Sharingan piilarit

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Oikeesti? 200€ jostain piilolinsseist? Jos cossaa kaksuu nii sitte vaa läppä silmän päälle ja muussa tapauksessa sharingan ei oo ees pakollinen...
Montakohan on menny ostaa? Nojoo en rupee tuomitteen, mutite en ainakaa ostas tollasii, ennemmin sijotan rahaa uuteen koneeseen. Kaksun mangekyo on budjetille paljon sopivampi.
Sussa
Student
Student
Viestit: 3
Liittynyt: Su Helmi 15, 2009 00:00

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja Sussa »

Whaa olisi niin ihana saada moiset! Hinta on todellakin niin kelju että joutuisin elämään pelkällä näkkileivällä pitkään. Rahaa kyllä olisi mutta tilille jäisi vain niin vähän että vanhemmat kauhistuisi.
Mutta että optikolle ja 50€? Haa, pitääpi kokeilla ja kysyä! Olisi niin ihanaa säikytellä muut kuolioon ja cossauskin olisi vain aidompi.
Avatar
Nikotiini
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 00:37

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja Nikotiini »

Ettekö te ees kattoneet tota linkin linkkiä? (lol) Siinähän myydään kakashin mangekyo sharingan 20€ Minusta se on edullinen vaikka kestääkin enintään 12kk.
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja Link »

Nikotiini kirjoitti:Ettekö te ees kattoneet tota linkin linkkiä? (lol) Siinähän myydään kakashin mangekyo sharingan 20€ Minusta se on edullinen vaikka kestääkin enintään 12kk.
Aina kun oon EMP:stä tilannut jotain tavaraa, niin korkeintaan mennyt 1 ½ kuukautta, tosin olen ostanut vaan bändipaitoja ja levyjä.
Avatar
Nikotiini
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 00:37

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja Nikotiini »

Link kirjoitti:
Nikotiini kirjoitti:Ettekö te ees kattoneet tota linkin linkkiä? (lol) Siinähän myydään kakashin mangekyo sharingan 20€ Minusta se on edullinen vaikka kestääkin enintään 12kk.
Aina kun oon EMP:stä tilannut jotain tavaraa, niin korkeintaan mennyt 1 ½ kuukautta, tosin olen ostanut vaan bändipaitoja ja levyjä.
Tarkotin piilareiden kestoa käytössä.

Btw, tilasin tuommoset kohta kai postissa.
tihem
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2011 01:04

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja tihem »

Avatar
kyuubi27
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2011 19:19
Paikkakunta: Konoha
Viesti:

Re: Sharingan piilarit

Viesti Kirjoittaja kyuubi27 »

Tuolta emp.fo löytyy sasuken amaterasu ja kakashin mangekyo sharingan piilarit 15,00€/KPL. Itekki ostin sieltä :o
Vastaa Viestiin