Final Fantasy VII: Advent Children

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hee, kukaan ei ole laittanut OSTien osoitetta tänne.. Minä sen teen!!

He u go :3

Ehanaa musiikkia, minä tykkään varsinkin kappaleista Beyond the Wasteland, The Promised land tätä kuunnellessa tulee kyllä aina paha mieli, ko mun toinen lempihahmo teki kiellettyä.. :(, Black Water (ehdotto-hiton-masti!!) ja Divinity I & II. Tottakai ne kaikki on ihan huipputavaraa.. :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

LittleSamurai kirjoitti:Hee, kukaan ei ole laittanut OSTien osoitetta tänne..
http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=2316
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Hooo... katsottiin Skitson kanssa eilen Last Order, kun se oli jo latautunut koneellemme (todella nopeasti!). Toivottavasti Squaresoft tekisi FFVII:sta animesarjan (ihan alusta pelin loppuun!!!)... ihanaa jälkeä ja ääninäyttelijät mahtavia. Ainakin voisi kuvitella, että tulisi joku animesarja FFVII:sta, kun on niin suosittu! Tai sitten he vain fanien kiusaksi halusivat tehdä pienen anime pätkän FFVII:sta (Oikein Zackin kunniaksi oltiin tehty :)


Editoin tähän Advent Childrenin kommenttini, kun elokuva on latautunut ja jos tämä Suomen teattereihin tulee niin 10000% aion mennä katsomaan!!! Vaikka tulisikin vain Helsinkiin...!!!
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

*pohohoo* veli nauhoitti advent childrenin mulle vhs:älle ja ny mä oon kattonu sen mun siskon kanssa niin monta kertaa, että porukat ja meidän kaverit alkavat pian jo kyllästymään, kun hehkutetaan sitä kokoajan...
No minkäs sille mahtaa, kun se nyt vain sattuu olemaan elokuva meidän makuumme Laughing
Seuraavaksi veikka saakin nauhoittaa Final Fantasy 7: Last order-animen Wink
Äläs muuta sano, oi rakas siskoseni :lol:
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Sain eilen kaverin kanssa katsottua tuon kokonaan ^_^ Tosin ilman subbeja kun en oikein ymmärtänyt miten ne saa toimimaan.
Oli kyllä niin ihana elokuva että. Kadaj oli aivan ihana ja Yazoo samoin.
Ja molemmilla oli niin ihanat äänet.

Tuli niin surullinen olo kun Kadaj kuoli / katosi / hajosi atomeiksi ;-; Itkin kun katsoin sen kohdan tänään uudestaan. Ensimmäisellä kerralla en viitsinyt kun kaveri istui vieressä.

Mutta jos ja kun tämä tulee alkuperäisenä Suomen elokuvateattereihin menen kyllä katsomaan sen ja ostan sitten DVD:nä :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

elokuva oli tosi hyvä...
Reno on kaikista paras <3<33<3<3<3<3<3
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

*GinGurifin* kirjoitti:Hooo... katsottiin Skitson kanssa eilen Last Order, kun se oli jo latautunut koneellemme (todella nopeasti!). Toivottavasti Squaresoft tekisi FFVII:sta animesarjan (ihan alusta pelin loppuun!!!)... ihanaa jälkeä ja ääninäyttelijät mahtavia. Ainakin voisi kuvitella, että tulisi joku animesarja FFVII:sta, kun on niin suosittu! Tai sitten he vain fanien kiusaksi halusivat tehdä pienen anime pätkän FFVII:sta (Oikein Zackin kunniaksi oltiin tehty :)
Juuri näin.
Minä ihmettelin että mikä ihmeen Last Order. Sitten latasin ja se yllätti minut:
ANIME TEHTY FF SEISKASTA! No eihän tämä ollutkaan kuin pieni pätkä mutta juuri sopivasta kohtaa pelin tapahtumia
Kuva
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

....Aah hah hah hah haa!!! xDDD *hakkaa kättään pöytään* ...*krhm* Eikun, siis. Niiiin! Asiaan

Sanon sen suoraan. Petyin todella, todella pahasti kyseiseen animeleffaan. No juu, olihan siinä ihanan tuttuja hahmoja, mutta mitä muuta ne teki siinä ku pieksi? Ööh, ei mitään? Nanakin sano yhen lauseen siellä lopussa, vaikka prkl se oli pelin paras/Ihanin PELATTAVA hahmo. Nih. Ja Barrett oli aivan surkea, totaalisen huono siis. Ja entäs Tifa sitten? No voi jessus... Ensinnäkin, sen ääninäytteijä ei minun mielestä sopinu siihen yhtään, kuten ei Barretinkaan. Toiseks, sillä ei piru ollu minihametta!!!! Argh! >.< Kolmanneks... Sen rinnat oli liian isot. ...Oli ne, uskokaa pois. Kattokaa vaikka tarkemmin >) *grin*

Noh, niin. Cloud taas.. Ei, ei ollu cool. Liian... Liian jotain, mitä se jotain sitten onkaan. Vincent? No juu, Vincent oli cool, niinku pitäiski. Mutta. Arvatkaapa mikä jäi pännimään Vinskissä? ...Se, että siitä tuli leffassa isokin hahmo, vaikka tosiasiassa. Noh, pelatkaa peli läpi niin tiiätte, että minkä takia sitä ei olis saanu leffassa laittaa niin "isoon" osaan. Ennemmin olis vaikka Nanakinin laittanu sinne pomppimaan ^^'' Anyway, missäs mie olinkaan.. Aivan! Yuffie. Se oli ehkäpä leffan toisiks parhaiten onnistunu hahmo. Aivan just samanlainen ku mie aattelin sen pelissäki olevan ^^ Joten siitä tuli leffalle pisteitä 1/10

Kaikki muut siinä leffassa oliki sitte sellasta... Hmm... Ei todellakaan niin hyvää ku mie olisin odottanu. Pari hyvää kohtaa siinä oli, joo. Kuten se soittoääni. Siinä mie repesin kyllä ihan täysillä ^^'' Mutta.. Silti mie antaisin tälle leffalle pisteitä 9/10. Jep, kuulostaa aika ristiinmeneväiseltä, mutta antakaa kun mie selitän. Siinä lopussa. Leffan loppupuoli oli mahtava,loistava ja huippu. Ja syy löytyy yhdestä miehestä. Yhdestä miehestä, jonka ääni oli mitä mahtavin. Se viimenen tappelu, tiiätte kyllä ketä vastaan... *sigh* Se oli jotakin aivan uskomattoman hienoa. ...Hei oikeesti, sillä oli perkule masamune?! Aaaaaaaah <3<3 */me is in heaven* *krhm* No niin.. Siis, lopputulos? Pisteet: 9/10. 1 piste Yuffien ja parin hauskan jutun takia, 8 pistettä Sepin takia. Nih. No okei, ehkä musiikit oli aika loistavat.. Varsinki J-E-N-O-V-A kappale siinä yhessä tappelussa. Se sopi siihen kohtaan niiiiin täydellisesti. Puhumattakaan One Winged Angelista... *huoh*

Okei, minen sano enää mittään. Leffa oli ok, mutta ne pari juttua siellä nostaa sen todella hyväks leffaks. Nih. Ja nyt nukkumaan, kellohan onki vasta... Ohhoh, kello on 6:22 ^^'' Sitä ne lanit teettää...
Avatar
arto90
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 14:52
Paikkakunta: Lieksa (Pohjois-Karjala)

Viesti Kirjoittaja arto90 »

Elokuva oli täysi OUNAUS kaikki niin kuin pitikin paitsi että ois voinu olla pitempi mutta hyvä etteivät olleet mokanneet mitään henkilöä.
Katoin elokuvan kolmesti putkeen sitten nukahin täysi kymppi tosta.
Vincentti ja Sepi oli vielä CooLimpia kun pelissä MUTTA Cloudilta puuttu ultimaweapon ainakaan muistaakseni sillä ei sitä ollu.
Tifalla muka liian isot rinnat JA P****T ei oo nähny LIIAN ISOJA tai sitten minulla on outo käsitys LIIAN isoista rinnoista.
Jos tulee suomeen DvD:nä niin ostan oitis ja jos tulee re-make pelistä PS3:selle niin ostan koneen ja pelin aivan varmasti.
HÄVETKÄÄ TE JOTKA HAUKUITTE TÄTÄ ELOKUVAA !!!
Kuva
Kiitokset avasta ja sigistä chauronille !
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Haha. Hyvä arto90! :D

Vittu (anteeksi kun kiroilen mut nyt on pakko) se oli hyvä. Se joka vertaa tätä Spirits Withiniin saakoot hävetä. (sori, en jaksanu tod. lukea kaikkea 5 sivua lävitse.)

