Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Lukittu
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Nonnii, sieltä se Animecon taas tulee ja toivotaan ettei ole huhutusti viimeinen!

Miittiasiaa ollaan tuossa mietitty, eli kaikki jotka haluavat etukäteen ilmoittaa itsensä "viralliselle miittilistalle" laittaa pm:ää jollekulle moderaattorille (yleisesti niille, jotka ovat myös tulossa, mm. hideyori tai minä tai minori tjsp).

Mietin tuossa että kävisikö lauantaina 11.7. klo 15.00 miittiajaksi vai onko ihan mahdoton? Silloin on cossikisa ohi, joka on onneksi tänä vuonna jo heti aamusta. Jos se käy enemmistölle otetaan se ajaksi. Yritetään järjestää taas tilaa meille, ja siksi se ilmoittautuminen olisi kivaa että tietäisi paljonko suunnilleen on porukkaa tulossa. Veikkaan että n. 70-100 hlön tila olisi sopiva, siellä sopii touhuamaankin kun tarve tulee!


EDIT:
Moi taas,

kattelin tuota aikataulua että siellähän on joku ohjelma. Äh.
No eniveis, pe ja la 18-19 on tilaa. Mahdollisesti muitakin tiloja on
käytössä mutta se menee hankalaksi.

Ilmoitelkaa pian tuosta ajasta!

Terveisin Animecon järjestäjät
Niin, siis pian. Aikaahan on alle kymmenen päivää? Nyt JAA/EI/POISSA jos olette tulossa coniin, että järjestetäänkö yhteinen vai tekeekö joku oman miittinsä jos haluaa? Tämähän siis ei ole pakollinen ajanviete jos ei tykkää :)



Edit:

Juteltuani naruto.fi-chatissa suurin osa oli taipuvaisia siihen, että pidettäisiin miitti klo 15.00 alkaen ulkona, ja jos tulee vettä se on solong sitte. Miltä se kuulostaisi?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja Rinde »

noh, oon tulossa sinne kattoon teitäniitäharvoja joita täältä tunnen melkeen muutenkin, ei joku saitinpuolen miitti oikeen kiinnosta. Mutta käväsemään tulen, oli se missä vaan ja koska vaan ellei mee jonku ihan must ohjelman päälle.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Saatan piipahtaa itse conissa joku päivä jos jaksan sinne asti vaivautua..
Miitti.. Tuskin.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Itse olen tulossa coniin, mutta tulen vasta lauantaina paikalle eli oleskelen serkun (cossaa Shippuuden-Sakuraa) ja kaverin (cossaa Shippuuden-Narutoa siviiliversiossa) conissa lauantai- ja sunnuntaipäivät. Lauantaina olen Sasuke jälleen kerran, mutta tällä kertaa 2. pukuversiossa ja sunnuntainakin cossaan Sasukea, mutta 3.puku/Akatsuki-versiossa. Eli sama hahmo, mutta eri vaatteet kumpanakin päivänä. : D Niin ja tällä kertaa Sasukelle kuuluva katana kulkee mukanani (joka pitäisi vielä tehdä...).

Minusta tuo klo 15 olisi sopiva miittiaika, mutten vielä osaa sanoa tulenko miittiin vai en. Mutta suurella todennäköisyydellä tulisin miittiin. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
HulluMel
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: La Heinä 04, 2009 22:26

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja HulluMel »

Olisiko mahdollista pitää miitti sunnuntaina?
Tämä on tietenkin vain minun ongelmani ,mutta olen lupautunut olemaan erään ystäväni kanssa conin kaksi ensimmäistä päivää ja en tiedähaluaako hänvälttämättä naruto aiheiseen miittiin :/
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kaikille keille lauantain miitin paikka ja ajankohta on vielä epäselvä:

On kaksi miittiä, joista kumpaan tahansa saa tulla jaksamisen/kerkeämisen mukaan, aikaisempi miitti pidetään pääsisäänkäynnin edessä kello 15 ja siitä sitten edetään sisätiloihin jos kelit sitä vaatii.

Myöhempi miitti pidetään "Wattissa" kuudelta.

Tilat ovat varattu tunniksi tälle myöhemmälle miitille.

Olisi myös suotavaa tietää, että minkä kokoinen miitti tästä on tulossa, ilmoitelkaa sähköpostiini tai yksityisviestillä kumpaan miittiin olette tulossa!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Animecon VII @ Kaapelitehdas 10-12.7.09 | miitti klo 15.00?

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Joo unohin mennä coniin kokonaan tänää (siis eilen?) kun tapasin vanhoja kavereita ja tulin vasta 5min sitten himaan :D Mut tuun noihin miitteihin tai ainakin toiseen kyl. Nähdään siellä.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Lukittu