Ärsyttävät sisarukset

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Minulla on pikkuveli ja isosisko. Isosisko on mukava ,mutta veli.... :wacko: tekee hulluksi!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Nojaa. Minulla on 3 sisarusta. He ovat hyvin erillaisia.
Vanhin on aikamoinen sadisti. Puhelimessa hän vaikuttaa enkeliltä, mutta kun tulee tänne käymään niin..huhhuh.
Veljeni leijonanmieli. No, onhan hän enimmäkseen mukava, mutta inhottavan sisaruksen vikaa hänessäkin on. Tökkii aina kylkiin ja haukkuu toisinaan.
Sitten Littlis. Noh, ääntä hänestä ainakin lähtee ja kovaa. Hokemassa aina että jatkettaisiin roolipeliämme, jopa silloin kun teen selvästi jotain muuta. Toisinaan minusta tuntuu että kiehuu vain yli. Ouh. Mutta sisaruksista minulla läheisin. Miksi muuten asuisin samassa huoneessa sen olion kanssa? :D
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Jees poks, multa löytyy kolme sisarusta.. isoveli ja pikkusiskot. Oon siis toka lapsi :P veli nyt on ihan mukava, paitsi sitten kun sille päälle sattuu, en osais varmaa mitään tehdä tälle koneelle, se nyt on formatoinu tän muutamaan kertaan, joten ihan hyödyllinen ihminen on :D
Kaks pikkusiskoa, 8 ja 5 (kohta 6), ovat kyllä joskus ylirasittavia. Tosin niiden velvollisuutena on täyttää pikkusiskon virkansa, niin kuin redfall92 totesi. Tänäänkin sai tuoda mun petivaatteet ulkoa tuulettumasta, en jaksanu hakee niitä kaikkia :lol: Ja joskus ne tuo käskemättä mulle ja kavereilleni juotavaa ja syötävää, vaikka tuon ikäisiä ovatkin. Hyvin oppineita. Kyllähän nämä joskus rasittavat äärirajoille asti, saan aina olla se joka niille laittaa pelikoneet päälle, auttaa läksyissä yms. ja kun ne oli pienempiä jouduin hoitamaan niitä mielinmäärin, kun vanhemmat meni jonnekkin. Se otti aina pannuun, ja ottaa nykyäänkin, kun uuden vuoden jouduin kykkimään kotona, ei oikein ollut fiilis ylhäällä <_< no mutta kai ne ihan kivoja on.
Mutta isoveli pitää jokaisella olla, se on fakta, kuinka muuten oppii kiljumaan pienenä äitiä, tai jäämään aina alistetun osaan kun isoveli lyö hiekkalaatikolla pannulla päähän :lol: ei nyt ihan mutta kuitenkin... sisaruksia oppii arvostamaan aikanaan, oli ne kuinka ärsyttäviä tahansa, on se aikuisena kivaa, kun saa soittaa huonoina aikoina sisaruksille.
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minulla on 3 puolisisarusta. Isoveljen oon nähnyt vain yhden kerran enkä hänestä tiedä mitään. Isosiskoni taas onkin sitten minulle nyt erittäin rakas ja se olin minä joka oli varmasti ammuttavan ärsyttävä vuosia sitten... ^__^"
Mutta 10v. pikkuveljeni.. Ei sitä kestä kukaan. >.< Se on täys mielipuoli... Sillä ei kyllä todetustikkaan ole päässä kaikki kotona (sukuvika omalta puoleltaan :? ) mutta silti. Se on uskomattoman ärsyttävä lellitty kakara joka saa kaiken minkä haluaa ja luulee että raha kasvaa puussa. Karjuu huvikseen ulkona ja sisällä päivät pitkät, hajottaa kaiken, käyttäytyy välillä väkivaltaisesti, on ylivilkas ja tyhmä kuin saapas... en jaksa edes luetella. Pelastin sen hengen ihan liiankin monta kertaa kun se oli naperoikäinen ja palkintona siitä se viskoo tavaroita niskaan ja uhkailee porakoneella ja kaikella minkä käsiinsä saa. -___- Ja joka ikinen päivä haukkuu ja näyttää keskaria yms.
Ärsyttäväkö? Ei suotta, ärsyttäväkin on ihan liian laimea kuvaus siitä ****päästä.
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Minulla on täällä 2 apinaa(tunnette ehkä paremmin nimityksellä pikkuveljet) Yhtä taisteluahan tämä elämä täällä on, mutta koska olen isompi, vahvempi ja pelottavampi niin voitan aina :D Patsi sit ku ne menee märisee iskälle... =.= Ikää heillä on 12(ainaki ku viimeksi tarkistin muttah.....) ja 6 tai jotai. Isompi veljeksistä on yli vilkas punkero, joka hakkaa TUOLILLA jos ei saa olla koneella vaikka olis ollu siin jo 2 päivää putkeen. Pienempi taasen on vallannut pleikkarin että yritäs täss sitten pelata peli kiintiö täyteen ku kaikki koneet varattuina! Ihan pienin saa aina kaiken minkä haluaa ja jotenki musta välillä tuntuu että se on lellitty penikka.... Sitten mitäs tähän muistais... Niih! Tasapuolisuus tulee esiin näin joulun alla, kun aattona jaetaan lahjat niin pienimmällä on itteensä isompi läjä lahjoja, toisella samaten ja mitäs minulla on! Hikinen pari sukkia ja sit jotain manga kirjoja joita ite oon ostanu!! Onneksi kohta muutan pois täältä ja sit koittaa onnen päivät :> tai no kohta ja kohta... vuoden päästä mut eikse o melkein huomenna? Eikö olekkin...? *epätoivoinen*
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minulla on kolme vanhempaa siskoa. He kaikki ovat jo naimisissa ja kahdella heistä on jo lapsia. Olen tullut heidän kanssaan toimeen niin ja näin, mutta minun kärsivällisyyteni heihin alkaa pikkuhiljaa olla lopussa.

Nuorimmalla isosysterillä on aina ollut ongelmia itsensä kanssa, kävi yhdessä vaiheessa aika pitkään psykiatrillakin. Hänestä on aika vähän minulle ongelmia, koska hän käy kotona niin harvoin. Hänen aviomiehensä on ärsyttävä perusjuntti Kuopiosta.

Toisiksi vanhenpi on ihan jees persoonallisuutena. Hänen aviomiehensä on hauska tyyppi, tulen hyvin juttuun hänen ja jopa joidenkin hänen kavereidensa kanssa. Ongelmana on se, että sisko ja se aviomies ramppaavat täällä koko ajan kahden lapsensa kanssa.

Kolmas sisko on pahin, inhoan häntä. Silloin kun hänen aviomiehensä ei ole mukana, hän kuluttaa kaiken energiansa lapseensa ja minun ja vanhempieni elämään sekaantumiseen. Hän kokee olevansa maailman suurin ajattelija ja näkee velvollisuudekseen olla koko maailman moraalivahti. Hän ei ikinä näe omia virheitään ja hän on toivoton unelmoija, joka elää omassa täydellisessä pikku maailmassaan, jossa kaikki menee hänen suunnitelmiensa mukaisesti. Häneltä puuttuu täysin kyky olla realistinen. Hienotunteisuutta tai tahdikkuutta hän ei ole koskaan edes pyrkinyt osoittamaan, mutta odottaa sitä aina muilta. Hän myös luulee tietävänsä, mikä on muille parasta ja yrittää siksi muuttaa ihmiset väkisin sellaisiksi, jollaisina he olisivat "parempia". Hän ei koskaan pyri sopeutumaan, vaan olettaa ympäristönsä mukautuvan täysin hänen tarpeisiinsa. Jos ei näin käy, hän toteaa, että ympäristössä on jotain vikaa ja päättää siltä seisomalta pakottaa sen muuttumaan hänen mukaisekseen.

Kaikista pahinta siskoissani on se, että kaksi vanhempaa ramppaavat täällä nykyään aina. En ole saanut viikkoihin olla yksin kotonani, mikä tarkoittaa sitä, että olen kohta räjähtämispisteessä. Pian ne nulikat ottavat osumaa ja pahasti, jos se minusta vaan on mitenkään kiinni. Vanhin siskokin on ollut täällä nyt viikon, mutta tänään hän onneksi lähtee.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Foorumilla seikkaileva Zeni_chan :D Muutamat tuntevatkin ^^

Sitten mulla on toinenkin ärsyttävä sisarus. 7 vuotias pikkuveli. Se siis ylittää jo rajat siinä, kuinka ärsyttävä voi olla xD


Voi minua parkaa.. omistan kaksi ärsyttävää sisarusta..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Runte kirjoitti:Foorumilla seikkaileva Zeni_chan :D Muutamat tuntevatkin ^^

Sitten mulla on toinenkin ärsyttävä sisarus. 7 vuotias pikkuveli. Se siis ylittää jo rajat siinä, kuinka ärsyttävä voi olla xD


Voi minua parkaa.. omistan kaksi ärsyttävää sisarusta..
MINÄ EN OLE ÄRSYTTÄVÄÄ!! sinä olet!! ja petu.. miinä EN PERKELE!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minäkin omista 2 ärsyttävää sisarusta eli iso- ja pikkuveli, joita en voi oikeasti sietää. Isoveljeni on minua 2 vuotta vanhempi ja onhan hän joskus ihan kiva, mutta melkein aina ärsyttävä ja tyhmä, kun sitten hänen suuttuessaan rupeaa hakkaamaan minua. Pikkuveljeni on minua 5 vuotta nuorempi ja on melkein samanlainen kuin isoveljeni, mutta hieman väkivaltaisempi minua kohtaan O.o
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Pikku veljeni oli mutama vuosi sitten tosi ärsyttävä mutta nyt hän on vähän rauhoitunut 8)
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Joo, eli minulla on isoveli, joka on minua 1vuoden ja 7kuukautta vanhempi.

Lapsuudestamme voisin kertoa sen verran, että olimme ylimmät leikkikaverit, koska asumme maalla ja tässä lähellä ei paljon lapsia silloin asunut. Mutta olen minä kuitenkin pienenä saanu hiilihangostakin päähän, tuli tuo tapahtuma jopa taltioitu videolle ^^

Välit veljeni kanssa ovat kuitenkin niin hyvät, että en halua, että hän koskaan lähtee pois elämästäni. Hän täyttää maaliskuussa 18 ja pelkään sitä päivää, kun hän päättää muuttaa pois.
Välimme syventyivät entisestään, silloin kun äitimme kuoli. Veljeni jaksoi tukea minua, vaikka hänellä oli itselläänkin vaikeaa, hänkään ei ollut silloin vielä kovin vanha. Joka tapauksessa, voimme puhua keskenään kaikesta, pidämme samantyylisitä asioista, hän tulee aina lohduttamaan jos on paha mieli ja vaikka mitä. Ollaan kuitenkin tapeltu niin paljon, että ollaan nykyään niin hyvää pataa, et oltaisiin valmiita kuolemaan toisen puolesta.

Toisinaan kuitenkin tunnen pientä kateellisutta häntä kohtaan ^^ Hän on oikein priimusoppilas, tuo kotiin aina kymppejä vaikkei jaksa nädä paljon vaivaa. Mustasukkaisuuttakin ilmeni ennen aina välillä. Veljeni on uskomattoman mukava tyyppi ja kaikki tykkää hänestä. Hyvännäköinen hurmuripoika ^^ Joten tyttöjä hänellä on riittänyt, ja minusta pienempänä tuntui, että hän unohtaa minut jos seuruselee jonkun kanssa. Nykyyän kun itsekkin seurustelen, en ole todellakaan mustasukkainen hänestä.

Kuitenkin, veljeni on yksi elämäni tukipilareista, rakkaimmista ihmisistä joita on. Ei suinkaan ärsyttävä.

edit// Herranjestas, taisin kirjoittaa vähän liikaa, joten jos tuossa on jonkun mielestä offia, pyydän nöyrästi anteeksi ^___^
Viimeksi muokannut Satsuma, Ke Maalis 01, 2006 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Minulla on 2 isoveljeä.
Toinen täytää tänä vuonna 26vuotta.
Todella mukava. Emme tappele paljon koskaan.
En edes muista milloin olisimme viimeksi tapelleet.

Toinen isoveljeni täyttää tänä vuonna 18 vuotta.
Tappelemme hänen kanssaan joka ikinen kerta kun hän on täällä Raahessa.
Se alkaa pienistä vittuilusta. Harvemmin enää käsiryysyjä.
Henkistä pahoinpitelyä pikemminkin.
Sitten se kaikki loppuu minun itkuraivariini, ja lähden ystävälleni purkamaan pahaa oloani.
Who's that girl living my life?
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

isosiskoni,Henni, vuoden minua vanhempi, on aivan kamala x___X haukkuu minua koko ajan, vie kaverini, haukkuu minua kavereilleen ja omille kavereilleni. Olen aina vihannut Henniä ja toivon ettei häntä olisi. Joskus tekisi mieli vaan tappaa se niin pääsisi siitäkin... Jo pienenä se puukotti minua melkeen silmään.

sitten toinen: pikkuveljeni, Santtu, seitsemän vuotta minua nuorempi, ihan samanlainen kun siskoni, haukkuu ja lyö ja vittuilee ja repii hiuksista ja ärsyttää koko ajan. Ja eiköhän äiti ja iskä sitten suutu vain mulle jos suutun näille kahdelle tai jos lyön niitä tai jtn... kamalan epäreilua :/
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Ei mulla enää oikeastaan.. kun mun isosiskokin on jo kasvanut aikuiseksi. :D Ennen meillä oli riitoja ihan koko ajan, mutta ei nykyään.
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Vastaa Viestiin