Avatareja

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kuva
Siinä minun tekemä avatar tiduksesta (seepia kuvana) :)

EDIT: Se on minun ensimmäinen omatekemä avatar, joten en tiedä niitä kokoja.. nätyyää olevan hieman liian iso :(
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Yozo kiittää kaikkia kehuista, ja esittelee uusimmat Black Waltz iconinsa:

Kuva Kuva Kuva Kuva
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

olisin tooodella kiitollinen jos joku voisi tehdä avatereja rock leestä, alucardista ja uraharasta
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Kuva
Tuossa ois yks, mikäli kelpaa ;)
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Yozora+May 22 2005, 19:42--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ May 22 2005, 19:42)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Yozo kiittää kaikkia kehuista, ja esittelee uusimmat Black Waltz iconinsa:

Kuva Kuva Kuva Kuva [/quote]
VAU :O Ai jeesus kun sie olet hyvä, kateus iskee ja kovaa. Tykkään varsinkin tuosta kolmannesta/toiseksi viimeisestä, ja ensimmäisestä. *rapsuttaa Kakkosta korvan takaa*

ETSITTENLAITTANUTSITÄGRIEVOUSICONIA :O
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Voisiko joku tehdä minulle hienon avan jossa olisi Angel Sanctuaryn Mad Hatter(Belial) :3 Käyttäisin sitä live journalissa..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

<!--QuoteBegin-Tsunade+May 23 2005, 16:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tsunade @ May 23 2005, 16:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Toivottavasti tuli oikeasta hahmosta mutta tässähän tämä... :huh:

Kuva [/quote]
Ihana <3 Kiitos~!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tästä ei tullut ihan yhtä hieno kuin toivoin, mutta toivottavasti kelpaa... Enemmän jos leikin tämän kanssa, niin onnistun vielä pilaamaan sen. T^T

Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-frostious+May 23 2005, 10:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ May 23 2005, 10:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> VAU :O Ai jeesus kun sie olet hyvä, kateus iskee ja kovaa. Tykkään varsinkin tuosta kolmannesta/toiseksi viimeisestä, ja ensimmäisestä. *rapsuttaa Kakkosta korvan takaa*

ETSITTENLAITTANUTSITÄGRIEVOUSICONIA :O [/quote]
Eee, kiitos! Ihanaa, että joku tykkää. :3 *tanssii*
Ajattelin, että pitäähän sitä Kakkostakin vähän esitellä. Jäävät Ykkösen kanssa vähän Kolmosen varjoon (01: Are you saying I'm small!! .V.), kun niitä ei näy FMV:issä.

Mä meinasin, että kun se Grievous on sun henkilökohtainen icon, niin en viitsi pistää sitä näkyville. Mutta jos kerran se ei sua haittaa, niin laitetaan nyt sekin sitten.

Eli frostin pyynnöstä tekemäni general Grievous icon:

Kuva
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

<!--QuoteBegin-frostious+May 23 2005, 19:41--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ May 23 2005, 19:41)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tästä ei tullut ihan yhtä hieno kuin toivoin, mutta toivottavasti kelpaa... Enemmän jos leikin tämän kanssa, niin onnistun vielä pilaamaan sen. T^T

Kuva [/quote]
:o *suu venähtää lattiaan asti* Aivan ihana~!! Kiitos kauheasti Frosti! Taidan pistää tuon sinne live journaliin ja tuon tsunaden tekemän tänne koska ne ovat kokonsa puolesta sinne sopivia..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-frostious+May 23 2005, 19:41--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ May 23 2005, 19:41)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kuva [/quote]
Jep!! onhan tuo hieno! en kyllä tajua tota kahta kuvaa samassa avatarissa.. mutta nyt huomaan, että seäh nonkin tarkotuksella? :) todella hieno on
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Minun tekemiä avatareja joita saa ottaa ihan vapaasti käyttöön. Kaikki ovat kokoa 64x64.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

I would be very happy if someone could do me one avatar from Hayate (naruto).

tuosta henkilöstä mikä sattuu olemaan mun sigissänikin, joku tosi söötti :D

Edittiä: kiitos tsunade... mä ollas tyytyväinen tänään..
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Yozora+May 24 2005, 15:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ May 24 2005, 15:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Eli frostin pyynnöstä tekemäni general Grievous icon:

Kuva [/quote]
*molestlickmolest* :D
Jep!! onhan tuo hieno! en kyllä tajua tota kahta kuvaa samassa avatarissa.. mutta nyt huomaan, että seäh nonkin tarkotuksella? smile.gif todella hieno on
Kiitos kehuista, ja totta mooses se on tarkoituksella. :) Se vain on yksi efekti toisten joukossa, ja minä satun tykkäämään siitä. ^^;
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

wauuu...Onko tuo silmä sharingan?
Kun en näe oikein selvästi.
Super hieno joka tapauksessa
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Vastaa Viestiin