Koulujuttuja

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

No jee, meillä oli tänään nahkiaiset. ^^;
Miut käärittiin kelmuun vasen käsi vapaaksi... Saatiin tanssia valssia mäkissä kuvitteellisen parin kanssa, ahdettiin itsemme (ryhmässä oli 5 nahkaa) puhelinkoppiin, laulettiin Pikku kakkosen postia ja tanssittiin siellä kopissa.
Tampereen keskustassa pyörittiin siis. Että jos joku näki niin siellä mie pompin.
Ensi vuonna kidutetaan kunnolla nahkoja.

Ah, huomenna on perjantai, eli vain kolmea ainetta, pääsen siis 12.15, ellen sitten syömään mene.

En tajua mittään pitkästä matikasta. Ei hyvä. ^^; Olen ihan pihalla. Ja pian on koeviikot. Urgh.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Hn, meillä on ollut jo kokeita, kuten englannin sanakoe, ruotsin sanakoe, kaksi historian koetta ja tänään oli biologian koe.

Englannin sanakokeesta sain koko opiskelu-urani huonoimman numeron; 6½ (No kettu, kun opettaja kysyy hemmetin paljon sanoja ja kun me vaihdettiin kirjaakin. Ok English oli paljon parempi vaikka onkin ns. vanhanaikaisempi. XD), historian kokeista 7½ ja 8½. Täytyy myöntää, etten jaksa lukea kokeisiin hullun lailla, mutta yritän lukea mahdollisimman paljon, että saisin hyvän koenumeron. Viimeinen vuosi peruskoulussa menossa ja siksi minun täytyykin panostaa enemmän koulunkäyntiin. :>

Heh, tänään kuviksentunnilla aloitimme meidän luokan omien pelikorttien tekemisen. Meidän piti niihin kortteihin keksiä teema ja se oli vanha tuttu XD -hymiö ja ne ovat väriltään vaaleanpunaisia sieltä toiselta puolelta. Kuvakorteissakin jätkällä, kuningattarella ja kuninkaalla on XD -ilme. Joo-o, arvatkaa, että kuka keksi koko teeman ja korttien värin? Minä. Katsos, kun meidän luokkalaisille pojille oli kuulemma ihan sama. :'''D

[OFF] Voi itku, pitää muistaa nauhoittaa äitille Kotikatu. Hän on hulluna tuohon ohjelmaan. : ) [/OFF]
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Meillä on koulus joku ihme juttu, et pitäis hankkii päiväksi töitä jostain ja tienata 10€ ja viedä se kouluun.. Siis wau :roll:
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hi Enzeru kirjoitti:Meillä on koulus joku ihme juttu, et pitäis hankkii päiväksi töitä jostain ja tienata 10€ ja viedä se kouluun.. Siis wau :roll:
Se on taxvärkki päivä.

*väsynyt* Olen ollut viisi päivää ilman nettiä ja syy; biologian koe. Oikein ihailen itseäni kuinka hyvin kestin vieroituksen. :,D

Viikko oli kyllä tosi mukava, meillä oli liikenneturvallisuusviikko teemana. Maanantaina saatin heijastimet, tiistaina... mitä me tehtiin tiistaina? Aijuu, silloin tuli poliisi-setä kouluun. ^^' Keskiviikkona oli pyöräretki, joka oli koko viikon paras juttu. 7 kilometriä ihanassa auringonpaisteessa pyörällä hyvän porukan kanssa ja hiukan patikointia makkaran paistopaikalle. xD Se oli oikeasti hienoa, kavereiden kanssa jouduttiin kyllä pyöräilemään hiukan ylimääräistä kotiin... >___> Torstaina sitten oli tietovisa joka meni päin persiitä (mitä mä tiedän mopoista?) ja tänään sitten ei oikein muuta kuin palkintojen jakoa...

