Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Doh, nyt kun taas kiireiltäni tänne ehdin (menetin osan ruokataukoani teidän takia ;_;), niin annan teille syömistä: Yullen - Food doudshjin (en osaa taaskaan kirjoittaa sitä ._.;; ). Oikein herkullinen ;D YAOI ALERT tossa sarjiksessa..

Kysmys, mikä on sopiva nicki yaoi-artistille? Siis, oletteko törmänneet hyviin nimiin jotka on jääny mieleen?

Tuon äskeisen sarjakuvan on taiteillut Uruhara. Löytyy myös devasta samaisella nimellä, josta ton sarjiksen bongasinkin.

Toinen kysmys! Onko bishyjen hiuksilla mitään rajaa? Siis pituudessa 8>

Minun vastaus: EI olee!! 8~~ D

Nyt syömään -->

EDIT: ja anteeksi niille joiden arttia en ehtinyt lisätä syyslomalla devaan ._. Syyttäkää Littlistä! Se halusi koko ajan ropettaa ;D Koitan sitten hamassa tulevaisuudessa laittaa ne.. nyt on pirun kiire (TAAS??!! >:((().
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Francis kirjoitti:
Ja miksi y.s.a.k on suosituin fan club? ;DD

Koska mä olen täydellinen.



Noniin, mä tulen paasaamaan koska löysin lempi-yaoi-tarinani. Ja se on aivan ihana!! Waaah... ^^ Se vaan riipaisi läheltä, vaikka onkin kamalan lyhyt ja vähän tönkkö. Ja tarinan nimi on... tattadattataa!! 1001 years I love. Lukekaa se täältä, jos ette vielä tiedä mokomaa.


Allen ja Bak on hyvä parituksen kohde :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Minä tyhmä ostin SINille joululahjaksi Kingdom Hearts vol 1:n vitsinä ja se perkele meni hurahtamaan RikuSoraan.

Ei siis voi maailmassa olla mitään niin kamalaa kuin Kingdom Hearts yaoi. Ärsyttää mua aivan ylikaiken.

Siistä kysynkin, en muista onko hetkeen ainakaan kysytty, että
Mikä on ärsyttävintä yaoi-fandomissa?

Itseasiassa Kingdom Hearts slash taitaa mennä jopa itkevien tyttö-ukejen edelle. En voi sietää sitä.

Teitin vuoro, avautukaahan.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Rinde kirjoitti:Mikä on ärsyttävintä yaoi-fandomissa?
(Uke)poikien kostuminen. -___- Ja muutenkin ihmisbiologiset poikkeavuudet ja ylilyönnit ja luonnottomuudet ja virheet.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Mikä on ärsyttävintä yaoi-fandomissa?
"A man and a woman making love?! THAT'S SICK!"

>__>;;

Plus yliampuvat fanitytöt. Itse olen onnellisesti päässyt yli tästä "OMGTHEY'REFUCKINGEACHOTHERHOWCUTEISTHAT?!11+?!!?" -vaiheesta. .__.'

Itseasiassa nuo sulautuvat omalla tavallaan yhteen. Yliampuvat fanitytöt tuppaavat joskus ajattelemaan kaiken sateenkaarilasien läpi ja eivät vaan näe, että kyllä se oikeasti voi olla nättiä vaikka ei molemmilla samoja värkkejä olisikaan. Ja jos yrittää huomauttaa asiasta nätisti, niin heti saadaan niskaan hirveä kasa "rasistinenhomofoobikkonarttuälätuumullevalittaan" rantia.

Niin ja minulla on tämä iänikuinen ongelma massaparien kanssa. Joo, minä kyllä älyän että SasuNaru on teistä tosi ihqraxpox ja en väitäkään ettei se sarjassa hälyyttävän paljon näkyisi (fanityttölasit päähän vaan), mutta FOR THE LOVE OF GOD THINK BEYOND THE BOX. Haluaisin joskus nähdä vähän enemmän laatu fanituotantoa jostakin vähän harvinaisemmasta parista, enkä angstata joka kerta uuden fanituksen löydettyäni. Tätähän tää kuitenkin on, mitä enemmän on, sitä enemmän surkeampaa ja samalla parempaa löytyy.

Ja miksi aina SasuNaru? D,: Bitte tahtoo vallankumouksen! NaruSasua!
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

[quote="Mirha"][quote="Rinde"][b]Mikä on ärsyttävintä yaoi-fandomissa?[/b][/quote]
(Uke)poikien kostuminen. -___- Ja muutenkin ihmisbiologiset poikkeavuudet ja ylilyönnit ja luonnottomuudet ja virheet.[/quote]

Ei reps :''D Mirha, sähän joskus aikaisemminkin oot valitellut sitä, miten ukepoikien kehot toimivat välillä vähän liian naisellisesti? Ei tässä muuten mitään, mutta näin siitä viime yönä unta, siitä miten sua ketutti tämä asia, ja sitten heti seuraavana päivänä löytyy taas samansuuntaisia vastauksia... Ei kiesus, tässä on nyt joku kolmannen asteen yhteys meneillään :'D Peloittavaa!

Ärsyttävintä yaoi-fandomissa...? *kaivaa korvaa* Ne 12-14-vuotiaat fanitytöt, jotka kirkuvat kiimassa kun parista animepojasta liikkuu "semmosia" huhuja ja kuvia ja iiiiiiiks ne on niin ooteepee!!!12++ Menee itellä välillä yli, valitettavasti :/ Oon aika samoilla linjoilla Biten kanssa, mulla ei nyt vaan oo ongelmia massaparitusten kanssa :P

Ehkä yaoi-fandomissa on juuri se, miten se vääristää normaalin ajattelun. Esmes jos kattoo jotain leffaa, jossa on hyvät, miespuoliset ystävykset, tulee aika nopeasti sellanen "NOILLA ON IHAN SALEESTI JOTAIN PELIÄ WINK WINK" -kikatus. Ei niin etteikö se olis oikeassa seurassa ihan hauskaa, mutta kai sen rajan nyt jossain pitäis mennä ^^; Kyllä siis ymmärrän sen hauskuuden, jos vaikka House ja Wilsonia tuupitaan toisiaan kohti fandomissa, mutta en nyt välttämättä sanois, että YLE:n toimittajamiehillä on jotain peliä, vaikka keskenään hauskaa juttua heittelevätkin.

"A man and a woman making love?! THAT'S SICK!" <-- päivän lause xDD
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Ärsyttää? Se ärsyttää, että jotkut elitistiset älypäät niputtavat kaikki shounen-ai, slash ja yaoi fanit yhden arkkityypin alle, ja syyttävät sitten näitä parkoja kaikesta pahasta mitä maailmassa sattuu ilmastonlämpenemisestä lähtien.

Sainpas sen sanottua, olen nimittäin miettinyt tätä pitkää ja hartaasti puhtaan v*ttuuntumuksen innolla, ja ollut aikeissa kommentoida kantaani useammalle kuin kolmen keskustelupaktan aihetta käsittelevälle ketjulle. On toki totta, että fanit ovat itse ongelmansa hankkineet, tai ainakin nämä räikeimmät tapaukset ovat hankkineet, mutta se alkaa olla liikaa, kun vihan varjo lankeaa viattomienkin ylle. Olen totaalisen kyllästynyt kevyesti häpeämään faniuttani. Suvaitsevaisuus ja tasapuolisuus kuuluu yleisesti elämäntapaani, enkä koe, että minulla olisi mitään oikeutta arvostella ihmisiä; yleensä. Teen poikkeuksen moittimalla avoimesti ulospäinsuuntautuneempia fanikanssasiariani ja veljiäni, ja tietenkin myös itseäni, sikäli mikäli jos rikon oaa ihannettani vastaan, mutta suurimman osan ajastani minulla on vaikeuksia ymmärtää, insestiä, mpreggiä, shotaconia (alaikäisten paritus ei aina ole pahasta, mutta jos hahmoista tehdään selkeästi seksiobjekteja, ja teemasta on erotettavissa pedofilia; Myönnän, olen hyvin paljon GurenMasahiron kannalla, Akiko kun on ärsyttävimpiä animeleidejä pitkään aikaan), tätä ukeru-semeru-laitosta (sille kosteasilmäiselle moe tytölle laitetaan munat, ja se on uke, ei tee pätkääkään eroa) ja maailman huonointa selitystä "Koska se on söpöä!" (no, tuota söpöyttähän ei ikinä ilmaista noin selkeästi...). Myös se, että miksi naishahmot pitää unohtaa kokonaan aina; hitto, joskus rakkauden jumala on vain tehnyt ne tytöt niitä poikia varten.

Hmm, minä sortunen ainakin tuohon söpöyden turhan suureen korostamiseen, mutta minä ainakin tunnustaudun aivojen onneliseksi omistajaksi; fandomista näkee yleensä hyvin nopeasti mistä puusta se on veistetty. Kriittisyys on kyllä parasta, kylmänä, lämpimänä, ravistettuna, sekoitettuna, kaikkialle tungettuna ja vähän päälle. Itse paritettavat hahmot eivät sanele parituksen luonnetta minun mielestäni, vaan minkälaisen tarinan taiteilija osaa valituista elementeistä rakentaa (Naruto fandomia: Maldororin Diplomatic Relations on mielestäni ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista lukimistani ficeistä... Ei sitten kekitytä liikaa siihen, että LeeGaara on yksi näistä harvoista Naruto parituksista, joka muuttaa silmät sydämiksi KakashiIrukan lisäksi.)

Suurinta huutoa olevat sarjat saavat yaoin, slashin ja shounen-ain puolella yleensä myös eniten vääryyttä osakseen, tyyliin kunhan vain kaksi miepuolista hahmoa saadaan naimaan toisensa hengiltä, millään muulla ei ole väliä. Hyvänä esimerkkinä siis tuo Kingdom Hearts, varsinkin sen jälkeen kun arvon Organisaatio astui kuvaan; voi itku ja hammasten kiristys. (Minä oikeastaan pidän RikuSoraa ehkä fandomin parhaimpana, tosin shounen-aina ehkä slashia enemmän.)
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Karuoru kirjoitti: ...ilmastonlämpenemisestä lähtien.
Kuva
sori, oli pakko kun sanoit niin osuvastiXDD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

^ Mitäpähän tohon nyt sanomaan:

I LOL'D.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Spottasin muuten eilen ilokseni auton, jonka rekisterinumero oli YAO-199.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Rinde, mistä sarjasta nuo kuvan avaruushomppelipojat ovat? :3~
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

^ku mää en tiä;( tahtoisin kovasti katsoa sarjan, yrittäny tehä researchia mutta aika turhaa kun toi on vaan joku aikoja sitten 4chanista repäisty läppä...

Jos joku tietää niin minuakin siis kiinnostaa:3
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mirha kirjoitti:Spottasin muuten eilen ilokseni auton, jonka rekisterinumero oli YAO-199.
Kotkassa liikkuu aina välillä musta auto jonka rekkari on YAO-1 :>

EDIT: ja mullon edelleen tonttulakki avatarissa.. jee.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tässä teille varsinainen L-O-L xD

Ja kyllä, oli ihan pakko. Tiedän ettei video ole mikään erikoinen.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Francis kirjoitti:Kotkassa liikkuu aina välillä musta auto jonka rekkari on YAO-1 :>
Ton oltava custom-kilpi<3 Ihanaa et joku oikeesti ostaa yaoi-rekkarinXD talk about dedication!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin