Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

chan^^ kirjoitti:
Ööh, voisko tuonne kenties saapua hiukan myöhässä?Kun on itellä on tuo cosplay kisa ja sitten on vielä joku ryhmäkuvaus.....
Voi, mä laitan jonnekin seinään tai oveen sellasen listan mihin jokainen miitissä kävijä saa laittaa nimensä. Siten tiedetään kuinka monta siellä kävi kun tilanne on tollanen joustava :D sitten kun miitti loppuu joku käy korjaamassa sen talteen. Minä luultavasti ellen nakita.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Niin siis hide et Zunde, teillä on yöpaikka, jos en sitä viel tarpeeks selkeesti sanonuXD

onko moni muuten tulossa tonne Naruton suomikäännös infojuttuun? Minä ja SIN ollaan ihan mielenkiinnosta menossa, tosin olis kiva lukaista se käännös ensin jotta tietäis vähän mitä on meneillään. Noh, "helmikuun aikana" on aika liukuva ilmestymisaika.


editto: niinjuu, ja cossini on siis Samurai Deeper Kyosta Hotaru.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
marlec
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 11:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja marlec »

Bitenshi kirjoitti:...glomppailkaa mua. TTATT ANBU-vermeissä hilluva Itachi tarvitsee rakkautta.

mä tuun glomppaa isoveljee ainakin :P
Elän vain elämäni loppuun. Sen pitäisi riittää tälle maailmalle.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Mirha kirjoitti:Olen tulossa, cossin mahdollisuus noin 30%. Tosin idean puute yms vaikuttaa varmaan siihen, että tulen paikalle lähinnä häiritsemään muiden ihmisten päivää ihan irl-kamppeissa. Tulossa enivei. Luultavasti.
Kävin juuri ostamassa 35 eurolla ruokaa, eli siihen menivät junalippurahat. En tule.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Yosh.

Fuiih, ehdin juuri ja juuri tekeen puvun valmiiksi, jos tsempaan oikein. Kauhea kun voi olla vaikeaa. Aizen, Heartless,Hildon...en tiedä. saas nähdä kuinka käy. mutta miittiin ehdin, kaverikin tulee. ja rahaakin pitäis saada.. kallis reissu tulossa.


Tonniedit. Elikkäs joo. Tulen, ja cossini on Hildon one piecestä. hiukset eivät ole keltaiset, sillä peruukki meni paskaksi. mutta nähtäillään.
Viimeksi muokannut Tonnikala, Pe Helmi 15, 2008 00:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Juuh edelleen ollaan tulossa :D ja Bleach porukalla.
Miittiin voisin yrittää päästä ellei ole sitten jotain muuta menoa tuon cossi kisan katselun jälkeen kun pitäähän sitä kaveria mennä sinne kannustaman porukalla x) mutta jos tosiaan olen miitissä niin minua voipi Ichimaru Gininä bongailla sieltä.
Avatar
marlec
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 11:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja marlec »

Ehdottaisin täällaista kivaa tanssia kuin Stayin' Alive.
Jotkut saattaa tietää kyseisen tanssin. Jos niin on niin sen parempi.

Ajattelin jos on yhtään tarpeeksi pokkaa ja tarpeeksi porukkaa niin esittettäisiin kyseinen
tanssi jossain vaiheessa Tracon III:ssa. 8)

Jos yhtään kiinnostuit pitämään hauskaa niin tässä olisi tilaisuus. Toki jos et tiedä tanssia ja olet innokas ja nopea oppimaan niin voin opettaa Traconin aikan sen nopeasti ihmisille. Samalla tavalla ihmiset oppivat Para Para tanssin, niin miksei myös tätä tanssia opita. Se on hyvin hauska ja kiva tanssi.

Toivoisin, että tämä onnistuisi! :D
Elän vain elämäni loppuun. Sen pitäisi riittää tälle maailmalle.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Väliaikatietoja. Toivottavasti pitää paikkaansa, tai ei ainakaan mene yhtään alemmaksi. Mutta jokatapauksessa ulkoilmapuuhailut saanee unohtaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Täytyy peruuttaa aikaisemmat lausuntoni tulostani, sillä todennäköisesti en pääsekään tulemaan. Harmin paikka, mutta ei voi mitään. Cossiasukaan ei valmistunut, mutta eipä sillä olisikaan mitään, kun ei pääse paikallekaan. Mutta pitäkää kuitenkin hauskaa ja muistakaa syödä sen lomassa!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tulin, näin, koin Traconin.

Mmnyaah.. Ei oikeen ollu mua mielyttäviä tapahtumia tänä vuonna joten pyörin vaan ympäriinsä mustapäisen kamuni kanssa..
Muttamutta, ostin FF -Potionin ja sain AC Cloud figuurin<3 Argh! Son cool 8D Potionia maistan vast saunan jälkeen mut kamu sano et se maistuu taivaalliselle~ Innolla odotellaan~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

...
Viimeksi muokannut Inquisitor, Ti Heinä 29, 2008 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Rinde »

ZUnDE kirjoitti:Rinde, kiitti kun järjestit paikan mulle, mutta tässä kävi nyt näin.
Yeah, we kinda noticedXD nooh, ehkä sua näkee sitten joskus myöhäsemmin^^

Myö lähetään nyt gebricin ja hiden ja setzerin ja noitten randomien kaa vaihteeks baarii. (o(
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

koettu on, vaikkakin paskalla tuurilla.

Cossipuku halkesi keskeltä. peruukki simahti. korvien lisäosat reps-irti. kamera hukkui, eli ei kuvia.
Kaverit (sasuke ja namine) lohdutti mja sanoi että ne antaa kuvansa sit mullekkin. Paljon näin hienoja cosseja, josta ehkä hienoimpia oli Littliksen orihime, Danin Sandaime, se Oogie-Boogie, jättiviikate-Marluxia, Lexaues ja se hullu kyuubi-naruto joka raiskasi Sasukemme. Niin ja se Kakuzu kuka humppasi Sasukemme seinään. Miitti oli ylikiva, se meidän foorumin maskotti WAI oli upea. Samoin puiston-kauhu-yaoi-ficci "Ichigo ähkäisee"-\ ^O^/
ostin:
-Ao Kiji-figuuri
-Sanji-figuuri
-2 Tony Tony Chopper-figua.
-Nivelsormuskynsi-juttu.
-One piece 6 ja Trinity blood 1.
-Nami ja usopp-magneetti
-Taidekujalta kortti
-Anti-Kirigakure otsapanta.
=55 e.

ps. Olin siis se siipihemmo.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Koettu ilman miittiä. ''D

Oli jotenkin plaah olotila vähän koko conin ajan. Ei mitään erikoisen huonoa ettei erikoisen hyvääkin. Vähän sama juttu kehon lämmön kanssa. Kylmä ja kuuma samaan aikaan, ei kiva. >__> Plus en ollut ollenkaan tyytyväinen siihen ANBU pukuuni minkä raapaisin kokoon. Angangst. *ranteet auki siideritölkkikäsineillä*

Oli kyl kiva nähä jotakin porukkaa. Littlis ja Rinde, ootte rakkaus. <3

Olin siis se ANBU Itachi joka roikkui monstereiden seurassa. /o/ Ja kantoi punaista pehmolelua kainalossaan jatkuvasti. (nimim. emme luottaneet bindauksiimme) Niin ja mulla oli jatkuvasti naamari toisella puolen naamaa viritettynä... jotenkin.

JOO JA HUUSIN MÄ TAAS TÖRKEYKSIÄ SHOUNEN-AI PANEELISSAKIN. :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Bitenshi kirjoitti:Oli kyl kiva nähä jotakin porukkaa. Littlis ja Rinde, ootte rakkaus. <3
U 2 SISTA!!

Mutta et tajunnu että Hideyori seisoi mun vieressä siinä kun viimesen kerran nähtiin, sitte ku sää oot nainen aina semmonen ihme sähköjänis ettei kerkee oikeen suutaan avata ku sä oot jo taas kadonnu johki ni sitte en kerenny esitellä teitä ees:(


Njaaah, pitääkö munki kommentoida jotain oikeeta conista? Noh, tapahtuma oli ihan ok, ainoa juttu missä käytiin ja kuunneltiin loppuun oli se shounen-ai juttu joka oli hyvä vaan siks että Zardra oli paneelissa ja seivas niitten muitten typerät jaarittelut. Ja mentiin heittään läppää jälkeen päin, vaikka Zardra, tuskin enää käyt tääl sillee et näkisit niin oli kiva tavata vihdoin ja jeah, Suomi!Aarin pystyyn \o/

Erikseen kiitän vielä mahtavaa "k18-miitti" porukkaa, joiden kanssa oli kyllä eilenkin ihan saatanan hauskaa. Hide, joka lukee olkani yli, Gebric, Setzeri, ne Setzerin kuulit kaverit ja MUN kuulit kaverit jotka ei täälä käy.
JA sitten tietysti Littlis<3<3 oot aina yhtä ihana, Bitte, Franzu, Dan, Hyu, Ren, se Renin kaveri jonka nikkiä en muista mutta joka tunnisti mistä sarjasta mää olin, ja Kaze, jota en ollut koskaan ennen nähny mutta nyt onneks näin. JA sitte kaikki muutki jotka häpeällisesti nyt unohin, miitti oli hauska vaikka mä inhoankin tanssimista (se on videollakin).

Kuvia tulee kunhan saan ne Mikon kamerasta. Enimmäkseen taitaa olla jälkibileistä.
Ostin maailman söpöimmän Roy Mustang avaimenperän, sitten Claus Valca-avaimenperän ja yuri-lehden. Aika pieni saldo.

Ihania cossipukuja oli monia :
Se Timeskip-Simon<3<3<3<3<3<3 sitte omg, joku oikeesti cossasi Tsujidoa Speed Grapherista, ja oli vielä tosi mukava tyyppikin. Loput nyt unohin.

Ja mikä vittu se oli se viiskymppinen setä joka kulki siinä vitun violetissa pyyhkeessä? Montakohan lolia senkin pyyhkeen alle katosi jäljettömiin? creepy shit.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin