Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja BugShino »

^
^
No se selittääkin aika paljon, etsiskelin katseellani vain Jirayaa muistuttavia tyyppejä, enkä tajunnut. Likinäköisyydelläkin voi olla jotain tekemistä asian kanssa. Emme juuri asettuneet aloillemme, vaan pyörimme kuin päättömät kanat ympäriinsä ilman sen tarkoituksellisempaa merkitystä. Sen siitä saa kun on sisarusten kanssa liikenteessä...
Avatar
lordoftellus
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Su Loka 29, 2006 19:03
Paikkakunta: Turku

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja lordoftellus »

Juu siinähän taas hurahti yks oleskelutapahtuma,joten lordin teesit: 1. Sää antoi parastaan. 2. Myyntipöydissä liian vähän läntsärisarjiksen eliittiä (missä preacherit,verikostot ja herrasmiesliigat oli häh!?Tosin kuuluttiin niihin suunnistustaidottomiin mölleihin jotka ei kyllä sinne eristyneeseen pienkustantamohökkeliin olis osannu löytää vaikka olis kylttiopastus ollu kunnossa). 3. Cosseja oli odotuksiini nähden yllättävän paljon,mutta ilmeisesti sunnuntainakohköh enemmänkin vielä? 4. Tonnikalan taisin bonjata mutta tajusin sen vasta myöhemmin. 5. Kaislatossut = murder, on vissiin tosi optimoituja shinigamien tappeluihin ne. 6. Minkä takia bleach cossausryhmää oli kasattu johonkin stupid sunnuntaille...(Mulle mitään kerrottu...) No ehkä ens kerralla... 7. Tattista sille Ippain tiskin (ilmeisesti ekana cossinaan) Nelille,että sain edes vähän käyttää turpavärkkiäni muuhunkin keskusteluun kuin haukkuakseni kassivassin (se mukanani pyärinyt Vash) suuntavaistoa tai sitä että se ainaa singahtaa jonnekin kuin kissa lankakaupassa. 8. Kaikenlaiset otokset mun kypärapäästä saa päästää valloilleen. 9. Koitan saada kassivassia pistämään sen asekameralla otetut snäpit johonkin elektroniseen eetteriin. 10. I Hate ghost pokémon!
"Jokainen on laulun arvoinen.
Toiset vaan enemmän kuin toiset."
-Maj Karma : Attentaatti
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja Rinde »

mahtava viikonloppu, mutta johtui enempi kyllä seurasta kuin tapahtumasta<3

yaoipaneeli oli aivan V*usta, uskomaton myötähäpeä omasta ja panelistien (ja työpaikkani) puolesta. Paras oli se kun ne puhui jotain lolitasta ja joku takarivistä kysyi että onko kukaan lukenut sitä kirjaa ja lavalta tuli vaan et onko siitä kirjotettu kirjakinX'DD

Bitte, olitko siellä? Yritin ettiä...

Vaarallista animesarjakuvaa-juttu oli paras, vaikka menikin allekirjoittaneen ja takana istuneen uuden tuttavuuden osalta vähän provoomiseksi. Olin myös supersankarisarjakuva- ja mikä mangassa maksaa paneeleita kuuntelemassa, ja sarjakuvan sommittelu-esitelmässä.

Ostin Yoruichi x Soi Fong xxx-doujinshin joka on ehaaaaaaaana.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Bitte, olitko siellä? Yritin ettiä...
Olin. D: Ja oltiin jopa molemmat yaoipaneelissa, d'oh! x'D No joo tosin lähdin siinä puolivälissä kun tajusin että kyseinen paneeli oli nyt mitä oli. Muuten en tapahtumaa sitten pahemmin käynyt läpi kuin että menin krääsäosastolle tuhlaamaan rahaa. ''D Kuka osti oikeasti kymmenen Genrewearin pinssiä, kuka?

Viikonloppu oli omalta osalta onnistunut, tosin kun en tapahtumassa viipynyt kuin vaivaiset pari tuntia, niin taisi olla enemmän seura. Tosin la-su yönä viikonlopun emäntä sai mahataudin. x__x''
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja BugShino »

sasuke-707 kirjoitti:tulen luultavasti jos on rahaa ja luvan saan :D
Oot hiukan myöhässä dude! Tapahtuma tuli ja meni jo, et tainnut lukea topicin otsaketta ;D Parempi tuuri ensi kerralla/vuonna.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tampere Kuplii 2008 18-20.4

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Bitenshi kirjoitti:
Rinde kirjoitti:Bitte, olitko siellä? Yritin ettiä...
Olin. D: Ja oltiin jopa molemmat yaoipaneelissa, d'oh! x'D
Arght, oon taas ollu ihan sokeeX(
Mutta nyt näit ainaki missä oon töissä kaiket päivät/yötXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin