Bleach- aiheiset pienet kysymykset /usein kysytyt kysymykset

Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta bleachiin liittyvästä, merkitkää mahdolliset spoilerit!
Avatar
toma
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 20:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toma »

Ei oo Novasta mielestäni mitään kovin hyvää kuvaa... Tämä oli paras jonka löysin. Jaksosta numero 87 otettu. Siinä Nova on vähän hakattu, joten sillä on maski pois naamalta. Jotenkin musta tuntuu, että tätäkin parempia kuvia löytyy, mutta en oo varma. Tää oli eka kohtaus joka tuli mulle mieleen.
Kuva
Ei oo muuten yhtään hyvä kuva... Varmasti voi löytää paremman....
Parempi kuva lärvistä:
http://i111.photobucket.com/albums/n150 ... vaep87.jpg
Kiltit lapset eivät pyydä mitään.
-Kiltit lapset eivät saa mitään
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Suchi: Juuh kumpaankin. Ne alko just sillon 63-64 ja jatkuu edelleenkin ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Manga-aiheinen-kysymys *SPOILIVAARA ANIMEN KATSOJILLE*:
Spoileri, maalaa nähdäksesiHum, olen nyt suomennellut ahkerasti tekstejä liittyen Espadaan, hollowhin ja arrancareihin sillä tarkoitukseni olisi tehdä sellainen tietopaketti niistä. Kävi kuitenkin aiheita tutkiessa ilmi, että arrancarit eroavat kahdella tapaa perushollowista: niiden maski on melkein kokonaan poistettu ja niillä on reikä eri kohdassa, ei mahassa vaan rinnassa/kaulan seudulla. Siksi minua sangen suuren kummasti ihmetyttää, miksi ihmeessä Grimmjowilla on se mahassa edelleen? Aloitin lukemaan chapusta 256 koska en saanut mistään aikaisempia, joten onko minulle jäänyt jotakin välistä (tai on, paljonkin!) tähän asiaan liittyvää? Vai onko se mysteeri?
Anteeksi selostukseni.. ^^"

Ja toinen kysymys (edelleen mangan hahmoihin):
Spoileri, maalaa nähdäksesiVoisiko joku (tai monikin) PM:tä minulle kuvia Ulquiorrasta, koska kerään niitä. Ne olisivat todella tarpeellisia, mutta itse en löydä niitä paljoa mistään. Lisäksi haluan varmistaa onko hemmon simmut nyt sitten ne vihreät vai jäänsiniset (kahta versiota liikkuu, mutta epäilisin vihreitä Bleach-animen opening No. 96:n perusteella)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Spoileri, maalaa nähdäksesiVoisin väittää että Ulquiorran silmät ovat vihreät, näin ainakin muistan Kubon värittäneen.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Onko tämän videon leikkeleet jostakin OVAsta vai mistä ihmeestä, koska itse en ainakaan muista nähneeni kyseisiä pätkiä animessa..?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Tämä jäi nyt oikeasti häiritsemään! Oliko Aizenin rilleissä linssit vai ei?
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Täältä tulee taas yksi järjetön kysymys, eli: Onkos Bleach osoittanut vielä mitään päättymisen merkkejä, tai onko vielä tiedossa montako jaksoa sitä vielä tulee? Montako jaksoa animena sitä luulisitte vielä tulevan?

enpä taaskaan osannut muotoilla kysymystäni järkeväksi.. toivottavasti ymmärrätte.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Ki-ken-tai-itchi kirjoitti:Ajattelin nimetä, jälleen, pyöräni, tällä kertaa Bankaiksi. Olisi hienoa saada jostain tietää bankain kirjoitusmerkit, että voin teettää tarran mopon katteeseen. Ei kellään sattuisi olemaan merkkejä digimuodossa?
Tuota, tuota... Voi tulla ihmisille hieman eri käsitys pyöräsi nimestä kuin on tarkoitus. Bankai kirjoitetaan nimittäin kanjeilla näin:
Kuva
Tuo hakaristi saattaa hämätä joitain asiaan vihkiytymättömiä.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LoneWolf kirjoitti:Täältä tulee taas yksi järjetön kysymys, eli: Onkos Bleach osoittanut vielä mitään päättymisen merkkejä, tai onko vielä tiedossa montako jaksoa sitä vielä tulee? Montako jaksoa animena sitä luulisitte vielä tulevan?

enpä taaskaan osannut muotoilla kysymystäni järkeväksi.. toivottavasti ymmärrätte.
Ei ole päättymisestä tietoakaan. Veikkaisin että ainakin pari kolme vuotta jatkuu.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Silja kirjoitti:
Ki-ken-tai-itchi kirjoitti:Ajattelin nimetä, jälleen, pyöräni, tällä kertaa Bankaiksi. Olisi hienoa saada jostain tietää bankain kirjoitusmerkit, että voin teettää tarran mopon katteeseen. Ei kellään sattuisi olemaan merkkejä digimuodossa?
Tuota, tuota... Voi tulla ihmisille hieman eri käsitys pyöräsi nimestä kuin on tarkoitus. Bankai kirjoitetaan nimittäin kanjeilla näin:
Kuva
Tuo hakaristi saattaa hämätä joitain asiaan vihkiytymättömiä.
'

Jepjep... Itseasiassa tiesin kyllä, että siinä on tuo hakaristi. Tämä jälkimmäinen merkki oli haaveiden usvan peitossa. Pysyykö noiden merkitys samana, jos ne laittaa päällekkäin? Eli ts. pitäisi lukea pystysuunnassa?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Ki-ken-tai-itchi kirjoitti:Pysyykö noiden merkitys samana, jos ne laittaa päällekkäin? Eli ts. pitäisi lukea pystysuunnassa?
Toki pysyy. Eli "hakaristi" päälle ja tuo toinen alle.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Jaggerjack kirjoitti:Nyt tulee helppo kysymys mitä en ole vielä tajunnut. Mikä on ''Hyogouku''?
Itse olen käsittänyt sen näin: Se on Uraharan luoma/kehittämä kivi/timantti, jonka avulla Aizen pystyy luomaan arrancareja (ei se sitä kummiskaan aizenille tehny). Tosin Urahara huomasi sen vaarallisuuden ja kätki sen. Tää ny oli tälleen nopeesti sanottuna ja millain olen itse käsittänyt asian. En tiedä ton kiven ominaisuuksista sen enempää, joten jos joku viisaampi vois lisätä/korjata tohon jotain. :)
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Wikipedia kirjoitti:Hōgyoku (崩玉, lit. Crumbling Orb, translated as Orb of Distortion)[3] – This item is a small orb that dissolves the boundary between a shinigami and a hollow. It can allow a shinigami to use hollow powers and vice-versa.
Eli vekotin jonka avulla pystyy rikkomaan rajan hollow'n ja shinigamin välillä ja mahdollistaa shinigamille hollow'n voimien käyttämisen ja päinvastoin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Eli kysymykseni liittyy Uraharaan eli...
1) Miksi Urahara joutui lähtemään/jättämään Soul Societyn? Tämä liittyi kai jotenkin Hougyokuun? (-kö?)
2) Miksi Urahara ei voi palata Soul Societyyn? Vai voiko? Jotenkin ymmärsin siittä portista (joka näpsäytti Uraharaa) että hän ei voi palata SC;ään....


Kiitos näistä. :)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin