Oletko nähnyt Narutosta unta?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

of course. Näin tässä vähän aikaa sitten unta, jossa olin Deidara, ja minun piti värvätä lisää tyyppejä Akatsukiin. o.O noh, sain sitten värvättyä jotain random tyyppejä, mutta vähän ajan kuluttua pari tyyppiä alkoivat valittaa "ei me halutakaan tulla". Aloin sitten riehumaan niille jotain "teidän on pakko!! Muuten minut hakataan ja haukutaan lyttyyn!" tjsp. XD En muista muuta, mm.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Tietty.

Näin tässä... toissayönä unta, jossa olin Zetsu... ja liikuin jonkun... jääkarhun ja pingviinin kanssa (jotka taisivat olla Kisame ja Deidara jotenkin mystisesti muotoaan muuttaneina. Tähän kai oli selitys unen alussa, mutten muista sitä). Meidän piti ylittää joku jää... putosimme jäihin ja Gai tuli auttamaan meitä. Hän pyysi takkini(vai onko se nyt kaapu... no, sama se) maksuksi joten annoin sen ja vetäisin jostain uuden ei-niin-lämpimän takin. Lähdimme taas ylittämään jäätä ja... putosimme taas jäihin.
Gai tuli taas auttamaan meitä ja sillä oli tällä kertaa Lee mukana. Se pyysi jotain... enkun kirjoja maksuksi ja Leellä oli joku hieno selitys, miksi Gai on tosi jalo ja blaah blaah blaah (En muista sitä).

(tässä välissä heräsin, mutta jälkimmäinen uni liittyi edelliseen)

Äkkiä ajoin autolla jonnekin ihme... kauppapaikkaan, missä oli torimaisesti kauppoja (samallailla kuin jossain Tallinassa satamassa olevassa paikassa..). Lähdin etsimään niitä englanninkirjoja ja... löysin kamalan kasan halpoja matikankirjoja. Päätin jostain kumman syystä ostaa ne (ajattelin, ettei Gai huomaisi eroa?) ja lähdin kassalle valikoituani niistä kaikkein halvimmat ja huonokuntoisimmat.
Jonossa edelläni seisoi Tenten (tai sitten se oli Ino, en muista enää kumpi) joka osti jotain ametistin näköisiä kiviä. Kauppias (joku pappa) selitti jotain, että ne kivet ovat tarjouksessa ja että niitä saa kahdeksan kahdeksalla eurolla. TentenIno tajusi, ettei sillä ollut kuin... kolme euroa, jolla kauppiaan mukaan sai vain yhden kiven (en tiedä miksi).
entenIno selitti jotain tyyliin: "Haen rahat kotoa" jolloin kyllästyin jonottamiseen ja lupauduin maksamaan kivet.
Pankkikorttini ei toiminut ja jouduin selittämään papalle jotain: "Laita se muovipussiin niin se toimii!" jonka jälkeen se toimi. Lähdimme tytön kanssa pois autollani. Hän pyysi minua ajamaan jonnekin ihme... siniseen, pimeään laatikkoon. Ajoin sinne ja aloin vaatimaan tytöltä
selitystä siitä, mihin se kiviä käyttää ja se selitti: "Laitan ne akvaarioon", en jostain syystä uskonut vaan aloin riehumaan ja ajoin jutusta pois, jottei tyttö voisi ryöstää minua pimeässä. Potkaisin TenTenInon ulos autosta ja... ajoin pois.
Ja heräsin juuri kun huomasin Gain istuvan autoni takapenkillä.

...jotenkin minusta alkaa tuntumaan, että näen aika sekavia unia.
Kuva
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Metal, todella... hupaisa uni. *hihittää* Erityisesti pankkikortti-muovipussi kohta huvitti.
Olen hieman kateellinen, etten ole itse nähnyt noin hauskoja Narutoon liittyviä unia.
Näin tässä itsekin Naruto-unen, mutta kaikki muistikuvat siitä ovat jo pyyhiytyneet mieleni sopukoista. *Sad sigh*
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Metal »

[Off] Oih, Garasu, minä nään aika usein... outoja unia. Mistä lie johtuu X'D
Ja se pankkikorttijuttu liittyy randomiin IRL juttuun, siis koska pankkikorttini on niin sairaan kulunut, ettei se välttämättä toimi enää kunnolla (ah, saan kuulla asiasta aina läppää. Käytän kuulemma korttiani liian ahkerasti - miten taidan tosiaan tehdä) jollei sitä laita sellaisen halpis-läpinäkyvän muovipussin sisään XD Pelkään aina, ettei se toimi ja että joudun selittämään myyjälle "laita se muovipussiin" minkä jälkeen myyjä katsoisi minua kuin jotain sekopäätä. [/off]
Kuva
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Pari päivää sitten olin täällä foorumeilla katselemassa aiheita ja näin tämän aiheen. En kuitenkaan vastannut siihen, koska en ollut nähnyt Narutosta mitään unia ja päätin mennä nukkumaan.

