Miitti Itä-Suomeen?

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Nyt kun on jo pidemmän aikaa silloin tällöin tupsahtanut esille, että olisi ihan kiva miitata n.filäisten kesken täällä Itä-Suomessa (kun ovat ahkerasti sitä muuallakin päin Suomea harrastaneet) niin ajattelin nostaa asian pöydälle ja ottaa pikku hiljaa selville mielenkiinnosta, että olisiko niitä mahdollisia osanottajia sitten loppujen lopuksi ollenkaan.

Eihän se miitti pienen pienelläkään porukalla ole yhtään hullumpi idea(?), pidetään sitten vaan kaksinverroin hauskempaa. ;) ja onhan se lohduttavaakin tietää ettei ihan yksin täällä takapajulan korvessa ole..

Eli ilmoittautukoon se, kenellä olisi innostusta osallistua jossain vaiheessa vuotta 2008 miittiin esim. Joensuussa, niin olisi sitten aikaa hautoa asiaa mielen syvyyksissä ja varautua järjestelemään sitä jossain vaiheessa jos. :) Ajatuksia ja ehdotuksia otamme vastaan.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ziryuki kirjoitti:
Eli ilmoittautukoon se, kenellä olisi innostusta osallistua jossain vaiheessa vuotta 2008 miittiin esim. Joensuussa, niin olisi sitten aikaa hautoa asiaa mielen syvyyksissä ja varautua järjestelemään sitä jossain vaiheessa jos. :) Ajatuksia ja ehdotuksia otamme vastaan.
Minä o/ Ja tiedän ainakin toisen myös joka olis varmaan kiinnostunut tulemaan :D Sei hommaile foren puolella mut sille vois vihjaista milloin ja missä sitten :3

Mutta mukana järjestämässä o/ Voin vaikka raahata mun kyltinkin :P
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Kyllähän noita miittejä on ympäri ja ämpäri ollut :D
mutta ei täällä päin, joten idea kuulostaisi ihan mukavalta ja paikalle voisin ehkä tullakkin kun joka päivä Joensuussa käyn. :)
nefozyne
Student
Student
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 08:40

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja nefozyne »

Täältä löytyy yksi kiinnostunut lisää. Varsinkin, jos Joensuussa pidetään, raahaudun mielelläni paikalle. ^-^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Jep, ja varmaan myös Fläshi raahautuu mielellään paikalle :D

Tehtäiskö miitti jo heti tammikuulle? :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

^
Luulisi Fläshin ilmaantuvan.. tai sitten vaihtoehtoisesti käydään raahaamassa se paikalle. ;D
Miulle sopii ainakin tammikuun puolesta välistä lähtien oikein hyvin.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ainakin ennen Traconia.. ^^ Ehkäpä jossakin kolmannen viikon tienoilla? Mulle kävisi perjantai-iltapäivä/ilta parhaiten, riippuu vähän lukujärjestyksestä :3

Heitetään nyt että 18. päivä, olisiko paha? :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

18. päivä käy.

Voitaisiin myös jotain pientä ohjelmaa pohtia, tosin en ole mikään ruudinkeksijä sellaisessa joten. ^^"
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

What a good Idea :D Ite aina vaan meen Coffee Houseen ostamaan niiden ylihinnoiteltuja tuotteita että jos joku keksii jonkun mainion paikan missä voi istua rauhassa :3 Kuinka moni on alaikäinen pitää ottaa myös huomioon, koska silloinhan paikkojen määrää rajoitetaan (tottakai). Ei minnekään Heselle sentään :/
Ainakin käynti Fantsulla voisi kuulua ohjelmaan xD Sitten voisimme keskustella mieltymyksistämme ja mikä meiet ajoi narska.fille ja että mitkä tekee animesta/mangasta sen jonkin mikä kolahtaa. Jtn tollasta. Tuskin me nyt mennään tanssimaan keskelle toria xD

Keksikää ihmeessä, onhan tässä vielä aikaa ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Coffee House voisi ollakkin ihan hyvä paikka istua tai sitten Houkutus, jossa on aivan älyttömän hyviä leivonnaisia. Perjantait on vähän niitä päiviä jolloin ei saa rauhassa olla oikein missään.

Onkohan fantsu muuttamassa kun tänään kävin filmtownissa ja siihen viereiseen putiikkiin on ilmestyny fantsun tarrat ja kaikkea? :o Missään en ole ilmoitusta ainakaan nähnyt. No, ihan kiva mulle kun asun siinä korttelin päässä niin on ihanan lähellä.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ziryuki kirjoitti:Onkohan fantsu muuttamassa kun tänään kävin filmtownissa ja siihen viereiseen putiikkiin on ilmestyny fantsun tarrat ja kaikkea? :o Missään en ole ilmoitusta ainakaan nähnyt. No, ihan kiva mulle kun asun siinä korttelin päässä niin on ihanan lähellä.


Suvantokadun Filmtownin luona? Siellähän se on ollut sen koko ajan minkä mä olen Joensuun suunnalla asustanut :D Se muutti Anttilan rempan takia vissiin elokuun puolivälissä (vai alussa?) lähelle Citymarkettia evakkoon, mutta ilmeisesti palaa takaisinkin koska nykyiset tilat on aika pienet.. Muutenkin tarjonta on Joensuun Fantsussa aika huono ja hinnat paljon kalliimpia kuin esmes Tampereella tai Hesassa :< Onneksi mitä tahansa saa tilattua ilman lisäkuluja :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
nefozyne
Student
Student
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 08:40

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja nefozyne »

Minäkin voisin ilmoitella, että perjantaina 18. pvänä ei ole mitään koulua kummallisempaa, jotenka käy minulle. :3 Millä aikavälillä miitti olisi tarkoitus pitää?
Kannatan ideaa Houkutuksessa tai muussa vastavassa ajanviettämisestä (Hesburgeria ei tueta) sekä Fantasiapeleissä käyntiä. ^-^ Uusia ajatuksia en osaa heittää, sillä en ole koskaan miiteissä ollut, niin en tiedä mitä sellaisella porukalla voi tehdä... =)
(Ja olen vielä alaikäinen päästyäni vasta hikisesti kuudentoista yli.)
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

^
^
Jaahas, voisin sitten harkita silmälasien käyttöönottoa. :D Aina kuvitellut et sieltä takaa on päässyt fantsuun sellasta kiertotietä sen rempan aikana ja kai siinä edessäkin oli lankut joskus ellen ole unta nähnyt. En ole havainnut ainakaan mangojen hinnoissa mitään erikoista, mutta voi johtua siitä etten ole päässyt pahemmin hintavertailua tekemään.

Iltapäivä voisi olla aika kiva, ehkä siinä 15-18 tienoilla?
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Voi kökkökakka, toi ei käykään mulle koska mä lähden torstaina pois paikkakunnalta.. :/ Miten olis jos sysäisi viikolla etiäpäin, tuleeko mitään kummallista vastaan?

Niin, siis pääkaupunkialueella ne maksaa n. 50c-1€ vähemmän. Kamalaa kiristystä mun mielestä Joensuussa :D Voi johtua että ostan kyllä Fennicasta aika paljon..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minun puolestani siirretään vain, ei kai mitään erikoisempia eteen tupsahda.. Riippuen vähän milloin työt alkaa, mutta jos pidetään edelleen se iltapäivä/ilta ajankohtana niin ei ongelmia pitäisi tulla.
Kuva
Vastaa Viestiin