A.S.S

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Muilta foorumeilta :X. Itseasiassa aattelin jotain klubia tuli tää mieleen ja tein tän topicin ja sit sain tietää et tämmönen on muilla foorumeilla :(
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Likka
Rookie
Rookie
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:06

Viesti Kirjoittaja Likka »

Sasuke on super ärsyttävä.... :angry: Ottaa päähä.... Mut emmä sitä vihaa se vaa jostai syyst ottaa pähää... :huh:
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

oon tullu kyllä siihen tulokseen, että Sasukessa ei oo mitään vikaa, mutta semmosissa "Saske on niin ihQ!!!11!" tyypeissä mättää jokin...
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Freyr+Sep 2 2004, 07:00 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Sep 2 2004, 07:00 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> oon tullu kyllä siihen tulokseen, että Sasukessa ei oo mitään vikaa, mutta semmosissa "Saske on niin ihQ!!!11!" tyypeissä mättää jokin... [/quote]
totta tuokin. tuo on todella iso osa sitä syytä, miksi vihaan sasukea niin paljon - nuo aivottomat fanitytöt, jotka eivät näe sitä faktaa että sasuke on täysi kusipää. ja annas olla jos joku uskaltaakin sanoa jotain sasukenvastaista.

ei mitään sasukesta tykkääviä vastaan, niin kauan kun käyttäytyvät sivistyneesti. tunnen monia sasuke-faneja, jotka ovat ihan järkeviä eivätkä käyttäydy kuin aivottomat viisivuotiaat, eivät juoksentele ympäriinsä huutamassa "SASUKE ON NIIIIIN KAWAII!!!11!", fleimaamassa kumoon kaikkia jotka eivät satu ajattelemaan samoin. ja he tiedostavat, että sasuke tosiaan on ilkeä nuija. :)
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Liityn koska Sasuke on narsistipaska jonka vois poistaa koko sarjasta, vaikka sillai et se kuolee mahollisimman tuskallisesti... Sasuke on muuten varmaan keijo koska sen ympärillä pyörii muijia mut se ei oo kiinnostunu niistä.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

<!--QuoteBegin-Mestre+Sep 17 2004, 08:10 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Sep 17 2004, 08:10 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Liityn koska Sasuke on narsistipaska jonka vois poistaa koko sarjasta, vaikka sillai et se kuolee mahollisimman tuskallisesti... Sasuke on muuten varmaan keijo koska sen ympärillä pyörii muijia mut se ei oo kiinnostunu niistä. [/quote]
Ei, toisissa olosuhteissa sasuke huomiois sakuran (ja/tai inon) mutta se on niin kostonhimon sokaisema että se ei vaan huomaa.
LAZERATTACK PEWPEW!
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

mahtava nimi teidän kerholla,thumbs up XD
en ihan vihaa saskea,se on lähinnä ärsyttävä. se ärsyttää multa aivot pihalle,aina angstaamassa himmeesti,ei mitään rajaa..XD
son liian syvällinen 12-vuotiaaksi.
siksi parhaat saskemomentit olen saanut episodi sataykkösestä,kun siinä se on sentään vähän ooc.
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Teretulemast Mestre ja Sasuke on paska edelleenkin sitä asiaa ei voi muuttaa kukaan tai mikään muu kun Sasuken ja Naruton suhde (seksistinen sellainen)
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
dark_end
Genin
Genin
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 16:00
Paikkakunta: Hidden Leaf Village

Viesti Kirjoittaja dark_end »

No onhan sasuke aika tyhmä ja vähän liian "kovaa" esittävä hahmo.
Mutta on se omalla tavallaan ihan mukava ja rento hahmo. ;)
Itse en vihaa, enkä erityisemmin pidä.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-large+Oct 23 2004, 10:09 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Oct 23 2004, 10:09 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Teretulemast Mestre ja Sasuke on paska edelleenkin sitä asiaa ei voi muuttaa kukaan tai mikään muu kun Sasuken ja Naruton suhde (seksistinen sellainen) [/quote]
[off-topic] ...tiedätkö edes mitä seksistinen tarkoittaa? D: [/off-topic]

sasuke on edelleen haisu.
Narharial
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja Narharial »

Njäh, ei Sasuke mussa herätä mitään hirveetä oksetusta. Kirkuvat fanitytöt ennemminkin. *Piiloutuu niiltä*

No Sasukehan on sisältä.. Noh, hieman kusipäinen. Mutta uskon et Naruto vielä jonain päivänä saisi hänet tajuamaan. Noh, asioita. Äh, tottakai joka sarjassa pitää olla angstaava ylinpaattisen cool jätkä. Sasuke näyttää olevan Narutossa se. Toiset pitää siitä asiasta, toiset ei.

Itse pojan ulkonäkö on.. Noh.. Hyvä. Vaikken fanitakkaan Sasukea, rakastan silti hänestä piirrettyjä upeita fan artteja. Ja niitä onkin paljon.

Pojalla on noussut kusi päähän ja sillä sipuli. Auttakaa nyt joku sitä!
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Sasuke on nykyään ihan *erseestä, ainakin jaksosta 107 päätellen... :P
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...

Sanon teille saman, minkä sanoin juuri äsken toisessa topicissa:
Perustakaa myös Vihaan Sakura_88 ryhmä ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Nov 5 2004, 01:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Nov 5 2004, 01:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...

Sanon teille saman, minkä sanoin juuri äsken toisessa topicissa:
Perustakaa myös Vihaan Sakura_88 ryhmä ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä. [/quote]
Tuskin kukaan tulee onnelliseksi toisen itsemurhasta... Ylipäätänsä noin vakavasta aiheesta on ihan turha alkaa vitsailemaan ja jos et tätä ennen, niin nyt ainakin sää raivostutat mua.. Sun on paras lopettaa pelleily tuollasella asialla, josta vaan näkee kuinka tyhmä ja teini-ikäinen kersa sä oot.. :angry:

Sori tää posti, mutta kun lähipiirissä on ihminen, joka teki itsemurhan, niin mä en siedä siitä vitsailua kyllä yhtään..
Kuva
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Vaik mä vihaankin Sasuke-kekee, niin yhtä hyvin vois tehä Seppo ulos salkkareista-yhdistyksen.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Vastaa Viestiin