Mutta sitten... Näinkin Narutosta unta samana yönä. Se meni jotenkin näin:

Olin mummolassa käymässä ja päätin lähteä ulos. Sitten huomasin siellä valtavan metsän, jota ei oikeasti edes ole siellä. No päätin mennä sinne ja kun olin kävellyt vähän aikaa niin kävelin johonkin ihme autioutuneeseen kylään. Kylä oli jotenkin kivikautinen. Talot oli tehty ilmeisesti heinästä ja kattona oli jtn. risuja ja kun kävelin sen ohi "talojen" takaa tuli jotain hahmoja, joilla oli Akatsukin kaavut yllään. Tyyppejä oli ainakin 30 ja ne lähtivät jahtaamaan minua. Sitten aloin tietenkin juosta ja huomasin, että juoksin "Naruto-tyylillä." Eli kädet takana ja todella lujaa. (Oli muuten harvinaisen ihana tunne, kun hypytkin olivat sellaisia 10 metrin pituisia.)

Hahmot sitten jossain vaiheessa piirittivät minut ja tein toiseen käteen chidorin ja toiseen rasenganin. (Omg!) Sitten joku niistä tyypeistä päätti hyökätä ja minä työnsin molemmat kädet hyökkääjän eteen. (Rasengan ja Chidori!) Ja kun tyyppi osui niihin, tuli hirvittivän suuri räjähdys. Itse lensin todella lujaa metsän ja talojen yli ja juuri kun olin osumassa maahan heräsin.

Mahtava uni. Varsinkin se paine kun Rasengan ja Chidori räjähtivät oli todella aidon ja jännän tuntuista.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Olen nähnyt ja todella monia. Esimerkiksi tänään kun olin nukkumassa päiväunia. Laitan kuitenkin nyt tän piiloon ku se sisältää pieniä spoilereita uusimmista chapuista 340 eteenpäin tai jotain..
Spoileri, maalaa nähdäksesiTää uni oli mangatyylinen, mustavalkonen ja ruutujaotki oli näkyvissä XD Ja Hebi oli saanu Zabuzan vangiks. Suigetsu kovisteli jotain Zabuzalle ku Hebiläiset talutteli sidottua Zabuzaa jonnekki paikkaan. Sasuke angstaili itsekseen eikä oikeen kiinnittäny huomiota Suigetsun juttuihin. Sitten Zabuza sano jotain "Mä en haluu enää tappaa ketään." ja Suigetsu otti miekkansa ja veti pystysuunnassa Zabuzan pään halki ja huus "Ei me sit sua meiän ryhmään oteta!" Sasuke katseli hieman kyrsiintyneenä Suigetsun hommia muttei taaskaan sanonu mitään. Suigetsu sit yhtäkkii kysy Sasukelta että kuka on ollu voimakkain vastustaja, jonka Sasuke on voittanu. Sasuke ajatteli että vain L on vetänyt vertoja hänen taidoilleen ja oli vastaamassa Suigetsulle kunnes Konohalaiset ryntäs paikalle, Hebi oli ihan "OMG!" ja chapteri loppu. Seuraavaksi menin valittaa kaverilleni kuinka animaatiotiimi on raiskannu sarjan...

Erityisesti mua naurattaa toi Death note crossover XD Narutofanissa Sasukea on jo muutenkin verrattu Raitoon.. Ja Suigetsu-unet rulaa aina!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Woler »

Enpä oikeastaan oo nähny unta narutosta silleen et siinä on niitä hahmoja mutta näin unta että tein chidorin ja ku juoksin se kädessäni olin kauhean nopea! :D Muuta en unesta muista... :(
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Rinde »

offia.

Lucy, joku maailman söpöin uniXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Olen nähnyt monta kertaa....tässä olis yksi joka kuuluu niihin hulluinpiin :D

lyhyesti olin Deidaran pikkusisko
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Näin taas viime yönä. X3 En muista taaskaan tapahtumia kovin tarkasti, mutta anyway..
Olin tällä kertaa unessa Dosu. Olin joutunut johonkin.. Randomille, pienelle autiosaarelle Zakun kanssa. o_O Siellä oli myös joku random tyyppi, joka juotti minulle vettä(olin kai ollut tajuttomana tai jotain? XD).
Pääsimme sitten pois sieltä saarelta laivalla, jota ohjasi Jack Sparrow. -_- WTF.
Random tyyppi häipyi jonnekin, ja minä ja Zaku menimme johonkin linnaan, joka taisi olla Orochimarun tukikohta. Etsimme käsiimme Orochimarun ja yritimme hakata hänet(en muista yhtään, miksi), mutta hän hakkasi meidät.
Uni jatkui vielä tuosta jotenkin, mutta tuon enempää en muista, mm.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Näin viimeyönä unta että keskustelin Sasuken kanssa baaritiskillä. Minä olin baarimikko ja Sasuke oli masentunut asiakas. Sillä ei ollut kanapersetukkaa mutta jotenkin tiesin että se oli Sasuke. Ja se baari oli sikahieno ja mulla oli sellanen hovimestaripuku. En muista yhtään mistä puhuttiin mutta päin helvettiä Sasukella tuntui menevän. Uni kesti ehkä jonkun minuutin.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Dynamo kirjoitti:Näin taas viime yönä. X3 En muista taaskaan tapahtumia kovin tarkasti, mutta anyway..
Olin tällä kertaa unessa Dosu. Olin joutunut johonkin.. Randomille, pienelle autiosaarelle Zakun kanssa. o_O Siellä oli myös joku random tyyppi, joka juotti minulle vettä(olin kai ollut tajuttomana tai jotain? XD).
Pääsimme sitten pois sieltä saarelta laivalla, jota ohjasi Jack Sparrow. -_- WTF.
Random tyyppi häipyi jonnekin, ja minä ja Zaku menimme johonkin linnaan, joka taisi olla Orochimarun tukikohta. Etsimme käsiimme Orochimarun ja yritimme hakata hänet(en muista yhtään, miksi), mutta hän hakkasi meidät.
Uni jatkui vielä tuosta jotenkin, mutta tuon enempää en muista, mm.
minäkin olen nähnyt sellaisia unia jossa olen Dosu ja vielä ton tapaisiakin :lol:
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Narutito
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 20:36
Paikkakunta: Pikkuinen p*ska kylä jossa ei kukaan halua asua..
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Narutito »

Jep. :)
Mulla on alkanu tulemaan jostain syystä enemmän naruto aiheisia unia kuin Shippuuden alkoi..
Yhesti näin jotain sellaista unta, että minä olin ihan sekaisin kävelemässä pitkin pimeää metsää ja yhtäkkiä Deidara
hyppäs siihen mun eteen ja selitti jotain jostain ruispuuroista.(?) Sitten siinä tapahtui jotain jota en muista.
Jostakin käveli Gaara, Temari ja Kankuro jotka alkoivat ottelemaan Deidaraa vastaan kunnes minä jotain hirveenä
juoksin siihen väliin huutaen: "NOOOOOUUUUU!!" (omg). Sitten taakseni ilmestyi jostain hornantuutista Kisame(ko se oli)
ja löi multa tajun kankaalle jollain.. öh. jutulla. :shock: Heräsin parin sekunnin päästä jonkun kiven päältä ja
öh.. Gaara istui siinä kivellä itkien jotain siihen malliin ettei enää kuulu Akatsukiin. (eihän se oo ikinä kuulunutkaan..) O.O
Sitten tapahtui taas jotakin.. jota en muista.XD
Taisin jotain lohdutella Gaaraa siinä tai jotain epämääräistä... ehhehhee. ^^
Siihen se loppui kun unohdin kännykkään herätyksen päälle vaikka oli viikonloppu.. prkl.
Kuva
ei kai taas liian iso kuva?
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Näin tämän unen aikoja sitten (...viime viikon lopussa?) mutta juuh.. en muista sitä enää niin hyvin kuin juuri sen nähtyäni.

Olin Kabuto ja... leivoin Orolle kakkua (kai ihan muuten vaan?). Jiraiya (joka taisi olla Elec.. tämä on taas näitä juttuja: "Kyllä se oli Elec mutta samalla se oli Jiraiya", y'know?) tuli jumittamaan jotain siitä, että haluaa nuolla sen.. kulhon, jossa tein taikinaa. Sen sanottuaan hän jäi viereeni vahtaamaan, etten laita kaikkea taikinaa vuokaan (ja valitti kun vatkaimesta tuli niin kova ääni).
Tsunade tuli paikalle ja alkoi selittämään, etten saa tehdä mansikkakakkua, koska Oro tykkää enemmän banaaneista kuin mansikoista. Möllötin Tsunadea hämilläni kunnes Orochimaru (joka oli Dynamo) rynni paikalle riehumaan, että haluaa mansikkakakun eikä mitään banaanimössöä.
Lopulta Oro sai tahtonsa läpi... ja tajusin hiuksieni jääneen jumiin vatkaimeen. Jiraiya tarjoutui kohteliaasti nuolemaan taikinat hiuksistani, mutta halusin mennä mieluummin suihkuun.

Ookei, leivoin muutaman päivän päästä Dynamolle mansikkakakun (siis ihan IRL), joten uni saattoi vain liittyä joihinkin kakkutuskailuihini (koska en olisi halunnut maksaa kakkuaineksia itse XD olisin halunnut käyttää jotain halvempaa kuin mansikoita).
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Joo mä oon nähny.... Siin olin Mä ja Sasori :wink: ... Muutkin Akatsuki tyypit oli siel :D

Se meni jotenkin näin... Akatsuki tyypit tuli meille käymään. Vähän ajan kuluttuu muut Akatsuki tyypit lähti lähel olevaan S-markettiin ostaa jota paitsi Itachi ja Sasori. Muut oli lähteny, Itachi rupes ''ihailee'' mun lintui ja Sasori ja mä ruvettiin vaan pölpöttelemään... Seuraavan päivän mä lähin sit Akatsukin mukaan...
Ton enempää en muist :(
Viimeksi muokannut Sabu-chan, Ke Elo 08, 2007 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Vastaa Viestiin