Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

\o\ Waaaii~~! Ohi on, itken. D''8

Oli ihan mielettömän kivaa jälleen kerran! Ja tällä kertaa ehdin jopa pikkasen enemmän nähdä n.filäisiä! Ja mwahahahaa Hidiskin sai sen "glompin" mikä tuli luvattua Traconiin. Minorille ja Avelle kiitokset seurasta ja Avelle plussakiitokset tanssikoulusta! I SHALL SUCCEED NEXT TIME.

Nukuin kuin tukki viime yön. Tukka sen mukainen. Kuvia ja videota kamerassa. Arrh. Laittelen niitä kait tänne kun jaksan. =3=''
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

minori kirjoitti:Tosin se ehkä näin jo aikuisena (paskat olen xD ) jonkin verran häiritsi, että varmaan puolet kävijöistä oli kiljuvia 13-vuotiaita. Tai siis ei muuten, mutta kun ne kiljuvat 13-vuotiaat juoksee yleensä ymärinsä kissankorvat päässä ja "saa halata" -kyltit kaulassa, joka vanheni jo pari vuotta sitten...
Traconissa oli sentään about samanikäinen tyttönen "Fuck Me"-kyltti kaulassa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

gebric kirjoitti:Traconissa oli sentään about samanikäinen tyttönen "Fuck Me"-kyltti kaulassa.
Khyl, itse olin jo tuon tapauksen unohtanut. :D

Mentiin hostelliin kaverin kanssa nukkumaan niin sinne tuli huonekaveriksi sellainen hieman vanhempi herrasmies-tyyppi. Kuorsasi niin lujaa että ei meinannut unta saada. Coni oli ihan jees, saatiin pari uutta ystävää sieltä poimittua. o7
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Coni itsessään oli oikein mukava, ohjelmaa riittävästi ja hauskaa oli. Kisat ja asut olivat kyllä todella upeita/hienoja. Ostoksetkin onnistuivat. Mutta cossini kyllä harmitti, se ei oikein onnistunut ja vain kaksi tyyppiä kävi kysymässä kuvaa ja nekin olivat ryhmäkuvia sisarusteni kanssa. Se suretti, vaikka tiesinkin ettei asuni ollut juuri erikoinen.

Toisena päivänä tyydyin kulkemaan tavallisemmissa vaatteissa. Ja olen todella pahoillani etten päässyt tulemaan miittiin, vaikka täällä olinkin sitä sopimassa. Tulen varmaan sitten ensi kerralla ja kun minulla on hienompi asu.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Con oli ihan ok. Vähän hiljasta, mutta toisaalta tilaa oli riittävästi ja se oli ihan luksusta. Pisteet myös siitä, että kaikki mahtuivat katsomaan ison salin esityksiä. Whee.

Miinusta niistä saamarin haliteineistä -__- Mikä se on, että coneissa pitää olla niin hiton huomion- ja hellyydenkipeitä? Eikö äitinne rakasta teitä tarpeeksi? Useimmat olivat tosin asiallisia, mutta kun niitä kylttejä oli joka tyypillä niin otti vähän pannuun. No, minähän lähestynkin kovasti keski-ikää, että johtuuko sitten siitä...

Oma cossi oli kovin onnistunut. Cossasin Code Geassin Lelouchia, ja parinani oli CC (ykköskauden vaatteilla). Oli ihan onnistunut cossi, vaikka päätä kutittikin vallan valtavasti peruukin alla D:

JA YLEISESTI HALUAN SANOA, ETTÄ kun pyydetään kuvattavaksi, haluaisin, että odotettaisiin sen verran, että kuvattava saa tukkansa hyvin ja vaatteensa suoristettua. Just ku sai tukan silmiltä/-lle ja hyvän poseerauksen päälle nii kiiteltiin jo ja lähdettiin pois. Siis whut, otitte kuvia Lelouchista joka räpeltää tukkaansa? Ärsyttää kun kohta on kuitenkin lolgalleriat täynnä kuvia, joissa hienotkin cossit näyttävät räjähtäneiltä kun ei voitu odottaa sitä kolmea sekuntia että cossaaja saisi itsensä järjestykseen. Vähän kärsivällisyyttä ja sillee, jookos?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Nekocon 5-6.7.2008 :: miitti-info 1. viestissä!

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Mirha kirjoitti: JA YLEISESTI HALUAN SANOA, ETTÄ kun pyydetään kuvattavaksi, haluaisin, että odotettaisiin sen verran, että kuvattava saa tukkansa hyvin ja vaatteensa suoristettua. Just ku sai tukan silmiltä/-lle ja hyvän poseerauksen päälle nii kiiteltiin jo ja lähdettiin pois. Siis whut, otitte kuvia Lelouchista joka räpeltää tukkaansa? Ärsyttää kun kohta on kuitenkin lolgalleriat täynnä kuvia, joissa hienotkin cossit näyttävät räjähtäneiltä kun ei voitu odottaa sitä kolmea sekuntia että cossaaja saisi itsensä järjestykseen. Vähän kärsivällisyyttä ja sillee, jookos?
Juu, olen tässä aivan samaa mieltä ja valitettavasti tämä on aivan liian yleistä. Itsellänikin kävi conissa muutamaan otteeseen tälläinen tilanne, missä tultiin pyytämään kuvaan, mutta valmistumisaikaa ei annettu ollenkaan. Toinen hassu juttu minkä huomasin, että osa kuvattavista ei pitänyt jos heitä ystävällisesti pyysi tekemään jotain. (Allekirjoittanut kohtasi cossaajan joka veti herneet nenään siitä, kun pyysin häntä liikkumaan vähän oikealle, että hän peittäisi takanaan olevan opaslapun = saisi itsestään vähän paremman kuvan.) :,D Mutta suurimmaksi osaksi kaikki cossaajat olivat mukavia.

Mutta niin, conista. Olin paikalla molempina päivinä, ensimmäisenä päivänä tuli paikalla oltua harmaanaamaisena Kisamena oman Akatsukiryhmän kanssa, toisena sitten täytyi tyytyä tulemaan alustavasta suunnitelmasta poiketen Itachina, sillä kasvomaalin laittaminen ei onnistunut conikuvauksen vuoksi. Yleisesti coni meni hyvin, ilmaa sekä tilaa riitti, myös tekemistä oli, kun töissä conissa olin. Conikuvaaminen on kivaa. <3
Ainoa mikä jäi harmittamaan itseä oli omasta cossista johtuvat säädöt, ensinnäkin vaivalla ja tuskalla hankkimat valkoiset piilarini aiheuttivat jonkin reaktion silmissäni = vietin lauantaina loppuconin puna/sinisilmäisenä Kisamena vuotavien silmien kanssa. Sunnuntaina taas, kun silmät olivat turvoksissa, niin en taaskaan voinut laittaa piilolinssejä, niin sunnuntai meni kirjaimellisesti sokeana hapuillen osan aikaa mitä silmälaseja en käyttänyt. (Ja päivä alkoi mahtavasti, Itachin kamat saatuani niskaan kaaduin ensimmäisissä portaissa, jotka vastaan tulivat. XD) Ja jalkojen sivut aukesivat myös kokonaan sillä plättäreistä tehdyt ninjasandaalit hankasivat vähän liikaa, sekä Kisamen naamamaalia löytyi aivan kaikkialta. :/

Pahoitteluni kaikille tutuille, jos en tunnistanut, mutta olin tosiaan aika sokea koko conin ajan. Ja kyllä, minulla on onneton nimi-naama muisti, joten pahoitteluni siitä. Miitinkin missasin töiden takia, eikä akatsukipiknikkiä saatu aikaiseksi, kun säädöt veivät liikaa aikaa cossikisan takahuoneessa.

Haen muuten meidän Akatsukiryhmästä kuvia, jos omistatte niin voisitteko olla ihania otuksia ja laittaa niitä minulle linkillä tai YV:llä? Kiitos. :3
Vastaa Viestiin