Lappilaisia

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

kyuuka kirjoitti:Oikeesti ei noita "vanhuksia" tarvi pelätä, ne on tosi mukavia tyyppejä! :D Tai no okei, pakko myöntää että on ne joskus aika pelottavia, mutta niihin tottuu... XD

En minäkään (kai...) niin hirveesti pelänny kun tapasin Ave-chanin ekaa kertaa joskus 2 vuotta sitten. ;D
Mitä, onko siitä jo kaks vuotta ku me tavattiin? :O Omituista, mä luulin että... no mitä väliä sillä mitä mä luulin :D Mä muistan vieläkin kun te tulitte Ayan kanssa ihan pikkupirpanoita nurkan takaa ja mentiin heti Fantsuun jotain shounen-ai-pokkareita hakemaan... Oi niitä nuoruuden suloisia muistoja! :'D

/off
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ave-chan kirjoitti: Mitä, onko siitä jo kaks vuotta ku me tavattiin? :O Omituista, mä luulin että... no mitä väliä sillä mitä mä luulin :D Mä muistan vieläkin kun te tulitte Ayan kanssa ihan pikkupirpanoita nurkan takaa ja mentiin heti Fantsuun jotain shounen-ai-pokkareita hakemaan... Oi niitä nuoruuden suloisia muistoja! :'D

/off
Muistan et olin 14 ku nähtiin ja tän vuoden puolel tulee 2 vuotta siit :DD
Mä oon vielki ihan yhtä pikkupirpana \o/ Mä muistan sen sun mielipuolisen hymyn XD

</of
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

kyuuka kirjoitti: Muistan et olin 14 ku nähtiin ja tän vuoden puolel tulee 2 vuotta siit :DD
Mä oon vielki ihan yhtä pikkupirpana \o/ Mä muistan sen sun mielipuolisen hymyn XD

</of
Hehehe, se hymy ei oo hälvennyt näiden vuosien aikana astettakaan... 8DDD

/off
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ave-chan kirjoitti:
Hehehe, se hymy ei oo hälvennyt näiden vuosien aikana astettakaan... 8DDD

/off
En kuule epäile yhtään ;DD

</off>
Don't hate us if we make you smile
Avatar
-Snake-
Genin
Genin
Viestit: 102
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 20:38
Paikkakunta: Kemijärvi
Viesti:

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja -Snake- »

No p*rkele! Lapistaha sitä ollaan. Kemijärveltä. Ei kaikki etelänvenäkkeet tiiä et mitä o luonto ennenku käy lapissa. Mut jos luontoon haluaa nii suosittelen menemään vähintään Kittilän korkeudelle. Vielä pohjosempaan sais mennä. Se on poijjaat (ja tytöt)kuulkaas mahtavaa istua tunturin laella ja kattella ympärilleen ku on nii hyvä näkyvyys ku ei oo paljoo puita. Pientä pusikkoa ja vaivaiskoivua vaan. Viel jos sattuu joku vuolas joki menemään tunturien välis nii elämys o taattu. Tämä tietty edellyttää et sinne mennään syksyllä ku luonnos on nii paljo värejä siihen aikaan. :lol:
Kuva
Älä tee kaverille pilaa teroittimella jossa on löysä kansi...
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

-Snake- kirjoitti:No p*rkele! Lapistaha sitä ollaan. Kemijärveltä. Ei kaikki etelänvenäkkeet tiiä et mitä o luonto ennenku käy lapissa. Mut jos luontoon haluaa nii suosittelen menemään vähintään Kittilän korkeudelle. Vielä pohjosempaan sais mennä. Se on poijjaat (ja tytöt)kuulkaas mahtavaa istua tunturin laella ja kattella ympärilleen ku on nii hyvä näkyvyys ku ei oo paljoo puita. Pientä pusikkoa ja vaivaiskoivua vaan. Viel jos sattuu joku vuolas joki menemään tunturien välis nii elämys o taattu. Tämä tietty edellyttää et sinne mennään syksyllä ku luonnos on nii paljo värejä siihen aikaan. :lol:
No pirskule! Kohtahan me saadaan Kemijärvi-miitti kasaan! :D
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Sutsuran kirjoitti: No pirskule! Kohtahan me saadaan Kemijärvi-miitti kasaan! :D
Määkin olen Kemijärveltä. ;)
Avatar
defia
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 16, 2008 20:34
Paikkakunta: Lapissa ollaan.
Viesti:

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja defia »

Sodankylästä ;> Täältä on vain niin pitkä matka kaikkialle, enkä oikein pidä matkustamisesta (mainittakoon vaikka käsittämättömän paha matkapahoinvointi yheksi syyksi)..
Sillä minun piti olla parempi
Olla muuta kuin ne joita vihasin
Avatar
Temnota
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 18:18
Paikkakunta: Salla

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja Temnota »

Olen lapista. tämän hetkinen korteeri on Sallassa. kyllä täältä pääsee tapahtumiin, mutta vaatii vaan helkutin paljon vaivaa.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Muunmuassa tänään Suomussalmi tuntui pakkasasteiden takia melkein ihka aidolta Lapilta! Tämä kylänpahanen ei kyllä Lappiin kuulu, ei edes ihan eikä melkein, Kainuutahan tämä on.

Ihan lapissa lapissa haluisin kuitenkin käydä, tuntureilla tai jotain. Missä Korvatunturi on? :o
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Temnota
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 18:18
Paikkakunta: Salla

Re: Lappilaisia

Viesti Kirjoittaja Temnota »

Korvatunturi on tossa 15km pääsä savukoskella :D
Vastaa Viestiin