Miksi Naruto-hahmot juoksee hassusti?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Miksi Naruto-hahmot juoksee hassusti?

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Aloin tässä miettimään että miksi Narutossa hahmot juoksee usein kädet selkänsä takana, eivätkä "normaalisti" heiluta käsiään.. Omasta mielestäni tuo on välillä hieman koomisen näköistä.


minoriedit: vaihdoin topicin nimen vähän selkeämpään
Viimeksi muokannut Blackened, La Syys 01, 2007 01:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

minkä takia luodissa ei ole siivekkeitä?
Kuva
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

musta se on kivan näköstä, kokeilin ite sitä kerran, no mä näytin tyhmältä muitten mielestä, mut se oli kivan tuntusta ^___^
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

uppuN kirjoitti:musta se on kivan näköstä, kokeilin ite sitä kerran, no mä näytin tyhmältä muitten mielestä, mut se oli kivan tuntusta ^___^
heheh koitin itekkin kerran ainakin se tuntuu tyhmältä :D :D
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

hmm.. mua taas ihmetyttää et miks joissain tappeluissa hyökkääjä juoksee vastustajaa kohti ja "laahaa" kättä maata/seinää pitkin ennen iskua (esim Sasuke chidorilla joissain kohdissa ja myös Naruto jaksossa 134... )

joo hyvä jos joku sai selvää selityksistäni >_____<
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

Lucy kirjoitti:hmm.. mua taas ihmetyttää et miks joissain tappeluissa hyökkääjä juoksee vastustajaa kohti ja "laahaa" kättä maata/seinää pitkin ennen iskua (esim Sasuke chidorilla joissain kohdissa ja myös Naruto jaksossa 134... )

joo hyvä jos joku sai selvää selityksistäni >_____<
tiedän mitä tarkoitat, mutta anteeksi en voi vastata tähän kysymykseen, koska oon ite miettiny ihan samaa :roll:
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

uppuN kirjoitti:
Lucy kirjoitti:hmm.. mua taas ihmetyttää et miks joissain tappeluissa hyökkääjä juoksee vastustajaa kohti ja "laahaa" kättä maata/seinää pitkin ennen iskua (esim Sasuke chidorilla joissain kohdissa ja myös Naruto jaksossa 134... )

joo hyvä jos joku sai selvää selityksistäni >_____<
tiedän mitä tarkoitat, mutta anteeksi en voi vastata tähän kysymykseen, koska oon ite miettiny ihan samaa :roll:
Minä olen aina tulkinnut sen chidorin kanssa juostessa riehumisen pelotteluksi. Sellaiseksi "eipä sinustakaan jää paljon jäljelle, kun seinätkin menee palasiksi" -meiningiksi.

Mutta tämä on kyllä vähän väärä topikki näistä höpöttämiseen... Ehkäpä joku mode jaksaa siirrellä tai jotain.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: kysymys..

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Blackened kirjoitti:miksi narutossa hahmot juoksee usein semmoi kädet takana, eikä "normaalisti" heiluta käsiään.. se näyttää mielestäni vähän hassulta :?
Minustakin tämä näyttää hieman oudolta, mutta olen jo tottunut siihen. Näyttäisi hassulta, jos Naruto-hahmot juoksevat niinkuin normaalisti käsiä heiluttaen (juoksevat vaikka sitten Simpsonit-tyyliin xD). Kaverini Jenni juoksenteli kesälomalla aivan kuin Naruto-hahmot eli kädet takana ja se oli huvittavan näköistä x)

Oops... taisi tulla mukaan hieman omaa juttua O___o
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Lunachi
Rookie
Rookie
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 13:03

Viesti Kirjoittaja Lunachi »

Hahmot juoksevat niin kovaa, että kädet luonnollisesti eivät pysy perässä.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Sehän on jo osa Naruton henkeä. Kaipa se jotenki helpottaa juoksua. Toisaalata näyttäs tyhmältä jos ne heiluttais käsiään. Hei, ehkä se auttaa tasapainossa (just joo...). Kokeilin ite ja tuntu ihan kivalta. Se laahaus on tyyliseikka :wink:
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hahmot juoksevat niin kovaa, että kädet luonnollisesti eivät pysy perässä.
Olen aika pitkälti samaa mieltä.. Sillo ku alko kattoo sarjaa, niin näytti kyllä aika oudolta, mut paris jaksos siihen tottu..

Off: Piti oikee käydä ite kokeilees, ku täst oli näin paljon puhetta.. Aika hauskan tuntust hommaa, mut en välttämättä juoksis sillee julkisella paikalla :)
(Tosin en kyllä muutenkaan juoksentele oikeen missään.. )
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Atakol kirjoitti:Kato kun kädet pitää takana ei saa ylimääräistä ilmanvastustusta. Juokseminen on nopeampaa, vaikkakin paikoin saattaa näyttää tyhmältä. ^^
No ei kyllä tässä maailmassa ole nopeampaa. Jos se olisi nopeampaa niin miksi ei olympialaisissa juossa sellain? eihän sillä ole väliä jos se tyhmältä näyttää kunhan se on nopeaa

He varmaan juoksevat sellain, koska se näyttää animessa paremmalta kuin tavallinen juoksu tai sitten Kishimoto-sensei tykkää vain piirtaa sellain että kädet ovat takana kun he juoksevat. Eikain tähän tiedä vastausta kukaan muu kuin Kishimoto
Kuva
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

Kokeilin huvikseni itekkin...ei kyllä vauhti mielestäni nopeudu yhtään.
Caim

Viesti Kirjoittaja Caim »

itseasiassa se nyt Hieman riippuu...
vastatuulessa kädet takana tosiaan pystyt juosta hieman lujempaan mutta muuten kun juoksin ei oikein auttanu...

on hieman eriasia naruton juoksutavat ku irl juoksutavat.. :p
Vastaa Viestiin