78-79

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

78-79

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Right here, bitches
Vaikka olettaisin että kaikki on jo nähneet ton kun topicci on näin myöhässä.






Rai rai, hyvä jakso vaikka ihan liikaa pitkitystä, liikaa Shikamarua. Voi Hidan, oot niiiiin urpo<3 "Kakuzu-chan, pretty please with sugar on top" heeheehee. Ja vanha tentacle master itte<3

Repeilin aika pahasti myös sille Hidanin pään ja kaulan sensuroinnille.

Izumon ja Kotetsun(?) eh... "tekniikka" on aina vaan yhtä vaikuttavaXD IT'S A BLOWFISH! IT'S A GODDAMN FISH AN A WHOLE LOT OF SURYP!!! WTF?!

Miten alkutunnari oli biisin ookoudesta(is that even a word?) huolimatta jotneki ihan half-assed. Samoja action sequenceja uudelleen synkattuna.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 78-79

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Uus alku oli yks kaikkien aikojen paskimmista!
Itse jakso oli ihan jees, ehkä hieman puuduttava jossain kohdin..

Joo tuo sensurointi huvitti aluksi, mutta lopulta olin vain kovin ärsyyntynyt... Jep jep..
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: 78-79

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

jakso oli mun mieleen. Hidanin psykonauru oli hienoa ja muutenki jaksossa oli tunnelmaa edellisiä enemmän. Lopussa oli oikeesti ihan suht surullinen meininki. Sensuuri ei mua haittaa kun ei siinä mitään näkemistä muutenkaa ollu. Mut kaikkiaan yks parhaista jaksoista mun mielestä. Tykkäsin. Ja oon jo kahesti kattonuki o.O

Opening oli tosiaan hieman laimea. Mut oli siinä jotain mielenkiintostaki. Kuten eräs naama ja Tobi ym. mitä näky. ;)
Happy panda
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: 78-79

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Se Itachin kuva oli aika suloinen <3

Joo. Tykkäsin ihan silleen, opening on jotain upeutta ja koukutuin siihen välittömästi. *kuuntelee sen vähintään kolmesti päivässä* Itachi on saanu ny varteenotettavan kilpailijan. Hidan, tykkään susta. Repesin sen naurulle ja muutenkin sen luonne vie mua koko ajan enemmän ja enemmän mukanaan x3 Ja räkätin vedet silmissä siinä vaiheessa kun se yrittää saada Kakuzua tuomaan sen ruumiin pään lähelle.

Ei sentää kössiny Asuman kuolemaa vaikka Shikamaru näyttiki järjettömän hassulta parissa kuvakulmassa. Mut se musiikki (vai oliko se musiikki? XD) siinä Asuman kaatumiskohdassa oli kuitenkin kiva. Mörr. Tykkäsin, tykkäsin.

Tahtoo Painia ja Itachia *__*
Vastaa Viestiin