Ennusta mitä seuraavassa chapussa tapahtuu

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Ennusta mitä seuraavassa chapussa tapahtuu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Huh, jo on kumma kun tällainen aihe ja keskustelu puuttuu palstalta *kokonaan*

Okei, eli title selittäköön itsensä. Eli, kun 296 nykyisen chapterin nimi, niin arvioikaa tai arvatkaa kuinka seuraavassa ja niin edelleen, tajusitte varmaan pointin.
Viimeksi muokannut charmander, La Huhti 28, 2007 14:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Miten oilisi tällainen järjestely: Chauron kertoo yhden esseepituisen spekulaation ja sitten me kaikki vastaamme "Joo ihan samaa mieltä"?

Eiku.

Minulla ei ole mitenkään hirveästi tapana pohdiskella tällaisia asioita kovinkaan tarkasti. Mutta minusta tuntuu, että mitä ikinä Sailla on ehdotettavanaan Orochimarulle, kerrotaan seuraavalla kerralla, ellei tule "Ja samaan aikaan toisaalla:" -trippiä, joka olisi minusta ihan paikallaan tässä vaiheessa. Kaikista vahvimmiten minulle kuitenkin tulee mieleen, että Orochimaru saattaa hieman ojentaa Kabutoa sanallisesti äskeisestä ehdotuksesta samaan tapaan kuin silloin kun ko. herrasmies odotti Sasukea tulevaksi silloin kauan sitten. En usko Orochimarun haluavan yhteistyötä näiden kakrujen kanssa.

Jostain syystä olen unohtanut, mitä Naruto & co. edes lähti tekemään tuolle sillalle, joten muuta minulla ei ole sanottavanani. Muuta kuin se, että Hatake Sakumo = Akatsuki leader my ASS.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ei nyt liity seuraavaan chappuun mitenkään (en ainkaan usko ^^),
mutta spekuloin nyt itekseni, että se yks hemmo 4:n hogaken tiimi kavereista on Uchiha Madara *nodnod*
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Uchiha Madara = se toine patsas gorge of the endissä.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

batanga kirjoitti:Uchiha Madara = se toine patsas gorge of the endissä.
En oo niit patsait tuijotellu niin kovast, mut jos niin sanot, ni kai se pitää uskoo..
Mun mielest se on aina näyttänny toiselt Hokagelt :P
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

nixuboy kirjoitti:
batanga kirjoitti:Uchiha Madara = se toine patsas gorge of the endissä.
En oo niit patsait tuijotellu niin kovast, mut jos niin sanot, ni kai se pitää uskoo..
Mun mielest se on aina näyttänny toiselt Hokagelt :P
ne on molemmat menneitä hokageja
ja epäilen, että madara oli hokage
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

nixuboy kirjoitti:En oo niit patsait tuijotellu niin kovast, mut jos niin sanot, ni kai se pitää uskoo..
Mun mielest se on aina näyttänny toiselt Hokagelt :P
No ei todellakaa näytä tokalta :)

Kuva

Ja tää madara juttu on siis ihan vaa spekulointia, ja siks se on tässä threadissa.



Missään ei oo sanottu et ne molemmat oli hokageja, tai ees kageja.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Taas hyvin kaukaa haettua juttua, mutta olisiko henkilöiden paikoilla mitään tekemistä keskenään. Naruto, mahdollisesti tuleva hokage, seisoo shodain pään päällä, kun taas Sasuke seisoo toisen Uchihan pään päällä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Gebric kirjoitti:Taas hyvin kaukaa haettua juttua, mutta olisiko henkilöiden paikoilla mitään tekemistä keskenään. Naruto, mahdollisesti tuleva hokage, seisoo shodain pään päällä, kun taas Sasuke seisoo toisen Uchihan pään päällä.
mulla kävi just ihan sama juttu mielessä, mutta oli niin kaukaa haettua että en viittiny postata
mutta se olis kyllä ihan ymmärettävää ja sekin vielä mitä sasukekin sano :"eikö tämä olekin täydellinen taistelupaikka meille?"
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Oh, sillä patsaalla on nimikin? Dude, enpäs tota tiennyt... :D

Mut kyllä on jätkällä ja Akatsuki leaderillä näköä, ihan mahdollistahan toi...

Mitäs täällä spekuloidaan Sasukelle lopullisesti tapahtuvan? Minua kiinnostaisi tietää mitä muut ajattelevat Sasuken tulevaisuudesta, koska olen itse tätä pohtinut aika kauankin. Palaako Sasuke Konohaan, saako Sasuke tapettua Itachin, vai kuoleeko kenties turhaan? :twisted:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Bitenshi kirjoitti:Oh, sillä patsaalla on nimikin? Dude, enpäs tota tiennyt... :D
Kummalla patsaista? Toinen on shodai hokage mikä on ollu tiedossa jo reilusti yli vuoden, ja toine on vielä nimetön.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Bitenshi kirjoitti:Mitäs täällä spekuloidaan Sasukelle lopullisesti tapahtuvan? Minua kiinnostaisi tietää mitä muut ajattelevat Sasuken tulevaisuudesta, koska olen itse tätä pohtinut aika kauankin. Palaako Sasuke Konohaan, saako Sasuke tapettua Itachin, vai kuoleeko kenties turhaan? :twisted:
Ite toivosin jotaa tän tyylistä -->Sasuke pettää Oron viime hetkellä, listii sen ja lähtee Itachin perään.
Itachi tappaa Saske pojan ja Naruto voi jättää Sasuken metsästimisen siihen paikkaan.

Mutta siis jos Sasuke joskus palaa Konohaan "hyviksenä", niin kiroan Kishin todella tylsästä ratkaisusta <_<
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Totesin tässä Naruton ja Sasuken tappelua katsoessani siskoni kanssa, että uskon Sasukella olevan kaksi loppua:

A) tapetaan petturina

B) kuolee sankarina

Eli toisin sanoen Sasuke on ja pysyy pahiksena ja lopulta Naruto surmaa tämän koska ei ole muuta vaihtoehtoa, tai sitten vastaavasti Sasuke kääntyy viimehetkellä hyväksi ja joko tekee jonkinlaisen itsemurhaiskun pelastaakseen muut tai sitten ottaa jonkin iskun vastaan toisen puolesta. Itse haluaisin ennemmin että B tapahtuisi, koska siinä olisi enemmän plot twistiä kuin A-vaihtoehdossa...

Minä olen itseasiassa alkanut toivoa Sasukella jonkin sorttista happy endiä, se poika on niin onneton tapaus... Haluaisin että Sasuke jossain vaiheessa palaisi Konohaan, mutta siitä ei toki tulisi mikään helppo operaatio. Pitäisi ensin päättää mikä Sasuken rangaistus petturuudesta olisi, saisiko tämä jatkaa Konohan ninjana, karkotettaisiinko hänet sittenkin... kaikkea tällaista! Vaikka mitä mahdollisuuksia ja silleen...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kenguru kirjoitti: Tosin olisihan se hyvä käänne jos Sasuke tappaisi Orochimarun, Itachin ja itse muuttuisi pääpahikseksi :P
Jep, kiinnostavaltahan tuo kuulostaa, mutta minusta Kishimoto menisi siinä hiukan liian pitkälle Sasuken voimien tasolla. Okei, okei, Saske on vahva, mutta en usko että Sasuke tappaa molemmat. Sasuke mielestäni tulee tappamaan joko Orochimarun tai Itachin...

Ajattelin joskus että pakka kääntyisikin sekaisin kun Itachi tappaisi Sasuken, mutta sitten totesin että kaikki Itachin selitykset huuhtoutuisivat vessasta alas siitä miksi tämä tappoi klaanin ja miksi jätti vain Sasuken henkiin...

Ehkä Akatsuki ja Orochimarun joukot ottavat joskus yhteen ja listivät toisensa? Näinkin voi käydä...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Bitenshi kirjoitti:Jep, kiinnostavaltahan tuo kuulostaa, mutta minusta Kishimoto menisi siinä hiukan liian pitkälle Sasuken voimien tasolla. Okei, okei, Saske on vahva, mutta en usko että Sasuke tappaa molemmat. Sasuke mielestäni tulee tappamaan joko Orochimarun tai Itachin...
Johan Kakashikin puuhaa Narutosta itseään vahvempaa, joten ei ole mikään mahdottomuus että oppilas ohittaisi opettajansa, esimerkkejä löytyy. Vertaa tapaukseen Jiraiya - Yondaime.
Bitenshi kirjoitti:Ajattelin joskus että pakka kääntyisikin sekaisin kun Itachi tappaisi Sasuken, mutta sitten totesin että kaikki Itachin selitykset huuhtoutuisivat vessasta alas siitä miksi tämä tappoi klaanin ja miksi jätti vain Sasuken henkiin...
Itachihan jätti Sasuken henkiin vain siksi että Sasuke voisi joskus nimenomaan _testata_ hänen voimansa, mitäs sitten jos Sasuke parhaat mahdolliset voimansa saavutettuaan ei pärjää Itachille.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin