Pienten kysymysten ketju

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Aya-chan
Student
Student
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 14:45

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Aya-chan »

Hey, toivottavasti tämä viesti meni sitten oikeaan palstaan..(olen uusi käyttäjä, joten pahoittelen mahdollista erehtymistäni). Siispä, haluaisin tietää olenko ladannut noita naru-animen katsomiseen edellyttäviä juttuja oikein. Latasin BitCometin, sekä tarvittavat koodausjutut ja muut suojamuurit. Sitten menin tuonne narutochaos.com, mistä aloin lataamaan jaksoja. Harmikseni huomasin, että ohjelma lataa varsin hitaasti; siinähän menee joku 5 päivää, jos nyt katsoin oikein niitä lataustietoja. Ohjelmassa on toki se hyvää, että voi ladata monta jaksoa samaan aikaan. Mutta.. Jaksojahan voi katsoa samalla, kuin lataa, eikös? Noh, minulla ainakin toimi, mutta! Esim. kun latasin jaksoja 26-52, niin näin kaikista vain sen 33 sekuntia kestvän ''Haruka Kanata''-openingin. Onko kylmä totuus siis se, että minun on vain yksinkertaisesti odotettava videoiden latautumista sataan prosenttiin? Vai olenko sössinyt asiat pahemman kerran -_-... Jos joku ystävällinen henkilö jaksaa auttaa, niin voi myös kysyä lisätietoja, auttaakseen asiaa, jos tarpeen.

~Kiitos!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Voit katsoa videota tosiaan vain niin paljon kun se on sitä koneellesi ladannut. Jos vain 5%, niin voit katsoa vain 5% jaksosta (Joillain ohjelmilla se ei edes avaa näin pientä prosenttimäärää), ja kun 100%, niin koko video toimii.

Jos lataat yli 20 jakson pakettia, niin tottakai se lataa kauemmin koska siinä on hurja määrä kilobittejä.

Mikäli haluat nähdä jaksosi nopeammin, joillain torrenttiohjelmilla (Itsellä ei kokemusta BitCometista) on sellainen mahdollisuus, että voit säätää paketin tiedostojen tärkeysjärjestystä. Voit siis säätää että jakso 26 on tärkein ja sitä seuraa 27 jne. joka johtaa siihen että se ei lataa ensin jaksoa 50 jonka jälkeen jaksoa 37, vaan se aloittaa jaksojen lataamisen alusta asti ja käyttää enemmän resursseja siihen yhteen jaksoon, eikä keskity 20 jaksoon samaan aikaan.

Joku jolla enemmän kokemusta BitCometista saakoon selittää kuinka asia toimii.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Hei! Kysymys Naruto-sarjasta ficin tiimoilta!

Onko missään kohtaa sarjaa näytetty Gaaran chakraa? Jos on, minkä väristä se oli? Yleensähän animessa tavallinen chakra kuvataan siniseksi, mutta päteekö se myös Gaaran chakraan?
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
iGrape
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 07, 2010 18:12

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja iGrape »

Rupesin Juuri pari viikkoa sitten katsomaan naruto animea. Kohta olen katsonut 220 jaksoa, mutta minulla ei ole hajuakaan missä järjestyksessä ja mitä pitäisi katsoa seuraavana jotta se menisi juonen mukaan. Onko kenelläkään tietoa tai jotain paikkaa mistä näkisi asian?
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Gaaran chakran väristä minulla ei ole harmainta aavistustakaan, mutta lista Naruton originaalianimen jaksoista löytyy täältä sekä Shippuuden episodit täältä.
Wikipedia on kamu. :3
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
iGrape
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 07, 2010 18:12

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja iGrape »

Kiitos. Jaksossa Departure(220) näytetään ainakin että Gaaran chakra olisi ihan sinistä. En tiedä onko sen jälkeen tapahtunut muutoksia myöhemmissä jaksoissa.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Kiitos vastanneille, vaikka myöhässä kiittelenkin :)
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
horaaneko
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 29, 2010 13:29
Paikkakunta: Undet your bed

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja horaaneko »

Nuti kirjoitti:Hei! Kysymys Naruto-sarjasta ficin tiimoilta!

Onko missään kohtaa sarjaa näytetty Gaaran chakraa? Jos on, minkä väristä se oli? Yleensähän animessa tavallinen chakra kuvataan siniseksi, mutta päteekö se myös Gaaran chakraan?

Gaarankyttääjä lähettöö vähän myöhäisen vastauksen! :D Kun Gaarasta imetään pois shukakua, sen chakra on violettia. En tiedä tosin, päteekö tämä myös Gaaran chakraan. Onhan Kyuubinkin chakra punaista, mutta Naruton sinistä. Miksei sitten Shukakun violettia ja Gaaran sinistä? 0w0 En ole itse huomannut tosin Gaaran käyttävän ikinä tätä sinistä chakraa. Mutta joku kyllä siitä mainitsi, joten kai se sinistä on, niinkuin muidenkin.
:-?
Kuva
...One day I'd like to become something precious to others too...
...and not as some weapon of terror...
...but as kazekage.
-Gaara.
Ryuu
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Marras 16, 2010 16:50

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Ryuu »

Onko K-18 alue vielä toiminnassa, vai onko se jossain vaiheessa suljettu? Ihan vain sillä kysyn kun käyttäjälistassa kenenkään nimen väri ei ole vaaleanpunainen.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Uutuuden viehätys loppui ja kukaan ei ole enää asettanut ryhmäkseen K-18. Näin ainakin uskoisin olevan.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Drop
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 23:41

Re: Pienten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Drop »

Mistä oikein saisi ostettua/Tilattua Naruto elokuvia :? En löydä mistään vaikka hulluna olen etsinyt :(
Vastaa Viestiin