Helsinki-miittailua

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Helsinki-miittailua

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Päivä: --

Aika: --

---

Joo, muokkasin otsikon ja aloitusviestin sopivaksi. Tätä topiccia voi käyttää useammankin miitin sopimiseen, joten hihkaiskaa aina kun on tällainen (conien ulkopuolinen!) miitti tiedossa, niin joku moderaattoreista editoi tarvittavat tiedot aloitusviestiin ja päivämäärän otsikkoon.
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Su Tammi 28, 2007 13:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Oisitte miitannu pari päivää aikasemmin, niin olisin voinnut tulla messiin, mutta lähen jo 16.1 pois stadista..

Pitäkää hauska tapaaminen ^^
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Tohon aikaan ihmiset on vielä koulussa/töissä ymuualla.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Vähän myöhemmin ja tulisin :S

Edittiä: Katos kun koulu loppuu klo 15 :p

Edittiä #2: Ainiin ja mainokset on jaettava, luultavasti en pääsisi ennen kun kuudelta.. >_>
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Keskiviikkona? Klo 15? Damn it!
Mulla nimittäin loppuu pahimmillaan vasta klo 16. koulu (riippuen onko Kemian rästiä vai ei - ku on yks kurssi suoritettavana).
Noista ajoista uskallan sanoa varmuudella, etten pääse. :/
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Aikaahan siis on vielä mahdollisuus muuttaa suuntaan tai toiseen, vaikka klo 17.00 alkamaan.. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Keskiviikko------>kökköä
Aika---------->kökköä

Eli enpä taida päästä =/ Olisi ollut ihan ensimmäinen miittini :D
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Pääsisin ehkä, mutta olen nykyään harvinaisen laiskalla tuulella, joten täytyy nyt katsoa... Ai niin, minullahan on kuviskerho... Hmm, vähän tiukkaa tekee, mutta katsotaan. Ja kello kolmeksi en todellakaan ehdi, kun koulu loppuu kolmelta ^^
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Mitä, miitti? Hienoa, pääsee näkemään tuttuja! 17.1, keskiviikko... vähän huono päivä, mutta eiköhän se järjesty! Ai, se on Helsingissä. Oh. Ei oo rahaa tulla Oulusta asti. No jaa, ens kerralla sitten jos se toivottavasti sattuu lähemmäs ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Okashiya kirjoitti:Voisin tullaki... Mutt jos aikaa vois siirtää pikkasen myöhemmäks esim johonkin klo 16-17 aikoihin.
kannatetaan! :D ois nimittäin ihan kiva päästä paikanpäälle.
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Pöh, empä taida päästä sittenkään, edes kuuden aikaan. Ens kerralla sitten :/
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

MsUchiha kirjoitti:Mihin aikaan me nyt tätä ollaan pitämässä, siihen on vielä kaksi päivää aikaa ;] Otetaanko siis se 17.00? Aika monille ainakin tuntuisi käyvän se ^^
Se on mulle ihan sama, koska mun juna joka tapauksessa lähtee kuudelta enkä voi vaihtaa myöhäisempään koska äitee sanoi että sitten saan kyllä kävellä kotiin. Ja minua ei huvita kävellä 115:ttä kilometriä.. :/

Mutta kerkeäisin olemaan ainakin puoli tuntia, tai peräti 50 minuuttia jos miittiporukka siirtyisi Rautatieasemalle.. Siellä tosin on vissiin paha pitää miittiä :/

Tosin tais mennä puihin tää. On hieman huono sauma.. Meitä on tällä hetkellä kolme jos Yaya-chan tulee mukaan xD
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

MsUchiha kirjoitti:
Okashiya kirjoitti:Voisin tullaki... Mutt jos aikaa vois siirtää pikkasen myöhemmäks esim johonkin klo 16-17 aikoihin.
Voihan se olla että jos meitä jää näin vähän voidaan me jo miitata klo 16 jossakin ja sitten loput tulee klo 17.00. Minä olen valmis miittaamaan jo klo 11.20.. xD Että sen puoleen.

Se on varma että pitäis olla Kampin Blibbossa viideltä, joten viideltä Kampissa olisi varmaan hyvä aika.. 8D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin