Naruto tv:seen...?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Link »

Tulis varmaan muilta aika kovaa kommenttia, jos ilmestyis suomessa. Kun ne kattoo jonkun yhden jakson tai näkee edes vilaukselta, niin johan on puheenaihetta (vittuilee jatkuvasti). Joten en oikeen tiedä. Ehkä, ehkä ei.

Ja jos tulis, niin englanninkieliset tekstit varmaan Jutsujen kannalta. Ja pikkulapset jokka leikkii narutoa, niin sitten marssitaan spoilaamaan kaikki mitä tulee tapahtumaan >:D (Okei olen ilkeä)
Avatar
naruhina
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:09

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja naruhina »

mulla on se ensimäinen dvd pack! :D kyl se tulee varmaan tv:hen kun sen suomennokset tulee valmiiksi!
Avatar
Oboke
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 15:38

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Oboke »

Itse en oikein jaksa uskoa, että Narutoa töllössä aletaan näyttämään. Vielä vähemmän uskon nyt kun niitä suomi subin DVD:tä alettiin myymään.
Tai... Kyllähän se periaatteessa voisi tulla, silloin vain harmiksi Scanboxin myynti voisi kärsiä hieman. Ja jos töllöön tulee niin varmaan Nelosen arkiaamuihin suomi dubeilla ja mitä kamalimmilla ääninäyttelijöillä. Tai sitten tyyliin Pokémon, Maikkarilla joka lauantai kello kymmenen niin tulee samanlainen villitys siitäkin kuin juuri tämä Pokémon oli ennen.
Urpot!
Avatar
naruhina
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:09

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja naruhina »

Jos joku muisaa Digimonin 1 tuotantokauden hirveät dubbaukset 4losella!en halua sellaista narutoon!! :(
Avatar
Nikotiini
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 00:37

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Nikotiini »

Tokihan se ois hyvä kunhan jutsujen nimet pysyisivät japanilaisina...
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Olisin onnellinen jos sitä alettaisiin näyttämään TV:stä!

Kunhan jutsuja ei suomennettaisi eikä sitä sensuroitaisi ja se tulisi japaninkielisenä suomenkielisten tekstien kanssa. :S
Vastaa Viestiin