Naruton shounen-ai ja shoujo-ai

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Bitenshi kirjoitti: Se johtuu ihan siitä että Kisame ei ole mikään übersmexypitkätukkabishie. :S
Kuis niin ei ole. XD

Sehän on niin miehekäs, yltiökomea, seksikkyydessä uiva miehiä suorastaan nielevä hai. Ketä EI kiinnostaisi :P
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

~chauron kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti: Se johtuu ihan siitä että Kisame ei ole mikään übersmexypitkätukkabishie. :S
Kuis niin ei ole. XD

Sehän on niin miehekäs, yltiökomea, seksikkyydessä uiva miehiä suorastaan nielevä hai. Ketä EI kiinnostaisi :P
No kun sillä ei ole pitkää tukkaa, niin se ei ole pitkätukkabishie! xD

Minähän olen tota miettinykkin, että miksei miehinen raaka seksikkyys kelpaa?! D: Joillakin fanitytöillä on ihan kumma maku, Sharkiehan on oikea naisten mies! :( Mut jos ei hyvä kelpaa niin ei sit hyvä kelpaa.

...mutta Kisame on edelleen liian hyvä Itäätsille. :P
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:No kun sillä ei ole pitkää tukkaa, niin se ei ole pitkätukkabishie! xD

Minähän olen tota miettinykkin, että miksei miehinen raaka seksikkyys kelpaa?! D: Joillakin fanitytöillä on ihan kumma maku, Sharkiehan on oikea naisten mies! :( Mut jos ei hyvä kelpaa niin ei sit hyvä kelpaa.
Jonkun täytyy piirtää pitkätukkainen Kisame. xD

Mutta juu, en kanssa aina ihan ymmärrä mikseivät fanitytöille raavaat miehet kelpaa, miksi pidetään aina vain niistä bishouneneista? Ei siinä sinänsä mitään, itsekin pidän monista bishouneneista, mutta heti kun jotain vähän raavaampaa tai miehekkäämpää olisi tarjolla, niin ketään ei kiinnosta! D: Kisame on niin hyvä esimerkki. Ei aina tarvitse olla niin perinteisen "kaunis" että voi olla seksikäs ja hyvännäköinen. <3 *taputtaa Kisamea takapuolelle*
Tähän väliin voisin sanoa jotakin Appleseedin Briareoksesta, mutta kun tämä on Naruto-osio ja shounen-ai-topic, niin sanonkin vain vaikka että siinä on yksi ei-perinteisen-kaunis-eikä-todellakaan-bishounen-mies, mutta silti yksi seksikkäimmistä miähistä mitä olen ikinä nähnyt. *erittää isoja sydämiä*

Eihän sitä tietenkään voi mitään sille kenestä tykkää ja kenestä ei, mutta voisivat ihmiset kyllä jakaa rakkautta vähän erikoisemmankin näköisille pojillekin, eikä vain niille perinteisille Sasukeille ja Itacheille. :<
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:Jonkun täytyy piirtää pitkätukkainen Kisame. xD
Ryhyppäs hommiin sitte. xD Minäköpainostaisinmitää? :O
*taputtaa Kisamea takapuolelle*
*silittelee Kisamen lihaksia* Purr... <3

Entä Zabuza?! Entä ZABUZA?! O: Siinä sen verran komia ja shekshikäsh miäs että... *pantpantdrooool~* 8P Zabi the HUNK owns my soul...

*pantwheezedroolnosebleed*

*slap self* Maahan tyttö, maahan! :O

EDIT: OMGLOL sivun yli! <D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Entä Zabuza?! Entä ZABUZA?! O: Siinä sen verran komia ja shekshikäsh miäs että... *pantpantdrooool~* 8P Zabi the HUNK owns my soul...
YEAH BABY, YEAH. <3 Mutta Zabuzalla on sentään suhteellisen "perinteisen komeat" kasvot kuitenkin, minkä vuoksi hänellä on sentään aika paljon faneja, ainakin esmes Kisameen verrattuna.

...*kuolaa Kakuzun perään*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:...*kuolaa Kakuzun perään*
Hidan: *bitchslaps frosti* Back off b*tch!!

KRÖH... >____>

Kakuzu. :D

Nöönöö, Kanky on myös komia. D: Se on taas tosin sellaista tavallista kamaa, muddamudda... <3 Kankyyy~.

...harhaudummeko nyt aiheesta? o__O Äsken täällä puhuttiin parituksista ja nyt bisheistä.

...OH, WELL... >___>
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Voidaan kohta suoraan renamettaa tää topikki BDSM Tentacle LairiksiXD jotenkin kaikki keskustelut tuntuu kääntyvän KakuHidaniin... or is it just me. Mutta mua syö kun ei mitään vihjeitä miltä Kakuzu näyttää huppujensa alla..... Pitääkö sille ruveta piirtämään jotain SM naamaria sitten päähän tai jotain.... mumble mumble
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Pitääkö sille ruveta piirtämään jotain SM naamaria sitten päähän tai jotain.... mumble mumble
JEEEES. *__*

Se on kyllä kun kaikki menee täällä nykyään KakuHidaniksi. xD Miten tämä on mahdollista?!

VASTAUS: Se paritus tosiaan syö aivot. o__o
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Minä vain ihan viattomasti mainitsin Kakuzun, kun hän kuuluu myös näihin hyvännäköisen-partnerinsa-varjoon-jäänyt-raavas-miäs -joukkoon! Te sen käänsitte takaisin KakuHidaniin (tällä kertaa)! :O *täysin viaton*
Hidan: *bitchslaps frosti* Back off b*tch!!
Kakuzu, sinullapa villi ja omistushaluinen boytoy! ;D Sehän täytyy pistää liekaan!
Viimeksi muokannut frostious, Ti Loka 17, 2006 13:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:Kakuzu, sinullapa villi ja omistushaluinen boytoy! ;D Sehän täytyy pistää liekaan!
oooohh..... yeah...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

minäkin itkin kun zabu ja haku meni heittämään lusikat nurkkaan, ja itken edelleen kun katson/luen kyseistä storyarcia kun tiedän mitä tulee käymään. pathetic i know. mutta silti, en usko että tykkäisin kummastakaan läheskään näin paljoa josseivät olisi kuolleet. se on se koko by your side for all eternity -juttu. *sniff*
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Miulta ei kyyneleitä tipahdellut, mutta olin kyllä tosi surullinen sen jälkeen. Rakastin sitä niiden kuolemista niin hirveästi... :,( It was so sad... and they were so in love... and it was so pretty... ;___;
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

En muista itkinkö ensimmäisellä kerralla kun katsoin, mutta toisella (ja kolmannellakin) itkin ja hemmetisti. Hakun kuolema ei sitä vielä saanut aikaiseksi, mutta siinä vaiheessa kun Zabuza on tappanut Gatoun ja astelee Hakua kohti ja se musiikki alkaa soimaan...niin. Olin koko loppuepisodin ihan Niagaran putousta. Varsinkin siinä vaiheessa kun Zabuza makaa Hakun vierellä ja koskee tämän kasvoja... ;3;

THEIRLOVEISSOBEAUTIFUL<3<3<3 Kishimoto on salaisesti shounen-ai 'shipper. Tuollaisia vain ei voi tehdä vahingossa, okei?!
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:Kishimoto on salaisesti shounen-ai 'shipper. Tuollaisia vain ei voi tehdä vahingossa, okei?!
SE ON NIIIIN TOTTA. :O

Siis... minua alkoi jo hihityttämään siinä vaiheessa kun Sasugay ja Narudou laitettiin vaihtamaan purkkaa, mutta Zabuzan ja Hakun jälkeen olin ihan oikeasti epäileväinen että "...tekeekö tätä oikeasti joku mies?". Ja sitten kun Kishimoto tekee jatkuvasti tuollaisia androgyynejä bishipojkareita. x__X Siis... Haku, Yashamaru, Itachi, Deidara... There has to be SOMETHING wrong in this. D: Ei mies voi tehdä niin... Deitähän luultiin aika kauankin naiseksi.

...ja joo, mehän kaikki jo olemme puineet kuinka Kishimoto kiusaa meitä KakuHidanilla. :,D Let's not go there again...

Tässä on joku salaliitto meneillään. Naruto ei ole oikeasti shounen-manga, se on vaan naamioitu siksi että se saa enemmän suosiota. xD Oikeasti Kishi on kovan luokan shounen-ai fanittaja.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Siis... minua alkoi jo hihityttämään siinä vaiheessa kun Sasugay ja Narudou laitettiin vaihtamaan purkkaa, mutta Zabuzan ja Hakun jälkeen olin ihan oikeasti epäileväinen että "...tekeekö tätä oikeasti joku mies?"
Niin juuri - siitä Sasuken ja Naruton "purkanvaihtamisesta" (xD) pystyin vielä ajattelemaan että okei, huumorin vuoksi tehty ja jotta Naruton ja Sasuken välille saataisiin lisää vihamielisyyttä, mutta siinä vaiheessa kun Haku perustelee senbonien käyttöä Zabuzan niskaan ettei halunnut turmella tämän kaunista vartaloa...siinä vaiheessa olin vähän "waaaaaitaminutehere, eikös tämän pitänyt olla shounen-sarja eikä shounen-ai-sarja?".
Eikä puhuta siitä miten Naruto ja Sasuke ovat oikeasti niin canon ettei ole tosikaan - minä en edes pidä siitä parista pätkääkään (ennemminkin päinvastoin), ja silti pystyn näkemään sen! >.O Mitä halvattua, Kishimoto?
Deitähän luultiin aika kauankin naiseksi.
Eihän se vieläkään ihan 100% virallista ole - mikäänhän ei periaatteessa estä naisia puhumasta itsestään maskuliinisilla pronomineilla. ;P Itse kyllä olen kovasti sitä mieltä, että Dei on mies, mutta kuitenkin. *devil's advocate*
...ja joo, mehän kaikki jo olemme puineet kuinka Kishimoto kiusaa meitä KakuHidanilla. :,D Let's not go there again...
Eikun joo! Eikun joo! \o\ /o/ \o\ /o/
Kun noista bishouneneista ja epä-bishouneneista on kerran puhuttu, niin sanonpa tähän väliin että Kakuzu ei saa tarpeeksi rakkautta. :< Kukaan ei koskaan piirrä ja/tai kirjoita häntä yksinään, aina vain Hidanin kanssa ja useimmiten niin, että Hidan on se kehen keskitytään. Poor unloved, sexy thing. *erittää pulskeita sydämiä Kakuzun suuntaan*
Viimeksi muokannut frostious, To Loka 19, 2006 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin