Paras lastenohjelma

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

mun isoveli pelkäsi pienenä tohtori sykeröstä sitä jänistä xDD (sillä oli kuulemma pelottava ääni. :shock: )

paras lastenohjelma siis.... tuli kyllä pienenä katsottua vähän kaikkea. ehkäpä muumit ja olipa kerran -sarja parhaimmat. Jälkimmäistä katsoin aina iskän kanssa. (me katsottiin bilsantunnilla yks jakso olipa kerran elämästä!!! ^__^'')
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

Kattelin joskus kersana Prätkähiiriä, Muumeja ja Hugo-peikkoa ihan innolla. Aina viikonloppuaamuisin katselin mitä sattuu, mutta enää en jaksa edes katsella Pikkukakkosta.
Viimeksi muokannut Yasha, Ke Touko 03, 2006 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Mä kunnioitan Muumeja, se on ihana klassikko! Jotenkin mä vaan rakastan niitä. Meidän kotona on vieläkin n. kaksi pahvilaatikollista muumikasetteja, eikä niihin koskaan kyllästy! (Myönnän: katson niitä vieläkin)

Ja sitten katsoin Salkkareita, luulin sitä lastenohjelmaks :wink:
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Parhaimpia taisivat olla Muumit, Prätkähiiret, Alfred J. Kwak, Tao Tao ja Matka maailman ympäri 80 päivässä.. ^^ Muumeja tulee katsottua vieläkin.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

miyoko kirjoitti:Parhaimpia taisivat olla Muumit, Prätkähiiret, Alfred J. Kwak ja Matka maailman ympäri 80 päivässä.. ^^ Muumeja tulee katsottua vieläkin.
Sama täällä 8D Kaikki noista 4 ohjelmasta on ollut joskus mun suosikki ohjelmani ^^'

Tohon voisin lisätä vielä pokemonin ja digimonin. Ne olivat silloiset lempiohjelmani myös.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Timon ja Pumba. Ehdottomasti. Enimmäkseen elokuvat, kylläkin, se sarja ei ole niin hyvä. En kyllä sitä miellä lastenohjelmaksi, sillä siitä irtoaa hyvät naurut vieläkin.
**Kuva poistettu**
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Muumit ne on niin ihania..Olin iki onnellinen kun ne alkoivat tulemaan uusintoina minulla kun ei kasetteja enää ole :( Näin tosin prismassa muumi DVD:itä joita ei kyllä ennen ole myyty....Tulee aina niin hyviä lapsuus muistoja mieleen kun muumeja katselee kun taaperona tajusin kaiken väärin niistäkin xD
Muita hyviä lasten ohjelmia ovat tietty Hopeanuoli,Valkohammas,Halinallet ja My little Pony vaikka noita jälkimmäisiä kun nykyään seuraa niin naurattaa aika lailla XD Etenkin ne Suomidubit!!!
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Pöh, unohdin kirjautua itseni sisään <_> Eli tuo jälkimmäinen on miun....
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Kaio
Rookie
Rookie
Viestit: 91
Liittynyt: To Touko 26, 2005 18:48
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Kaio »

On tullu katottuu lähes kaikkia noista :D . Mut suosikkini mitä kukaan ei ole muistanut/tiennyt :( oli ja on edelleen Sandogan. Täytyypä mennä kattomaan löytyiskö sitä viel videolta.
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Runte kirjoitti:
miyoko kirjoitti:Parhaimpia taisivat olla Muumit, Prätkähiiret, Alfred J. Kwak ja Matka maailman ympäri 80 päivässä.. ^^ Muumeja tulee katsottua vieläkin.
Sama täällä 8D Kaikki noista 4 ohjelmasta on ollut joskus mun suosikki ohjelmani ^^'

Tohon voisin lisätä vielä pokemonin ja digimonin. Ne olivat silloiset lempiohjelmani myös.
Juuri näin...
Kuva
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

MidiSurf kirjoitti: Eli mikä on mielestäsi paras lastenohjelma mikä tulee tv:stä tai on tullut. Itse pitää sanoo Alfred J Kwak tai Muumit... Tohtori Sykerö, Tao Tao ja Nikke Knatterton rokkas sillo joskus vuonna nakki.
Juu mä olen ihana samaa mieltä!! :D Mä kyllä haluaisin nähä taas joskus Alfred J Kwakia.. ^^
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

NenweN kirjoitti:
MidiSurf kirjoitti: Eli mikä on mielestäsi paras lastenohjelma mikä tulee tv:stä tai on tullut. Itse pitää sanoo Alfred J Kwak tai Muumit... Tohtori Sykerö, Tao Tao ja Nikke Knatterton rokkas sillo joskus vuonna nakki.
Juu mä olen ihana samaa mieltä!! :D Mä kyllä haluaisin nähä taas joskus Alfred J Kwakia.. ^^
Heh.. meillä on yhellä kasetilla muumeja.. sitte siellä perässä on pieni pätkä Babaria ja Alfred J. Kwakia.. Sen kun näki.. palas heti muistoja mieleen.. ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Muumit jyrää! Ja Taotao
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

En kato T.V:eetä koska sieltä ei tule mitään hyvää (tai no en kato suomen T.V:eetä vaan katon aina animee RTL:2:selta)
Vastaa Viestiin