Bleach Cosplay

Oletko cosplay'annut tai aiotko?

Olen cosplayannut
18
19%
Naamiaiset Batman!
3
3%
Ei En ole.
35
37%
En ole mutta aion.
39
41%
 
Ääniä yhteensä: 95

Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jei, minäkin olen. ^^ Animeconissa siis se Kira Izuru, jos kukaan huomasi... Kuva myöskin
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Yooosh, badspirits-Gin ilmoittautuu ^^ Lauantai ja sunnuntai tuli pompittua Gininä ympäri conia, perjantaina oli pelkkä kapteenitakki päällä ;D
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Nyt voin minäkin sanoa cossanneeni, vaikkakin huonosti, Hitsugayaa. Ensi kerralla parempi asu. Ajattelin, että cossaan enimmäkseen Hitsua, sitten kun koulu ja shinigami Hitsut on käyty ja haluaa uutta, koittaa vaikka Bankai Hitsua!
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Huahhahaah, nyt voin minäkin sanoa cossanneeni jotakin Bleach-hahmoa! : D Minä olin se Orihime-cossaaja .. Tulipa sekin sitten tehtyä. ^^
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Hyuuga kirjoitti:Nyt voin minäkin sanoa cossanneeni, vaikkakin huonosti, Hitsugayaa.
Et todellakaan ollut mikään huono! Vaatteet oli kohdallaan ja mitään ei puuttunut (lue: miekat sun muut lisäjutskat). Hiuksetkin olit saanut tosi kivasti. ^^ Se on kuule aika hyvin, jos omasta letistään saa väännettyä, eikä tartte peruukkia. ;)
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

No jaa, ne hiukset oli kyllä aivan väärän väriset ja mun mielestä vaikka kaikki löytykin, olisi laatu voinu olla paaaaljon parempaa. Mutta menköön ekan cossin piikkiin.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Hyuuga kirjoitti:No jaa, ne hiukset oli kyllä aivan väärän väriset ja mun mielestä vaikka kaikki löytykin, olisi laatu voinu olla paaaaljon parempaa. Mutta menköön ekan cossin piikkiin.
No olihan ne vaaleat ja vieläpä melkein valkoiset. ^^ Ja pystyssä! Ja oli tosiaan hyvä varsinkin ekaksi cossiksi.

Muutenkin cossaamisen taso on noussut Suomessa aimoharppauksen tässä viimeisen vuoden aikana. En edes kehtaa muistella Kirsikankukkaconin viritelmiä...
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Moi. Mun nimi on Mirha ja ...mä oon Bleach-cossaaja.

Olin siis Hitsugaya tuolla Animeconissa. Ja luultavasti samoilla kamppeilla Traconiin myös menossa.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Itse en ole vielä kerennyt, koska pikku hiljaa vasta tutustunut Bleachiin, mutta ensi Traconissa aion olla Ikkaku, joten siitä se lähtee :D
Kuva
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Tuota noin...En ole vielä cossannut ketään bleachista, mutta haluaisin kovasti. Olen vaan ihan hukassa vaatteiden suhteen ja siksi halusinkin kysyä, että löytyisikö teistä keltään kaavoja tai vaikka ihan vaan neuvoja kapteenin puvun tekemiseen? :roll: Niin ja itse olin tuolla animeconissa myös mutta en cossanut..

Ps. Tämä on ensimmäinen postini yli vuoteen. :D Tuskin kukaan teistä edes enää muistaa minua. ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hyu kirjoitti:No jaa, ne hiukset oli kyllä aivan väärän väriset ja mun mielestä vaikka kaikki löytykin, olisi laatu voinu olla paaaaljon parempaa. Mutta menköön ekan cossin piikkiin.
Mitä mies mariset, kuolisit siihen paikkaan jos näkisit minun ekan cossini.. Voihan manala kun se on ruma. Ja raksutin sun cossia, ja se oli vielä silleen somaa kun sie olit niin hiljainen ja ujo paikalla.. ^^


Mutta minä olin se Urahara joka rakasti kenkiään mutta vihasi hattuaan (koska se on ruma). Ja koska mun asut aina menee pyllylleen jostakin kumman syystä (luultavasti siksi koska mulla ei ole koskaan ruumiinrakennetta mihinkään) se oli vähän ööh.. Mutta peruukki oli hieno. Ja keppi. Ja se päällimmäinen takki, vaikka siinä olikin ryppyjä kauluksessa.
Muuten voisin uusia muttakun kaikkia muitakin jää poies siitä BadSpirits-cossistaan tai kokonaan poies Traconista niin en miekään taida viitsiä.. Ja paleltuu. Mutta kun nyt ei sitten ole mitään cossattavaa. Ainahan voisi tietenkin cossata Yoruichin kissaversiota muttakun Fransu oli se Animeconissa niin olis vähän mautonta :D

Editto: Niin, mun on muuten sanottava että mä rakastuin siihen Mirhan Hitsuun, en tiedä miksi. Se vaan oli niin ihana.. ~<3 Ja nyt en sitten halua olla se penkkareissani koska tiedän että siitä tulisi huonompi. Hiivatin pilkunnussija kun olen. Myyh..
(Se oli se peruukki, mulla kun on semmoinen peruukki-addiktio)
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Ma Loka 09, 2006 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Liek OMG, täällähän offataan ekoista cosseista. Jos niistä puhutaan niin omani on http://www.ii2.org/user.php?nick=Nao&s= ... sBack=true << tuolla. Muokattu, huono kuva, mutta kyllä siitä sen idean saa ^^ Ja äiti oli ompeluorjana, joten ainakaan laatu ei ole minulle ominaista (huonoa).

Bleach-cosseihin; tuon koulupuvun lisäksi olen nyt (anti-)ahkerasti tehnyt myös sitä shinigamiasua. Ja olen oikeasti tulossa Hinamorina, lähes kokonaan itsetehdyssä puvussa Traconiin. Punastun jo pelkästä ajatuksesta kun mietin mitä kaikkea hauskaa voi käydä kun unohtaa sauman tuosta ja tuosta! xD

Kyllä, tämä tarina liittyi jotenkin etäisesti Bleach-cosseihin mutta en enää muista miten joten en voi suoraan osoittaa sitä teille. Etsikää Bleach-viittaukset itse, vaikka sillon kun on tosi tylsää D: (niitä on suht vaikea löytää)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

LittleSamurai kirjoitti:Editto: Niin, mun on muuten sanottava että mä rakastuin siihen Mirhan Hitsuun, en tiedä miksi. Se vaan oli niin ihana.. ~<3
Hih. Kiitos. *kumartaa*
Vastaa Viestiin