// J-Rock ~ FC //

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

En ole menossa millekkään tulevalle keikalle mitä on ilmoitettu. Despan haluaisin kovastikin nähdä, mutta eiköhän ne tule joskus taas takaisin :33
Despahan tulee ensikesänä peräti kahdelle festarille! Tuskaan ja ruisrockiin. Muccu tulee provinssirockiin, ja tietty Diru Ankkaan...oih, tulee kunnon festarikesä.

Kuolkaa nauruun taas tietämättömien kirjoittajien teksteistä:
http://www.provinssirock.fi/mucc_jpn_.html


Mana on varmaan yksi ristiriitaisimmista j-rockareista, herättää niin paljon erilaisia mielipiteitä. Minussa Mana ei herätä mitään muuta kuin naurua :D Jotenkin se Moikkareiden kliseinen lavaesiintyminen ja kaikki on niin hupaisaa.
Mussaki on enemmän testosteroneja kuin Manassa. (oon siis muija)

Älkää saako pultteja, te, ketkä tykkäätte Manasta. ;)
I'm as fake as a wedding cake.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Verethquantel kirjoitti:Liityn erittäin mielelläni tähän fan clubiin. Lisätkää listalle :)
Lisäsin. :)

Harmittaa, että en mennyt MUCCun nimikirjoitus tilaisuuteen asematunnelin topteniin. Sain kuulla siitä vasta keikan jälkeisenä päivänä...enkä ollut edes katsomassa keikkaa, koska ei ollut rahaa lippuihin! :( Festareille en ole menossa katsomaan MUCCua, Dir En Greyta tai Despaa, koska en pidä festareista.
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Moips
mä kuuntelen tällä hetkellä Orange Rangea ja Asian Kung-Fu Generationia, mutta kyllä se kokoajan karttuu toi lista noista biiseistä j bändeistä mäkään en oo menossa festareille koska siellä ei oo kun yks tai kaks bändii mitä haluais kuunnella mutta siellä on paljon enemmän kuin yks tai kaks jotne se lipoun hinta menee väähän ku turhaan :/
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Aloitin minäkin MUCCun kuuntelemisen (tosin vähän aikaa sitten..) ja todella hyvä bändi on. \o/ Kysyinkin vanhemmiltani lahjaksi (siis minulla on synttärit 15.6 ja MUCCuhan esiintyy silloin Provinssissa) yhden päivän lippua Provinssiin - eivät vielä sanoneet joota tai eitä. En ole koskaan ollut keikoilla/festareilla - ja olisihan se siistiä nähdä japanilainen bändi livenä. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Ketä j-rockaria arvostatte eniten? Ja perusteluja.

Itse arvostan hideä täysin sydämin. Minun on vaikea varsinkin kirjoittaa hidestä, koska tekstistä tulee aina hirveän kornin kuuloinen.. mutta kokeillaan.

Voisin sen verran kertoa, että yksinkertasesti kuuntelin hideä ensimmäisiä kertoja vasta parisen kuukautta sitten, ihan vain sen takia, koska tiesin että minulle on hankala kuunnella musiikkia, minkä tekijä on kokenut liian varhaisen kuoleman. Jotenkin se samaistuminen on näin paljon hankalampaa. Toisaalta, minun mielikuvissani hide lilluu jossain bahamasaarilla soittamassa banjoa =´]

Ja siis arvostan hideä musiikillisesti. Olihan hide yksi j-rockin pohjakivistä, minkä myöten j-rock ulkomaillakin pääsi levittymään. hideä en ole X-japanin kautta tutkinut, koska yksinkertaisesti X:n vokalistin lauluääni ei ole mitään sulosointua korvilleni. xD
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Kana kävi konsertoimassa suomessa,enkä ehtinyt päästä keikalle :/...
Ainoastaan kahdesta J-rock bändistä/laulajasta... pidän.. Antic cafésta ja Kanasta.
J-popista näemmä pidän enemmän O_o,en tiedä,en ole paljoa kuunellut J-rockia...En taida vielä liittyä kun ei ole paljoa tietoa bändeistä..
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Aagh!
Minun on pitänyt liittyä tähän klubiin tämän yhteisön perustamisesta lähtien,
mutta olen aina unohtanut ;D

J-rockia aloin kuuntelemaan viime kesänä :)
Lemppari bändejäni ovat the GazettE, Dir En Grey, Phantasmagoria, BUCK-TICK, AnCafe,
NoGoD, Dollis Marry, Kurara Zeroshiki, Girugämesh, Nightmare, MUCC ja D.

Millään keikalla en ole vielä käynyt, koska asun niin kaukana kaikesta sivistyksestä D;
Matkoihin menisi tuplasti enemmän rahaa kuin keikkalippuun :( *huokaus*
Mutta olen päättänyt, että jos (ja kun ;D) Gazette tulee Suomeen niin sitä on päästävä
katsomaan hinnalla millä hyvänsä ;D
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Gazette tulee Suomeen niin sitä on päästävä
katsomaan hinnalla millä hyvänsä ;D
Et kyllä todellakaan ainut. Siitä tuleekin hyvin verinen taistelu, kun (veikkaisin) 90% suomalaisista, ja todella moni ulkomaalainenkin yrittää saada lippuja kyseiselle keikalle. Siksi toivon edelleen, että gazetto ei tule pariin vuoteen minnekkään Euroopan valtioon. Sitten kolmen vuoden päästä sais luvan mennä jonnekkin isoon areenalle, esim. Lontooseen. Näin voisin hieman hellittää stressiä niistä lipuista.

Miksi kolmen vuoden päästä? Oon sillon täysi-ikäinen ja toivottavasti suurin j-rock buumi on hälvennyt pois. :D
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

^-^Moogle kirjoitti:Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(
Tottahan toki olen. Ei hetkauta sinänsä, koska en bändiä diggaile. Mutta Bou on silti aina Bou, ja siitä koko bändin aina tunnistankin xD

Awwww, mulla on liput ankkaan :D Ja kattokaa muuten helevatissa kaikki Muccun konsertilla olleet tuo mukkeleiden uusin pv, Flight. Biisi on kyllä tasapaksu mössö, mutta musavideosta pääsee suomeakin bongailemaan :)
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

^-^Moogle kirjoitti:Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(
Olen kuullut - laitoinkin tämän foorumin Antic Café -topiciin viestin koskien juuri tätä Boun eroamista Antikusta.

Sain äidiltä luvan mennä Provinssiin MUCCua katsomaan - luultavasti se on synttärilahja äidiltä ja isältä (15.6 on synttäripäivänä ja MUCCuhan esiintyy tuona päivänä Provinssissa). Menen sinne erään kaverin ja hänen äidin kanssa. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Muuten tietääkö kukaan Boun eron syytä? Ainakin liikkellä on huhu, että Boun vanhemmat on sairaita ja sen takia siiten Bou erosi.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Heimoihei, tämä on juurikin sopiva paikka minulle [suomeksi: tahtoo liittyä~]

Olen kuunnellut jrockia kohta pari vuotta. Innostus lähti liikkeelle Gacktin musiikkilla, mutta lemppari on ehtinyt vaihtua tässä matkan varrella.
Lempibändini on kiistatta Gazette. Se on ollut sitä siitä asti, kun ensimmäisen kerran bändiin tutustuin. Heidän tekemässään musiikissa vain on sitä jotain - koko bändissä on sitä jotain. *palvovia eleitä jätkien suuntaan*
Muita fanituksen kohteitani ovat Kagrra,, ayabie [tule jo keikka~], alice nine., Nightmare, Plastic Tree, Dir en grey, SID, bis ja baroque. Ja joitain muita randomeja, joita en jaksa listata.

Tuotaa, keikoilla en ole vielä ollut, koska joka pirun keikan päälle on sattunut jotain muuta peruuttamatonta. Siksi odotankin ayabien keikkaa kuin kuuta nousevaa. 8D
Ja odotan myös Gazettea. Olin aivan varma vielä tämän vuoden alussa, että jätkät tulisivat Eurooppaan uudelleen tänä vuonna ehkä jopa kiertueen merkeissä, mutta jouduin pettymään, kun näin heidän keikkakalenterinsa Japanissa. :< Nythän on liikkunut juttua, että he olisivat olleet tulossa Ranskaan keikkailemaan lokakuussa, mutta kukaan ei vielä tiedä, onko siinä perää. Olisipa. <3 Menisin sinne ihan ehdottomasti!
Ja vielä on pakko sanoa, etten jaksa odottaa, että saan käsiini bändin uusimman DVD:n ja albumin~
Vastaa Viestiin