Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Vastaa Viestiin
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Katoan kolmeksi päiväksi partioleirille. Nähdään sit.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja minori »

Kohta nukkumaan, huomenna viideltä töihin, yhdeltä bussiin ja kuudelta Kuopiossa. ^^ Nekoconiin siis! \o/ Palailen sunnuntai-iltana. ^^
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Häivyn täältä 9.-14.7 väliseksi ajaksi Keurusselälle kaverini perheen mukana, joka on lähellä Jyväskylää. Voi olla, että käyn täällä kyseisellä aikavälillä - siis jos kaverin vanhempien työmaan kannettava tietokone toimii, vaikka paikan esittelyssä lukikin että siellä on laajakaistayhteys. : 3
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tulee jonkinasteinen lautuminen tänne postailuun kun kone muuttaa jo keskiviikkona ja mä sunnuntaina. :D Joten nähdään sitten kun mulla on taas netti. Tai pääsen koneelle missä on netti. Joten keskiviikkona taukoa, aattelin ilmoittaa etukäteen.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Link »

Jelou. Tulin Turturturturkista, oli liian kuuma kyl mun makuun siel :P
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Palasin viime yönä tuolta kahden viikon matkalta Italiassa ja Itävallassa. Olihan sielläkin ihan mukavaa, mutta kyllä sitä kotiin jo kaipasi. Ja tänään on myös minun synttäripäivä :D
Avatar
Shieva
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 20:50

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Shieva »

Mä voisin pikkasen kertoa ittestäni...
Oon ollu jo kauan aikaa rekisteröityny tänne, mutta vasta nyt oon alkanu kirjottelemaan. Olen kohta 15-vuotias tyttö Etelä-Suomesta (jos ikinä olette kuulleet Savitaipaleesta, olkaa onnellisia... tai vähemmän onnellisia). Olen katsonut animea reilu 2 vuotta, ja Narutoa 1½. Omistan 2 hevosta ja 2 koiraa (olen maalaisjuntti). Musiikkimakuni on hyyyvin laaja, pidän lähes kaikesta paitsi rapista (jotkut kappaleet tosin menee) ja raskaimmasta hevistä (semmotteesta missä huuvetaa hirviästi x3). Ja olen hirveä lukutoukka.
Why does the protagonists always have to be so special? For example, Allen Walker is the first exorcist to strip a Noah to his underwears.
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Täällä taasen >:D! Hui, tääl Suomes o kauhee viillee verrattuna 1½kk Välimeren mais reissun jälkee (Ranska ja Algeria+Saksa).
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja minori »

Lähden huomenna äidin kanssa Tampereelle kylpylään. ^^ Varattiin sviitti, kun ei tavallisia huoneita ollut enää vapaana - ja mun pomo muuten maksaa. xD


edit: äidin luona sain pihistettyä netin naapurilta ja meidän sviitissä näyttäis olevan myös langaton, joten en ihan kokonaan kadonnutkaan. ;D
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Lähenpä tässä muutaman tunnin kuluttua viikoksi Saksaan, nähellään taas sitten hamassa tulevaisuudessa :P
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kouluhommia seuraavat nelisen viikkoa, kirjotukset, kokeet, kirjat yms. Jos piipahdan täällä, niin tosi harvoin.
Have fun brats.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Neari »

Lähenpä tästä parin tunnin kuluttua Japaniin täksi kuuksi. Koittakaa pärjäillä :P
Kuva
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja EverDream »

Moi!

Olen 19 vuotias tyttö Imatralta.
Opiskelen ammattikoulussa suurtalouskokiksi ja valmistun keväällä ^^
Pidän vähän kaikenlaisesta.
Olen seurannut mangaa ja animea yli 1 verran jollen ole mennyt laskuista sekaisin.
Kohta tulee 100 pokkaria täyteen.
Lempi mangani ja animeni ovat Inuyasha, Fullmetal Alchemist, Naruto, Fruits Basket ja Trinity Blood.
Suhteeni Narutoon oli alkuksi se etten tykännyt yhtää mutta kaverini korjasi suhteeni ja aloin pitämään kun olin katsonut 1-13 jaksoa dvd:ltä.
Siitä alkoi fanittaminen. Nyt miusta on tullut Narutoholisti.
Voisin kai listata ne kaikki hahmot joista pidän. Niitä ovat : Inuyasha, Sesshoumaru, Roy Mustang, Maes Hughes, Kakashi Hatake, Sakura Haruno,
Sasuke Uchiha, Shikamaru Nara, Tsunade, Hatori Sohma ja Kyo Sohma.
Animen ansiosta olen ruvennut tykkämään japanilaisesta musiikista.
Lempi bändejäni ovat FLOW, X Japan, The Gazette ja An Cafe.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
tervetuloa foorumille, toivottavasti viihdyt ^^

Meitsi lähtee viikonlopuksi leirille, nähtäillään sunnuntaina taas. Offailkaa paljon, jotta on luettavaa pyhänä :D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Zetsubou tervehtii \o
Kun tälläinen topic tänne kerta on tehty, niin ajattelinpa, että jonkinlainen esittely olisi varmasti ihan paikallaan.

Elikkäs, elikkäs. Mistä tässä nyt aloittaisi? Ikää mittariin on kertynyt niinkin vähän kuin 16, eli -92 syntyinen tuotos olen, khe. Tukikohta löytyy Suomussalmelta, jota joskus itsemurhakyläksikin on nimitetty. Opiskelen tällä hetkellä paikkakunnan omassa lukiossa, enemmän tai vähemmän suurella motivaatiolla.
Animen ja mangan piirissä on tullut enemmän tai vähemmän pyörittyä seiskaluokalta lähtien ja tämän vuoden Tsukicon oli ensimmäinen conini. Musiikkimaku painottuu tosi paljon aasialaiseen musiikkiin, japanilainen pop ja -rock miellyttää korvaa siinä määrin, että kuuntelen aika vähän länsimaalaisia bändejä, vaikka toki esimerkiksi Sonata Arctica ja Nighwish soikin toisinaan cd-soittimessa. Ostan siis edelleen aika paljon levyjä. :D
-> Last.fm
Tykkään piirtää ja kirjoittaa, ja aina siinä sivussa ommella joitain pieniä juttuja, liikunnalliselta puolelta harrastuksia on karate ja satunnainen aina-kun-ehdin-lenkkeily. Lukeminenkin on melko viihdyttävää puuhaa, olen mukulasta asti tykänny kirjoista. Telkkaria en juurikaan jaksa kattella, sieltä harvoin tulee mitään mikä kiinnostaisi. Leffoja kattelen myös aika harvoin. Jos en piirrä, kirjoita tai ompele, oon mitä suurimmalla todennäköisyydellä dataamassa jossain hämyisessä nurkassa. n_n"
Uusien ihmisten tapaaminen on aina yhtä mielenkiintoista, meseosoitetta saa toki udella ja galleriaan kommailla, en minä pure. ;)

Zetsubou kiittää ja kuittaa.


edit; näytti niin naurettavalta, että pakko tätä nyt oli editoida.
Viimeksi muokannut Zetsubou, Pe Tammi 02, 2009 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Vastaa Viestiin