Formula 1

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Sarada kirjoitti:Ei pahalla, mutta sanoppa tuo sitten kun talvi jää pois ja kesät on jotakin 40 asteisia koto Suomessakin.(Ja tiedän edelleen, ne autotkin ja tehtaat yms. saastuttavat myös, mutta tuo huvikseen ajelu onkin jo mielestäni eriasia)
Tietääkseni Suomessa ei ajeta formulaa.. Ja veikkaan että kun tuohon päästään, en varmasti ole enää edes elossa. Ja offi helvettíín.

Tuosta seuraavasta osakilpailusta puhuen, Räikkönenhän oli ylivoimaisesti nopein kuski viime vapaissa harjoituksissa. Mitään en voi vielä sanoa sijoituksista ennen aika-ajoja. Veikkaan kuitenkin että Kimi ajaa palkintopallille tälläkin kertaa, joko hopeaa tai kultaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kauheeta minä vihaan formuloita. Etenkin sitä ääntä: njiiiuuuuuuuunn.. Siitä vaan hajoo pää kun kuulee sen äänen ja oma iskäni koko ajan suosittelee formuloita :`D
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Francis kirjoitti:njiiiuuuuuuuunn..
XDDDDDD

Minusta se ääni on ainoa hyvä formuloissa. Ja palaneen asfaltin ja kumin haju, olen joskus kakarana päässyt katsomaan jotain tosi n00bikisaa Floridassa missä asuimme sillon ja se uskomaton kuuma kostea ilma ja palaneenkäry yhdistettynä tuohon ääneen olivat mieletön tunnelmanluoja. Telkkarista EVVK, vaikka meidän iskäkin epätoivoisesti soittelee kisasunnuntaisin liian aikaisin ja yrittää saada katsomaan.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Formulaa ei joka kaveri osaa/pysty ajamaan. Kuskit ovat vuosia tehneet töitä kehittyäkseen ja parantaakseen fyysistä kuntoaan. F1-kuskit ovat huippukuntoisia kavereita.

Ja päivän tietopommina kerron että shakkikin on urheilua. Mites nyt suu pannaan?

LISÄTTY:

Ettei ihan aiheen ohi mene niin vähän spekulaatiota tulevasta kisasta Malesiassa. Kimillä sieltä uran eka voitto.

Mitäs veikkaatte kärkikolmikon kokoonpanoksi kisasta?
Viimeksi muokannut fLÄSh, Ke Huhti 04, 2007 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Happy panda
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Se, että jotain näytetään Eurosportilla ei tee siitä urheilua.


editto: maailman turhin 600. viestiXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No täällä ei puhuta eurosportista, eikä hajuista. Ainoa haju, mikä täällä tuoksahtaa on Kimin tuleva voitto Malesiassa =)
Happy panda
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

LoneWolf kirjoitti:
Sarada kirjoitti:Ei pahalla, mutta sanoppa tuo sitten kun talvi jää pois ja kesät on jotakin 40 asteisia koto Suomessakin.(Ja tiedän edelleen, ne autotkin ja tehtaat yms. saastuttavat myös, mutta tuo huvikseen ajelu onkin jo mielestäni eriasia)
Tietääkseni Suomessa ei ajeta formulaa..
Ööö, en ole varma, mutta eikös Sarada viitannut ilmastonmuutokseen ja eihän silloin ole juuri väliä sillä missä saastutetaan (kai, en ole ihan perehtynyt), kun jos vaikutuksia tulee, niin koko maapallo kärsii. Tai siis jos aiheutetaan päästöjä ja muuta mukavaa, niin eikös kaikkialla silloin lämpene? Mutta en tosiaankaan ole varma, korjatkaa jos olen väärässä :3

Juu asiaan, minä en ole ikinä pahemmin formuloista välittänyt, autolla rymistely ja äänen pitäminen ei ole ihan minun juttuni. Joskus ajattelin, ettei siinä olisi mitään urheilullista, mutta kyllä minä nykyään ymmärrän, että sekin on todella rasittavaa, vaikka jotenkin autoilusta ei heti tulisi urheilu mieleen. Minulla ei juurikaan ole mitään formuloita vastaan, ainoastaan ne saasteet haittaavat, saahan ihmiset tykätä siitä mistä tykkää ^^
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Hyu kirjoitti: Ööö, en ole varma, mutta eikös Sarada viitannut ilmastonmuutokseen ja eihän silloin ole juuri väliä sillä missä saastutetaan (kai, en ole ihan perehtynyt), kun jos vaikutuksia tulee, niin koko maapallo kärsii. Tai siis jos aiheutetaan päästöjä ja muuta mukavaa, niin eikös kaikkialla silloin lämpene? Mutta en tosiaankaan ole varma, korjatkaa jos olen väärässä :3
Ihan oikeassa olet, mutta ota sekin huomioon että ihmiset kaikkialla päin maailmaa tekevät edes jotain ilmastonmuutoksen kuriin saamiseksi. Ei muutamat formulakisat vuodessa siihen niin paljon vaikuta, ja luulisin että autojen polttoaineessa tapahtuu suuriakin muutoksia tulevaisuudessa.

Nyt vois lopettaa jo tämän ilmastonmuutoksesta jankkauksen, tämä on sentää formula-aiheinen topicci..

Veikkaan itse kärkikolmikoksi Kimiä, Massaa ja Trullia. Tuo oli sitten ihan päästä heitetty, tarkemmin osaisin itse veikata vasta sitten, kun aika-ajot on ajettu. Toivottavasti Alonso ajaisi ojaan.. :twisted:
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No sehän on selvää, ettei formuloista joka kaveri voi pitää. =)

Minun tyttöystäväni ei voi sietää sitä ääntä ja kuulemma mikreeniä pukkaa jos kisa on käynnissä.

Mutta mielestäni kukaan ei voi väittää, etteikö F1 olisi urheilua siinä missä jalkapallo tai jääkiekkokin.

Jokainen tyylillään..

Itse tyydyn F1 peleihin, joissa voi ajella välittämättä saasteista. Ja saahan niistä äänenkin pois..

LISÄTTY: Oma kärkikolmikkoni: Kimi, Massa ja Heidfeld.. mutta ei välttämättä tuossa järjestyksessä..

Alonsosta en pidä, koska olen saanut hänestä ylimielisen kuvan..
Happy panda
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Kyllä sitä on joskus tullut katottua, nyt jääny kylläkin pari vuotta väliin.
Enkä kyllä enään rupea kattoo, ku schumikin jäi poies :(
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

...on harvinaisen tylsää. Ihan kamalan tylsää. hauskaa on silloin, kun auto räjähtää tai jotain. hehhee....
Kuva
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Malesian GP:n lopputulokset:

1. Fernando Alonso McLaren 1.32.14,930
2. Lewis Hamilton McLaren +17,557
3. Kimi Räikkönen Ferrari +18,339
4. Nick Heidfeld BMW +33,777
5. Felipe Massa Ferrari +36,705
6. Giancarlo Fisichella Renault +1.05,638
7. Jarno Trulli Toyota +1.10,132
8. Heikki Kovalainen Renault +1.12,015
9. Alex Wurz Williams +1.29,924
10. Mark Webber Red Bull +1.33,556
11. Rubens Barrichello Honda -1 kierros
12. Jenson Button Honda -1 kierros
13. Takuma Sato Super Aguri -1 kierros
14. Scott Speed Toro Rosso -1 kierros
15. Ralf Schumacher Toyota -1 kierros
16. Anthony Davidson Super Aguri -1 kierros
17. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso -1 kierros
18. Robert Kubica BMW -1 kierros

Keskeyttäneet:
Nico Rosberg Williams 42 kierrosta
David Coulthard Red Bull 36
Christijan Albers Spyker 7
Adrian Sutil Spyker 0


Kuljettajien MM-pisteet 2007 (2/17):
1. Fernando Alonso McLaren 18
2. Kimi Räikkönen Ferrari 16
3. Lewis Hamilton McLaren 14
4. Nick Heidfeld BMW 10
5. Giancarlo Fisichella Renault 7
6. Felipe Massa Ferrari 7
7. Jarno Trulli Toyota 2
8. Nico Rosberg Williams 2
9. Heikki Kovalainen Renault 1
10. Ralf Schumacher Toyota 1


Valmistajien MM-pisteet 2007 (2/17):
1. McLaren 32
2. Ferrari 23
3. BMW 10
4. Renault 8
5. Toyota 3
6. Williams 2
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Räikkösen perkele meni ajamaan vasta kolmanneksi.. En ole lainkaan tyytyväinen, varsinkaan kun se Alonson pirulainen meni ajamaan ykköspaikan.. Nyt se sitten nousi Räikkösen edelle MM-pisteissä..

Se on sitten seuraava reissi ensi viikonloppuna, eli Bahrainissa hurjasetellaan tällä kertaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Erittäin harmittava kisa mielestäni. Hyvin kyllä Mclaren on viime kaudesta noussu... mutta ei se enää mieltä lämmitä ku Kimi sieltä lähti :D

Bahrainissa toivottavasti Kimi taas näyttää kaapin paikan. Malesiassa ei ihan vauhti riittäny. Ja Hamilton mun mielestä jarrutti Ferrareita siinä välissä samalla tavalla ku Heidfeld jarrutti Alonsoa ja Hamiltonia Australiassa.

Viikon päästä sitten voitto kotiin.
Happy panda
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

ankka_kirai kirjoitti:Ja Hamilton mun mielestä jarrutti Ferrareita siinä välissä samalla tavalla ku Heidfeld jarrutti Alonsoa ja Hamiltonia Australiassa.
Siinä on vaan se ero että Heidfeld pysyi nipin napin McLareneiden edellä, kun taas Hamiltonin tapauksessa kyse oli silkasta taktikoinnista. Hänen tehtävänään oli ajaa juuri niin hiljaa että Alonso pääsee karkuun, mutta Ferrareita ei saanut ohi päästää. Ja hyvin onnistui. Ärsyttävää, mutta valitettavan tehokasta. Mielestäni Massa tekikin kardinaalivirheen yrittäessään liian arhäkästi ohi, olisi mielummin painostanut ja odotellut Hamiltonin mahdollista virhettä. Hamilton itsekin sanoi onnistuneensa lähes täydellisesti Massan naruttamisessa. Niinkuin kuvastakin näkyi, Hamilton jätti (tarkoituksella?) jarrutuksen myöhäiseksi, niinkin myöhäiseksi että omatkin renkaat menivät hetkeksi lukkoon. Massa jarrutti vielä myöhemmin ja leveäksi meni. Täytyy sanoa että aika epeli keltanokaksi.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin