Naruto.fi:n Pyjamabileet

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Naruto.fi:n Pyjamabileet

Viesti Kirjoittaja Francis »

Joo, eli Tampereelle ajateltiin Littliksen kaa joskus syksyllä laittaa miitti pysty pyjamabileiden merkeissä.. eli kaikki hortoilee yöpuvussa julkisilla, hahaa. Asia vain riippuu siitä onko Pirkanmaalla porukkaa joka haluaisi miitata 8)

Ideana on, että yöpuvusta tunnistaisi helposti miittiporukan ja asu on aika yhdistävä :D ja olisi ainakin ohikulkijoilla ihmettelemistä. Ei ole pakko pukeutua pelkkään yöpukuun, esim. pyjamanpaita riittää tai ne nallekuvioiset satiinihousut ja t-paita. Myös kaikki unimyssyt, tohvelit, reinot ja tyynyt sopii teemaan.

Mutta, missä me tavattaisiin Tampereella ja mitä tehtäisiin? Jos on kokemusta miittien järjestämisestä tai ideoita, nii alkakaa laukoa.

Ja ehdottakaa ajankohtaa. Jos tämä valuu pitkälle syksyyn niin annetaan koko homman olla ja katotaan sitten uudestaan keväällä, ettei kukaan saa hautakiveensä "kuoli yöpuvussa pakkasessa". Toisaalta ois ehkä viel kummallisempaa jos särkän valtais yöpukukansa O_o

Tää on tämmönen ehdotus..
Kuva
Avatar
Tora
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 19:25

Re: Naruto.fi:n Pyjamabileet

Viesti Kirjoittaja Tora »

Sopii mulle oon ehkä jos tai en tiä tulossa
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Naruto.fi:n Pyjamabileet

Viesti Kirjoittaja Francis »

Lee kirjoitti:Sopii mulle oon ehkä jos tai en tiä tulossa
En usko, että on tapahtumassa kun tampereella on vissiin ennenkin yritetty saada jotain eloa, mutta ei kiinnosta miittailu tai ei ole aikaa. Miittiä ei varmaan tänä vuonna saada tehtyä. Ehkäs joskus sitten.
Kuva
Avatar
Daifuku
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: Su Loka 18, 2009 13:43

Re: Naruto.fi:n Pyjamabileet

Viesti Kirjoittaja Daifuku »

Tjaah.. Idea on hyvä ja saattaisin itse tulla.
Toki jos itse olisin tälläistä miittiä järjestämässä valitsisin varmaan ajankohdaksi kesän.

Mjuttaah, tehkää mitä teette 83
Enään 5 kuukautta Tampere Kupliiseen o.o
Vastaa Viestiin