L (Death Note) -FC *Spoilers*

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Karismaattinen L on Death Note -animen toinen päähenkilöistä, tai ainakin niin sen itse katsoin, siihen asti kun hänen julma kohtalonsa koittaa. L:n omalaatuiset ja omalla tavallaan hellyyttävätkin tavat juuttuvat katsojalle lähtemättömästi mieleen. L istuu tuolilla molemmat jalat istuimella, kurottautuneena eteen kyyryselkäisenä ja nostelee asioita ranteet koukussa sormet osoittaen alaspäin. L syö jatkuvasti kaiken maailman makeisia ja istuu päivät pitkät tuolillaan tuijottaen näyttöä, tai katsellen tyhjyyteen omien ajatustensa parissa.

Kuva

Kuva
Eihän L:llä oikeasti siipiä ole, mutta kuvan on muuten vain niin "KAWAIIII *____*" x)

L on nero, flekmaattinen, omalaatuinen ja täysin vastustamaton henkilö, kuten te kaikki hänestä pitävät varmasti tiedätte. :P

Perustin tänmän ketjun, koska L on mitä luultavimmin lempihahmoni kaikista animeista ja uskoisin, että en ole ainoa, joka kantaa tätä näkökantaa. Tänne vain omia milipiteitä kaikesta, mikä liittyy L:ään. L henkilönä, hänen kuolemansa sarjassa, onko Death Note ilman L:ää mitään, jnejne. Kaikkea mitä mieleen juolahtaa. 8)
_______________

Jäsenet:
Tridian
Kakashi_lover
Killer_Loop
Takumi
Suckaa
Sabu-chan
[Deisi]
Viimeksi muokannut Tridian, Ti Huhti 15, 2008 23:38. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Kuva
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Pakko tulla mukaan! Fanitan L:ää ihan sikana!!! :D Olen niin sanottu ''fan-girl''....L on Death Noten lempihahmo ja yksi lempihahmo/ihastus kautta aikojen....
Death Note mangaa en ole vielä saanut loppuun... Sen erään harmillisen kuoleman takia pidin taukoa lukemisesta ja nyt luen aika hitaasti.. (luen itse asiassa tällä hetkellä sitä..) Mutta loppuun pitää kunnialla saada...

(Fanitan myös L:n live action näyttelijää Kenichiä... XD)
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Kakashi_lover kirjoitti:Pakko tulla mukaan! Fanitan L:ää ihan sikana!!! :D Olen niin sanottu ''fan-girl''....L on Death Noten lempihahmo ja yksi lempihahmo/ihastus kautta aikojen....
Death Note mangaa en ole vielä saanut loppuun... Sen erään harmillisen kuoleman takia pidin taukoa lukemisesta ja nyt luen aika hitaasti.. (luen itse asiassa tällä hetkellä sitä..) Mutta loppuun pitää kunnialla saada...

(Fanitan myös L:n live action näyttelijää Kenichiä... XD)
Weee, ensimmäinen jäsen lisäkseni kerhoon. =P Hieno homma, että löytyi ainakin yksi samanmielinen. :> Itse en ole tuota leffaa katsonut, joten on vaikea tuohon mielipiteeseen yhtyä - ainakaan vielä. Täytyy varmaan piakkoin sekin katsella ja sitten nuo loput animet, vaikka ne nyt tulevatkin olemaan hieman haikeampia.
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Tervetuloa kerhoon. :)
Kuva
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Yes! Pakko sanoa että luin juuri Death Noten loppuun.. ^^ Olisipa L nähny sen mitä tapahtui....
No nyt jotain uutta ja animea meinaan joskus katsoa... Ja toinen leffa ehkä jo tänään... ^^
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Löysinpä pienen kivan palasen fan arttia L'sta. Mielestäni se oli ihan hauska:

Pikku-L keksii
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Liityn! Animea en jaksanut katsoa kun ensimmäiset ~10 jaksoa, mutta manga on mahtava :) Imho niin paljon parempi kuin animeversio..
Ja L on tietenkin lempihahmoni, oli aika pska olo pitkän aikaa kun se meni kuolemaan. Ajattelin että se nyt ainakin sarjan loppuun asti pysyisi, mutta ei näköjään. Near ja Mello eivät sitten niin ole innostaneet enkä Death Noten viimeisiä chaptereita olekaan vielä viitsinyt lukea (vaikka nuo ovat olleet lukematta jo pitkän aikaa.. voisi jopa hoitaa ne pois alta), kun ei vaan jaksa kiinnostaa niin paljon.

Death Note on kuitenkin L:n kanssa tai ilman yksi kaikkien aikojen parhaista mangasarjoista.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Tervetuloa mukaan sitten vain. =P Mun pitäs varmaan itsekin se manga lukea, kun olen vain animea katsellut. Nyt kun on tullut niin monesta suusta kuultua, että manga olisi paljon parempi. Muuten kaikki nuo sinun mielipiteesi vastasivat omiani. =) Vasta tuossa viikko sitten sain katsottua jaksot L'n kuolemasta eteenpäin. Oletin, että se ei enää iskisi ollenkaan, mutta oli se loppujen lopuksi ihan mielenkiintoista.
Kuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Rakastan L:ää, minut voi siis lisätä funclubiin!
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Hahah, no mikäs siinä sitten. :] Välkommen! (Meniköhän ees oikein, oon ihan nub ruotsis x.x)
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kuva

Yhteistyö fanarttia, minä toimin värittäjänä :p
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

nixuboy kirjoitti:Kuva

Yhteistyö fanarttia, minä toimin värittäjänä :p
Wow, ootte kyllä pirun hienon kuvan saaneet aikaiseksi (jälleen). =P Alan pikkuhiljaa olla sun fanis, ku oon ihaillut useasti deviant artissa sun muitakin taideteoksia. :]
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Saiskos liittyä tänne:D? L:llä on vain niin omalaatuinen ja hurmaava luonne, ettei voi olla fanittamatta sitä ja sen älyä xD.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Njea, totta kai mukaan päsee. =p Ah, ja sori myöhäsestä vastauksesta. En ole lähiaikoina paljoa täällä pyörinyt, mutta koetetaas taas tästä eteenpäin. :>
Kuva
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: L (Death Note) -FC *Spoilers*

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Saisinkos minä liittyä. L on minusta paras Death Note:ssa :3
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Vastaa Viestiin