Big Brother

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Veikkaan ettei Kadi enää joudu äänestykseen, ainakaan hetkeen. Kadi tekee Pertut ja saa asukkaat huomaamaan että katsojat pitävät hänestä sen verran ettei häntä ainakaan vielä kannata yrittää nimetä. En silti usko että Kadi voittaisi koko touhun, Jarkko tai Sauli sen taitaa tehdä. Jos pitäisi lyödä vetoa siitä kuka mahdollisesti palaa taloon katsojaäänestyksen tuloksena, laittaisin todella paljon likoon Timon puolesta. Ja loppuun veikkaus häätöäänestyksestä, uskoisin että tasaista tulee, Niko ja Tiina ja mahdollisesti joku kolmas ovat mukana.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^ Aika hyvin ennustit.

Kadi ei tainnu saada ku pari nimeämispistettä. Edellisillä viikoillahan se on saanu puolet enemmän ku muut. Ketuttaa kyllä jos Fabe lähtee. :'/ Tiina vois mun puolesta lähtiä. Meni respecti siihe ku alko itkeen ku ei saanu alkoholia. Ite en itkis jos en sais alkoholia ku muut saa ^__^ "mä lähen talosta nyt!"

Ja taitaa tuo hiihtotehtävä kusta oikee kunnolla. Eilen oli vasta kai puolet tavotematkasta hiihetty. Mut enpä oo tilannetta käyny kahtoo sen jälkeen. Jos ovat vaikka yön hiihtäneet : D
Happy panda
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Nooh, 2/3 veikkauksesta osui, perseelleen mennyt kolmannes menikin sitten reilusti metsään kun Niko ei tainnut saada yhtään nimeämispistettä. Ja Kadi sai pisteitä enemmän kuin osasin odottaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja shin »

fLÄSh kirjoitti: Eli kenen sinä uskot voittavan BB n tänä vuonna? Veikatkaa, veikatkaa :3
shin kirjoitti:Villi veikkaus osuu Sauliin. Pysynyt alusta asti mukana, eikä ole tainnut olla kovin ärsyttävä ketään kohtaan..
;)

Välillä tuli tosiaan seurattua BB:tä, ja pistän kuluneesta sarjasta vähän kommenttia^^

Aika hyvin oltiin saatu mielenkiintoisia tapauksia taloon. Viikkotehtävät olivat kiinnostavia, kuten hiihto ja ufo-homma :D Myös bileiden meininkejä oli kiintoisaa seurata, varsinkin meiningin karatessa.. Kokonaisuudessa onnistunut Big Brother, vaikken aikaisempia kausia olekkaan katsonut.

Saulin nouseminen voittajaksi oli aika selvää. Iloinen ja sosiaalinen tyyppi, eikä sinäänsä valittamista. Aika suosittu tyypistä tuli myös kaikkien pissiksien keskuudessa, ikävä kyllä.. Omana suosikkina oli Timo, ennen tippumista.. Hänen paikkansa jatkajaksi tullut Niko nousi tämän jälkeen suosikiksi, vaikken aluksi koko pelleilevästä tyypistä pitänytkään :p Jarkon positiivinen kuva taas tippui rankasti loppua päin mentäessä -__-
Loput nelikosta Kadi ja Riitta taas eivät olleet niinkään mieleen.. Vaikka Kadi piristikin ilmapiiriä, koko tyhmyys ja juominen menivät yli. Riitasta jäi mieleen Farbodin sanoin vanha nainen, jonka henkinen ikä on nuoren tasoa.. IMO yritti liikaa kuulua "nuorena" nuorten porukkaan, mutta kait tuo on pakollista, jos 56-vuotiaana joutuu BB-taloon asumaan..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Tosiaan nyt se on ohi ja oikein mukava oli kahtoa. ^^ Oon tosi ilonen että Sauli voitti eikä Kadi. Kadin ylijuominen alko ottaa pannuun jo viikkoja sit. Niko oli mun suosikki loppupeleis mut ei ollu mahiksii voittoon :P

Muutenki kausi oli kaikin puolin parempi mun mielestä ku viime vuotinen. Vähä harmittaa että hyviä tyyppejä joutu pois jo alussa, mm. Aki, Timo jne. Viikkotehtävät oli iha hyviä. Oisin kyl toivonu enemmän sellasia "salatehtäviä" niinku siinä paperiliitintehas jutus :P viime vuoden Ollin autonsabotaasi oli ehkä historian paras ikinä<3 Joku sellane ois tänäki vuonna kelvannu. Vaik oliha siel se Piian salatehtävä saada joku luovuttaan.

Pahoittelen etten oo tätä topicia päivitelly oikeestaa moneen viikkoon. En oo nähny tarpeelliseks enää koska kuitenki ne jotka tätä ohjelmaa seuras nii ties kyl mitä siel on menos. Ja ketkä tippu ja millon iha ilman mun päivityksiäki.

Mut ens vuonna sit uusiks. Itellä oli tarkotus hakea ens vuoden BB hen mut sit tuliki vähä bolemiikkia kotona nii en sit lähe kokeileenkaan. Tosin tuskin oisin päässykää, saati että joku mua jaksas kahtoa :F
Happy panda
Vastaa Viestiin