Heroes

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Heroes

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Aloitetaanpa tämä topic, kun sarja on alkamassa maikkarilla 17.10 ja kakkoskausi alkoi muutama päivä sitten Amerikassa.

Hieman juonikuvausta:
Pieni ryhmä henkilöitä huomaa omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Sankarin saappaisiin ei kuitenkaan kaikki ole valmiita astumaan, sillä jokaisella hahmolla on omat arkipäivän ongelmansa hoidettavanaan. Alkujaksojen juonesta ei siis paljoa kiemuroita löydy, mutta monipuoliset ja mielenkiintoiset hahmot kannattavat tarinaa siihen saakka kunnes juoni kasvattaa siivet selkäänsä ja tempaisee taivaalle. Musiikki tuo sopivaa dramatiikkaa, näyttelijät hoitavat hommansa mainiosti ja erikoistehosteet ovat huippuluokkaa.

Maikkarin sivuilta taisin lukea, että Amerikassa tämä sarja on jopa suositumpi kuin Täydelliset naiset ja Lost, ja se kertookin sarjan laadusta aika paljon. Tätä sarjaa ei kannata missata vaikka kliseiseltä kuulostaakin.

Keskustelua! Lempihahmot, juonenkäänteet yms? Ja muistakaa olla spoilaamatta, tai tekstit piiloon!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Vaikuttaa kivalta sarjalta. Pari jaksoa olen nähnyt välistä ja ne vaikuttivat niin hyviltä, että voisi aluksi ainakin Suomen tahdissa seurata ja jos tarvetta niin mennä Amerikan tahtiin. Ne yliluonnolliset kyvyt eivät ole siis liian yliluonnollisia vaan sopivat juuri hyvin.

Aluksi luulin, että sarja olisi joku tylsä ylivoimainen "monstereita" omaava sarja joka menisi huonoksi, mutta ei vaan se on juuri täydellinen (ainakin sen perusteella mitä olen nähnyt / kuullut / lukenut).
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kolme jaksoa olen nähnyt, ja täytyy sanoa, että törkeän hyvä sarja!
Olen juuri viikon oppuna menossa hakemaan muutaman tuotantokauden kaverilta, kun ei jaksa itse ladata :p

Suosittelen katsomaan, se vie mennessään ^^
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Rinde »

eka kausi nähty. Ihan kiva joo, suosikkini on yllättäen Freaky Miss Cheerleader.... I keep thinking of Hidan as a cheerleader ok shut up now

diggailen erikoistehosteita ja juoni on kivan solmuinen. Tykkään muutenkin sarjoista joissa saa teoretisoida ja miettiä kaikkea... osa teorioista meni pieleen, osassa osuin oikeaan... mutta eipä spoilata^^
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Pakko kyllä hehkuttaa että Heroesin kakkoskauden alku on montakertaa onnistuneempi kuin esim Lostissa ja Prison breakissa.

S02E02
Spoileri, maalaa nähdäksesiTunnen vaan itseni huonoksi faniksi kun tajusin niin myöhään että se muistinsa menettänyt poika oli Peter XD Kävin vaan mielessäni läpi et mistä hemmetin sarjasta toi näyttelijä on tuttu, aivot alko toimimaan vasta kakkosjakson puolessavälissä ja repesin. Paljon positiivisia juonenkäänteitä ja sain miltein sydärin ku Mayan kyky paljastui. Mielenkiintoista! Jatkaisivat samaan malliin niin hyvä tulee!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Odotan innolla tuota parin viikon päästä alkavaa ekaa kautta. En sen kummemmin oo perehtyny sarjan taustatietoihin mut mainosten perusteella oikein hyvä sarja on kyseessä. Tulenpa sitte enemmän kommentoimaan ku oon ekan jakson nähny.
Happy panda
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Andar »

Toisen tuotantokauden pilotti oli kyllä parempi kuin kakkonen, ei jaksossa oikein tapahtunut mitään. Latinosisarukset ovat tylsiä samoin kuin West (creepy), muuten ollut laadukasta.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSatunnaisia huomioita wikipediasta:
Nikki ja DL eivät näemmä enää ole mukana showssa, tai jos ovat, heidän roolinsa tulee olemaan pieni.
Takeno Kenzei on elänyt jo 1000 vuotta ja häntä tullaan näkemään vielä pitkään, David Anders (Kenzein näyttelijä) on ilmoitettu yhdeksi 'main castista', eli yhdeksi pääroolin esittäjäksi.
Ando ja Sylar tulevät myös osaksi main castia.
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Woler »

Odotan sarjaa todella! Oon vaan kylläki nähny mainoksia, mut se näyttää hyvältä! :3 Eikös se mainoksessa oleva ukkeli huudakki et: "Yattaa!" Ainaki niin mä kuulen aina... :/
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Woler kirjoitti:Eikös se mainoksessa oleva ukkeli huudakki et: "Yattaa!" Ainaki niin mä kuulen aina... :/
Juu, Yattahan se siinä ^^ Tässä sarjassa on paljon japanilaisia elementtejä, mikä ilahduttaa animefanittajia. Hieman vain harmittaa ettei Hiro puhu yhtään animesta tai mangasta vaan amerikkalaisille suunnatussa sarjassa on pakko viitata pelkästään spidermaniin ja muihin kökköihin lännen viittasankareihin...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kuusi jaksoa katsottuna, ihan hyvältä vaikuttaa. Pilottijakso oli melkoinen floppi, jos sarjaa ei olisi hehkutettu niin paljon etukäteen en tiedä olisinko jatkanut katselua pilotin jälkeen. Toisesta jaksosta eteenpäin juoni alkoi aueta hieman enemmän ja nyt alkaa vaikuttaa ihan hyvältä. Jos vaikka tänään saisi vähintään toisen samanlaisen läjän katsottua.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tosiaan ensimmäinen kausi katsottuna, vei kyllä ihan kokonaan mennessään.
Juonessa on kunnon käänteitä, hahmot ovat hyviä ja homma toimii ^^

Ehdottomasti paras televisio sarja pitkään aikaan. Suosittelen edelleen kaikille : D
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

12 jaksoa takana ja olen hyvin pahasti koukussa. Meinaa vaan yöunet jäädä vähiin kun joka jakson jälkeen tulee sellainen varmasti monelle tuttu "vielä yksi" -fiilis.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lunachi
Rookie
Rookie
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 13:03

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Lunachi »

Neljä jaksoa tokaa tuotantokautta takana. Oli kyllä suuret epäilykset, sillä en oikein uskonut, että toisesta tuotankokaudesta tulisi oikein mitään. Mutta onneksi olin väärässä, sillä tämähän vaikuttaa vähintään yhtä koukuttavalta kuin ensimmäinenkin.
Oh, by the way, I was being sarcastic!
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Tänään se vihdoin alkaa sitten Maikkarilta! Pitää kyllä katsoa, vaikuttaa tosi hyvältä sarjalta. ;)
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Heroes

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Maikkari kyl sössi pahemman kerran Hiron ja Andon tekstitysten kanssa. Olisivat saaneet hankkia sellaista kuvamateriaalia jossa ei ole enkkusubbeja tai edes käyttänyt mustapohjaisia tekstityksiä jotta vältyttäisiin pomppimiselta. Oli todella rasittavaa katsottavaa kun edes hahmojen naamoja ei kunnolla nähny joissain kohtauksissa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin