock Lee, Gaara, Kiba ja Naruto.
Vain yksi unista jäi mieleeni selkeästi mutta joo en halua ajatella sitä.
Olin nimittäin unessa Sakura ja joo... xD
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Itse näin unen viime yönä ja sitä ennen kerran. Tässä viimeöinen:

Olin huoneessani. Istuin sängylläni ja katsoin Narutoa DVD:n kautta. Äkkiä pölähti savua huoneessani, kunnes huomasin että oikealla ja vasemmalla sekä edessä istui joitakin. Savu hälveni ja huomasin että Naruto istui vasemmalla, Sasuke oikealla, Gaara edessä, Gaaran vieressä Kiba, Kiban vieressä Lee. DVD jatkui sillä en ollut laittanut pauselle. Olin ihan WTF. Äkkiä Naruto huomasi itsensä telkkariruudussa ja huusi tulleensa kuuluisaksi. Akamaru säikähti Narutoa ja kävi varpaani kimppuun. Sasuke (ihmekyllä) rupesi suorastaan kirkumaan "Aww..! Kawaii!"

Oudot unet minulla joo.
Viimeksi muokannut Itchy-chan, Su Joulu 13, 2009 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KuvaKuva
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Näin juuri edellispäivänä TODELLA ihanaa unta..
Se oli pätkivä, mutta paras uni jonka olen koskaan nähnyt, sen toisen osasen vuoksi;

Ensimmäinen osa:
Unessa olivat minä, Gaara ja Temari. Kävelimme leikkikentällä, jonka maaperä oli hiekkaa ja näin oikealla puolellamme jättimäisen puun juuriston, josta oli tehty leikkimiseen tarkoitettu laite. Gaara suuttui jostakin ja piilouduin yhden suuren juuren taakse. Gaara iski kätensä maahan ja yht'äkkiä maan alta syöksyi pitkä ja paksu *krhm*.. pippeli. Se osui minua ihan kulmakarvan kohdalle, oikealle puolelle ja pian minulla olikin kuhmu siinä kohdin. Menin huomauttamaan siitä Gaaralle.

(joku väliuni)

Toinen osa :>
Temari, Gaara ja minä olimme lounaalla. Itse söin perunamuussia ja lihapullia soossin kera. Söin jotenkin suttaavasti ja ruokaa oli suunpielillä. Gaara tuli nuolemaan(!) suunpieleni puhtaiksi. Ja sen jälkeen hän suuteli pehmeästi huulille ^^. Olin tietenkin pöllämystynyt, mutta suutelon jälkeen kahmaisin hänet ja suutelin takaisin.

(joku väliuni)

Viimeinen osa:
Menimme museoon, jossa oli urheiluosasto, taidepuoli ja tiedepuoli. Olimme urheiluosastolla kun Temari haastoi Gaaran ja Gaara sanoi jotain tähän malliin: "Nyt saatte nähdä oikean Kazekage-tasoisen ninjutsun".
Silloin hänen käsiensä väliin tuli Rasenganin näköinen sininen pallukka ja hän lähti taidepuolelle. Taidepuolen huoneen keskellä oli suuri lasinen akvaario ja siellä uiskenteli hyvin hyvin suuri, ilmeisesti dinosaurusten aikana elänyt ruma ja pelottavan näköinen kala. Gaara meni ja repi akvaarion seinän irti ja kala vesineen joutui lattialle.

Sitten heräsin kellon soittoon. :>
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Haha, se olisi kyllä todella upeaa olla selkounessa (toivottavasti tiedätte) Naruton paikalla. Sais heittää rasenganilla kaikki pahikset kumoon, potkia ero-senniniä kiville ja rakastella sakuraa :D Siinä olis kyllä rajattomat mahdollisuudet.

EDIT: Tuli mieleen, että voisi myös kopioida kaikki jutsu tuosta vain, ja voisi laittaa toiseen silmään sharinganin ja toiseen byakuganin :D
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

No joo, kyllähän sitä on joitain melko kummallisia unia tullut nähtyä. Suurin osa unista ovat lyhyitä pätkiä, jossa esimerkiksi istun nuotion ääressä, ja yhtäkkiä Rock Lee istahtaa siihen kaveriksi.
Viimeisin Naruto-aiheinen uni, minkä näin, oli muistaakseni pari viikkoa sitten. Kävelin yksin metsässä kantaen suurta hauta-arkkua setässäni. Kävelin ja kävelin, mutta en koskaan päässyt mihinkään. Yhtäkkiä Kakashi ilmeistyi yhden puun oksalle ja kertoi, että kyseessä olisi genjutsu-ansa. Sitten hän hyppäsi viereeni ja vapautti minut genjutsusta...
En kyllä tajua ollenkaan miksi kaikki unet ovat aina kummallisia ja sekavia, muttab varsinkin tämä... Hauta-arkkua selässäni...? WTF?
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Olen nähnyt Narutosta (ainakin sarjan hahmoista) unia mutta kaikkia ei nytten ihan ääneen voi kertoa (ääneen? siis foorumilla julkiselle yleisölle).


Mieliin painuvin oli sellainen uni, missä Rock Lee, Neji ja Ten Ten etsivät jotain aarretta The Legend of Zelda pelimaailmassa tai jossain sellaisessa paikassa. Ne rikko muurin ja joutuivat omaan huoneeseeni ja ottivat pienen paperin missä oli vihje, missä 7. voimakristalli on tai jotain. Heidän täytyi kerätä 12 kappaletta niitä voimakristalleja, jotta he pääsisivät sinne pää paikkaan, missä kaikki mega-tappelut ja loppuratkaisut olivat.
Taustalla oli Kakashi ja Gai joskus lillumassa vain ja siinä oli myös Zelda peleistä tuttu kartta fram:t ja piste kartta. Se oli yksi kummimmista unista IKINÄ! :lol:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kerran tuli nähtyä semmonen, että minä olin Naruto-maailmassa ja olin genin Hinatan ja Tentenin kanssa.Senseinä oli Hayate.
Ette halua/en kerro enempää.
Kuva
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

näin kerran sellasta unta, että oli talvi ja siinä meni isohkot narutomaiset tiet metsässä yön aikaan sitten kuulin jostain että jokainen saa kahdeksi tunniksi chakraa että voi tehdä iskuja no minä sitten vääntelin siin jottai chidorei ja kagebunsheneit ja taisin myös katon goukakyy no jutsunkin tehdä oli niin outo ja sit viel sen jälkeen kiertelin jossai kylässä :)
Neji F.C
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Näin viimeyönä PERVON unen. Sen takia en kerrokkaan yksityiskohtia. Tässä kuitenkin "sensuroituna":

Kävelin jollakin pimeällä kujalla ja joku tumma varjo ilmestyi eteeni. Se oli Itachi. Se jotenkin mutisten kysy että "Mennäänkö imeskelemään?" kysyn että mitä, ja Itachi kaappasi minut lyöden minua päähän ja menetin tajuntani. Heräsin sitten jostain strippi clubin takahuoneesta jossa on sänky (missä me makasimme). Tajusin olevani alasti kuten Itachikin, ja nostin peittoa Itachin päältä... Ja tuijotin niin kauan, että nenästä rupesi vuotamaan verta.
Itachi sitten heräsi ja nauroi minulle kysyen että söinkö yöllä liikaa ketsuppia, kun nenästäkin pursuaa.

Sairasta.
KuvaKuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Nike »

Nyt, kun conijännitys iskee cosplaykuumeen kera, niin tottakai piti sitten mennä näkemään yksi Narutoonkin liittyvä uni. Minulle tämä uni kyllä kertoo siitä, että ehkä pitäisi yrittää jännittää vähemmän sitä että miten niiden pukujen kanssa käy.. >_>

No. Sain [unessa] ystävältäni tiedon, että hän aikoo cossata Naruton Zabuzaa. Eipä siinä oikeastaan mitään muuta vikaa ollut, kuin että hän on vähän pääle 160-senttinen, tyttömäinen neiti ^^ Minua hän pyysi cossaamaan Hakua.. niin ja, coni oli siis olevinaan huomenna. Noh, minähän lupauduin.. siinä sitten tekemään paperimassasta Hakun naamiota ja kuumeista kaavojen kanssa säätöä.. Paras oli varmaan se, kun heräsin ihan hätääntyneenä että "jaa. Tänään taitaa olla se coni.. En ees muista että mitä sain siitä puvusta eilen valmiiksi.."
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Olen nähnyt. Ja tosi päheitä ollukki! Enemmän semmosia! Kerronpa parista:

Ensimmäinen naruto-uneni.

Olimme koulun auditoriossa. Kaikki luokkalaiset siis, ja muutama muu random-ihminen. Jotain kaverit siinä sepusti jotain outoa, mutta sitten ne alko ärsyttää mua jossain vaiheessa. Mua rupes ärsyttää kunnes tajusin unessa, että nukun. Unesta muuttui lucid-uni jota pystyin hallitsemaan. Ensiksi muutuin Sasukeksi :D. Kun olin tyytyväinen ulkonäkööni, niin päätinpä hakata pari kaveria maahan. Sen jälkeen ajattelin käyttää curse sealia. Curse seal aktivoitui ja olin ihan Sasuken näköinen siinä Curse seal muodossa. Sitten päätinkin tappaa pari kaveria. Toisen lävisitin lataamallani chidorilla ja toisen tapoin shurikeneilla. Sitten uni loppui. O_O olisipa jatkunut, se oli tosi hyvä uni.


Toinen:

En muista paljoa unesta, mutta muistan kohdan jossa tajusin taas että tämä kaikki on unta. Muutuin kisamen näköiseksi ja ihmettelin, että missä minun samehadani on? Koska en jotenkin saanut sitä miekkaa (sain tilalle jonkun kunain, ja mulla oli joku outo haarniska kans päällä O_O) niin päätin muuttua itachiksi. Akatsuki-kaapu ilmestyi päälleni, mutta hiukseni eivät miellyttäneet minua. Sitten kasvatin hiukseni itachimaisiksi ja uni loppui siihen :(. Taisin innostua liikaa...

Ja sitten olen nähnyt unen, jossa olin naruto maailmassa omana itsenä, ja rakastuin Inoon. Hänkin piti musta, ja sitten se jatkuikin tavalla jota en viitsi kertoa ;D.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Oonkohan vastannu jo tähän..nooh vastaan sitten uusiksi jos olen :)

Oon nähny Naruto unta varmaan kerran.. Kävelin Konohan kadulla ja näin tuttuja hahmoja ja siihen se uni sitten loppui..

Oon tasan Kerran nähnyt elämässäni Lucid unta..Olin tosi pieni ja tota..taisin lentää tms. siinä unessa :D
Oisiko vinkkejä että miten noita lucid unia näkisi useammin?
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Joskus vähän yli kuukausi sitten näin unta että minä olin ninja (syy Naruto maraatoonit) ja olin siinä Chuunin Examissa ja sain tapella Shikamaru-kunin kanssa..Arvaa kuka voitti...minä-____-
Kuva
Kuva
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Olen nähnyt, ja useita! Ovat olleet kyllä välillä aika _sekoja_, joten ei niistä sen enempää. Tuskin muistan puoliakaan enää kokonaan. B)
Vastaa Viestiin