Ihana. Ihana. Sanat ei riitä kuvaamaan. Paskat siitä vaikkei oiskaan mitään juonta ollut. Vanhat rakkaat hahmot <3333 ja turksit, RUFUS! *kiljumista & pomppimista* Se oli niin ihana etten mä keksi mitään järkevää. Reno oli aivan ylitsevuotavan suloinen kun se oli niin höpö. Cloud oli niin söpö. Ja ne kolme hopeatukkasta hemmoa. :D Sephiroth oli pelottava, kuten pääpahiksen kuuluukin. Ja Zack. Jumalauta, Zack oli siinä! Mun lempparini! Tai siis yksi niistä. Ja siitä oli tehty niin bishie.. o______O kuten kaikista muistakin.. *fanityttöhihkumista*

Grafiikka...se GRAFIIKKA. <333 Ja ne taistelukohtaukset... <3 *unelmoiva katse* Minä rakastan tätä elokuvaa ihan mielettömästi. :D Ihihihihihihih. Sekoan. Tippa tuli kyllä linssiin parissa kohassa, varsinki ku Zack-flasback näytettiin.. ja se loppu oli niin kaunis ja surullinen jajajajaa...

Ja ne musiikit. Beyond the Wasteland ehottomasti, Black Water (se alku varsinkin, rakastuin <3), Advent: One Winged Angel <33 (ne uudet latina-sanat on ihan SUPER <3), Promised Land etc etc. J-E-N-O-V-A <33

Edit. Last order löytyy tämänkin koneelta. Zack.. <3 Cloud.. <3
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Katoin tos kuukausi sitten. ensimmäinen ajatus oli että on ainakin hyvät grafiikat, ja taistelu kohtauksetkin oli tosi hyvin tehty. itse peliä pelasin nuorempana jonkun verra, en siitä enää paljoa muista. Juoni jäi hieman epäselväksi (ei ollu subeja kun toiseen cd:seen) mutta hyvä leffa oli.
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

ja muistakaas että kun se suomijulkaisu on ilmestynyt, niin menette ostamaan sen, jotta tuette edes sen verran animen julkaisua suomessa. ettei kaikki animen katsominen menisi sentään pelkkään piratismiin.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Joo, katoin tän tässä jokuaika sitten ja tarkoituksena ostaa itselle oma kappale ihan aitona kunhan rahatilanne paranee. Loistavasti tehty leffa, hakkaa sen vanhan FFleffan noin 1000000000000-0 yksinkertaisesti paremman konseptin ja paremman animointitekniikan/grafiikanluonti teknologiatason takia. Eli loistava leffa kyseessä ja ne pallokalat jotka selaavat tätä ja miettivät että katsoakko vaiko ei niin katsokaa tai missaatte palan kulttuuria :D
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Varmaan kolme kertaa olen sen katsonut. Ensimmäisellä kerralla ajattelin, että onpa hyvin tehty elokuva, mutten ymmärtänyt juonesta mitään, koska en ollu ikinä pelannut itse peliä. Noh, nyt kun tuossa vähän aikaa sitten aloitin pelaamaan FF7:aa, aloin jo vähän ymmärtää tapahtumista, esimerkiksi mitä tarkoittaa SOLDIER, Reunion, Avalanche tai "mother".

Tuomio:
- Parhaiten koskaan tehty animaatioelokuva!!!!
- Hyvä jatkotarina pelin faneille
- Taiselut ovat erittäin näyttäviä
- Uudet hahmot plussaa
- Ainoana miinusta tulee siitä, ettei se oikein sovellu niille, jotka eivät ole vielä peliä pelanneet

9/10, eli itse ainakin suosittelen kaikille!
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Niin eihän siitä oikeastaan mitään ymmärrä jos ei peliä ole pelannut =)

Ja pakkohan se on iteki ollu kattoa. Hienon näkönen se kieltämättä on, mutta silti petyin.
Happy panda
Vastaa Viestiin