Huhuh. Torstaina oli koulun jälkeen myös luokkaretkiporukan kokous, ja päätimme viimein minne menemme; SVERIGE STOCKHOLM! Hoorah, jättebra! \o/ Laivalle! IHANAA! Tarkoitus olisi saada kasaan vähäsen yli neljä tonnia niin päästään kunnon reissulle, nyt kasassa on vähän yli kolme tonnia... :P Jees.

TET-viikko on tulossa... Toivottavasti ne pojat löytävät tiensä jonnekin muualle kuin kirjastoon, kun ei ole kaverin kanssa oikein muuta paikkaa... >_____>

Ensi perjantaina Saksan koe. OMGLOLWTFBBQ.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Voi ei! Meidänkin koulullamme oli eilen nahkiaiset! Sain kyllä nauraa aika ketun paljon, kun näin lukiolaisten häsläilyjä ikkunasta englannin tunnilla. Ei siinä muuten mitään, mutta sellainen lukiolainen poika, joka on minun ja kaverini mielestä hyvännäköinen, pyöri siellä musta pitkä takki yllään, joku musta poliisilakintapainen hattu päässään ja ruoska kädessään ja valmensi muita lukiolaisia. Yritin pysyä mahdollisimman hiljaa sen tunnin, mikä oli aika ketun vaikeaa. Se oli siksi, kun näin juuri kyseisen kaverin tuskat edessäni olevassa penkissä. :'D

Oih, taxvärkki... Muistan, kun se oli viime vuonna ja minä menin japanilaiseen ravintolaan siksi päiväksi. Sain lähteä hieman aikaisemmin, kun minulta lähti juna Poriin, kun syysloma oli alkamassa. Tunsin siskon kanssa ne tyypit siellä ja yksi heistä antoi minulle 10 € omaa rahaa ja susheja matkaevääksi. (siis oikeasti, ihan omasta vapaasta tahdostaan)Oli niiiiin onnellinen<3

TET:kin on kohta. Odotan sitä innolla, kun pääsen paremmin sarjakuvanikin pariin, kun ei ole läksyjä eikä kokeita. <3 Pääsen siis kätevästi joka aamu yhdeksäksi taloamme vastapäätä olevaan kauppaan ja siellä kolmeen asti töissä. Vooiiih, en malta odottaa sitä! ^^

Eipä minulla sitten muuta ihmeellistä koulutiellä... Kokeita on luvassa paljon, mutta yritän parhaani, vaikka synnynnäinen syndrooma onkin saada kaikki paineet kokeen tullen.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Mitkä on nahkiaiset? O_o Kyllä, tiedän että ne ovat vedessä eläviä kalamaisia elukoita, mutta ilmeisesti niillä on jokin muukin merkitys...?
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Hihii, tänään meidän piti suomentaa joku englanninkielinen laulu koulun tietokoneluokassa. Yksi meidän luokkalaisista pojista suomensi Aquan Barbie Girl -kappaleen. XDD
Minä suomensin Ayumi Hamasakin rainy day -laulun (Tietty englanninkielisten lyriikkojen avulla) ja voisinkin laittaa sen tähän teidän nähtäväksi. Olen tuota korjaillut kotona, kun koulussa ei oikein ehtinyt tarkistaa ja mahdollisista käännösvirheistä saa huomauttaa. : D

Ayumi Hamasaki - sateinen päivä

Tunsin rauhallisesti
Että en voi koskaan unohtaa, mitä en halua unohtaa
Vieläkin, jos en yritä muistaa sitä

Oli kylmä päivä
Minun piti odottaa vain sinua kovassa sateessa

En pelännyt mitään
Saatoin jopa ajatella, että vaikka se olisi elämäni viimeinen päivä, en välittäisi.

Ihmiset jotka hymyilivät onnellisesti yhdessä
Ohittivat lähes vain minut
Monina aikoina

Mutta minä hymyilin
Enää varovaisesti kuin kukaan muu
Seisomassa yksin ilman sateenvarjoa

Kun varjostin silmäni jääkylmillä käsillä ja näin sinun tulevan esiin
Se ei ollut surun vuoksi että minä olisin miltei itkenyt

Valon välähdys paistoi meille
kuin juhliakaseen jatkamaamme tietä.

[OFF] Olen huomannut, että kuinka kivaa on kääntää Ayumin laulun sanoja. Sitten kun ne on saanut käännettyä, lyriikat ovat erittäin nätit. n__n Seuraava 'Ayumi -suomennosprojektini' on kääntää Born To Be... -laulun sanat. [/OFF]
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Ave-chan kirjoitti:Mitkä on nahkiaiset? O_o Kyllä, tiedän että ne ovat vedessä eläviä kalamaisia elukoita, mutta ilmeisesti niillä on jokin muukin merkitys...?
Tutoreiden järjestämä tutustumispäivä ekaluokkaisille. Heidän pitää pukeutua tutoreiden antamien ohjeiden mukaan (ainakin meillä on näin). Tutorit järjestävät kaikenlaisia tehtäviä ykkösille, noloja ja vähemmän noloja. Ykkösten pitää sinä päivänä totella tutoreita kaikessa. Se on sellainen "Tervetuloa lukioon"-päivä.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Chouko kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Mitkä on nahkiaiset? O_o Kyllä, tiedän että ne ovat vedessä eläviä kalamaisia elukoita, mutta ilmeisesti niillä on jokin muukin merkitys...?
Tutoreiden järjestämä tutustumispäivä ekaluokkaisille. Heidän pitää pukeutua tutoreiden antamien ohjeiden mukaan (ainakin meillä on näin). Tutorit järjestävät kaikenlaisia tehtäviä ykkösille, noloja ja vähemmän noloja. Ykkösten pitää sinä päivänä totella tutoreita kaikessa. Se on sellainen "Tervetuloa lukioon"-päivä.
Siskollani oli tänään nuo nahkiaiset^^ meidän koulussa ollaan kielletty tuo että lukion kakkoset saisivat pukea ykköset ja orjuuttaa näitä, mutta he pitivät jotain ohjelmaa liikuntasalissa ykkösille ja sillä aikaa kun ykköset leikkivät jotain niin nämä kakkoset piilottivat kaikkien kengät :''D ja oli kuulemma ihan hauskaa ollut, eli siskoni tuntien suurimmalla osalla oli ollut varmaan viikon hauskin koulupäivä (ei mikään optimisti tämä siskoni... :3)
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

kaze-chan kirjoitti:Voi ei! Meidänkin koulullamme oli eilen nahkiaiset! Sain kyllä nauraa aika ketun paljon, kun näin lukiolaisten häsläilyjä ikkunasta englannin tunnilla. Ei siinä muuten mitään, mutta sellainen lukiolainen poika, joka on minun ja kaverini mielestä hyvännäköinen, pyöri siellä musta pitkä takki yllään, joku musta poliisilakintapainen hattu päässään ja ruoska kädessään ja valmensi muita lukiolaisia.
...Sie olet siis Tammerkosken lukiossa? xD
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Chouko kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Mitkä on nahkiaiset? O_o Kyllä, tiedän että ne ovat vedessä eläviä kalamaisia elukoita, mutta ilmeisesti niillä on jokin muukin merkitys...?
Tutoreiden järjestämä tutustumispäivä ekaluokkaisille. Heidän pitää pukeutua tutoreiden antamien ohjeiden mukaan (ainakin meillä on näin). Tutorit järjestävät kaikenlaisia tehtäviä ykkösille, noloja ja vähemmän noloja. Ykkösten pitää sinä päivänä totella tutoreita kaikessa. Se on sellainen "Tervetuloa lukioon"-päivä.
Eli periaatteessa vain yksi synonyymi muiden joukossa kastajaisille/nasujaisille/jne, niinkö? :)

Tulipa tuosta lukiosta mieleen että sisko on nyt kakkosella ja wanhat ovat siis tulossa... >___> Aika outoa, ainakin hänen lukiossaan kaikilla pitää olla puku vaikka ei tanssisi. Sisko on kyllä lupautunut ainakin turvaverkoksi yhdelle kaverilleen... Oli kivaa kyllä katsella siskolle tanssipukuja, mutta teki mieli itsekin kokeilla... nii nättejä pukuja. ^^ Sisko on taas ihan kauhuissaan, hiukan pihi kun on, että hänen pitäisi tuhlata 100-300 euroa pukuun jota hän käyttää ehkä yhden päivän elämässään. Sisko yrittääkin vuokrata puvun mielummin... ^^'

...damn the Kärpästen Herra. Olkoon vain Nobel-palkittu ja vaikka mitä, mutta minusta se on aivan h*lvetin tylsä kirja. o_O Yleensä olen pitänyt äikäntunneilta annetuista kirjoista (Paahde on LOISTAVA!), mutta en vain YMMÄRRÄ Kärpästen Herran hienoutta. Tokihan siinä on sellaista tiettyä psykologista juttua ja ihmisen perimmäisen luonteen etsintää ja kaikkea... mutta herran jumala, pitääkö siitä kaikesta selittää niin pitkät pätkät?! Oikeasti, minä NAUTIN kirjallisuudesta, mutta Kärpästen Herra ei kertakaikkiaan aukea minulle! T___T Melkein koko luokka pitää Kärpästen Herraa tylsänä ja minua suorastaan tympäisee etten itse ymmärrä millä tavalla se muka on niin upea! *murahtaa jotain ja hakkaa päätään seinään* PITÄÄ - LUKEA - KESKIVIIKOKSI.

*huokaa* Äikästä mieleen... seuraava projekti on tutkielma. Eli saamme tehdä pienoistutkielman mistä tahansa aiheesta, paitsi sellaisista jotka eivät tietenkään yläasteelle sovi, eikä myöskään yksittäisestä henkilöstä saa tehdä... Valitsin melkolailla hetken mielijohteesta aiheekseni enkelit. Olen aina pitänyt enkeleistä... Periaatteessa jopa ehkä uskon niihin, vaikka en muuten kristinuskosta osaa vielä mitään sanoa. ^^' Lainasin siis tänään kirjastosta parisen kirjaa, joista pitää etsiä vähän tietoa... Nyt voisin kai etsiä netistäkin kun kerta koneella olen... Saa nähdä mitä kaikkea "jännää" löytyykään, ajattelin jopa vilkaista mitä The Big Bookissa (Raamatussa) sanotaan enkuleista, saisi vähän jokaista kantaa... ^_^
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Lilie kirjoitti:
kaze-chan kirjoitti:Voi ei! Meidänkin koulullamme oli eilen nahkiaiset! Sain kyllä nauraa aika ketun paljon, kun näin lukiolaisten häsläilyjä ikkunasta englannin tunnilla. Ei siinä muuten mitään, mutta sellainen lukiolainen poika, joka on minun ja kaverini mielestä hyvännäköinen, pyöri siellä musta pitkä takki yllään, joku musta poliisilakintapainen hattu päässään ja ruoska kädessään ja valmensi muita lukiolaisia.
...Sie olet siis Tammerkosken lukiossa? xD
Voi eeei, en ole. Olen yläasteella vielä, ysillä. Eli ensi vuonna pyrin......
Etkai sinä tarkoita...? :O
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

No, päätin tänne sitten postata, kerta kun asiani liittyy kyllä kouluun. XD

Tänään (eli siis perjantaina) yhdellä välitunnilla eräs tyttö meikkasi parhaan kaverini luokkalaisen pojan. Sille laitettiin mm. ripsaria ja poskipunaa, lisäksi hänellä oli ponihäntä edessä (eli niin kuin otsatukka oltiin laitettu kiinni). Minä ja paras kaverini naurettiin aika paljon sekä monet meidän koulusta katsoivat kyseistä poikaa. XDD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Liittyy kaiketi jotenkin etäisesti kouluun joten postaan tänne.

Rupeaa pikkuhiljaa etomaan kouluruokailut. Ei sillä että ruoka olisi (liian) pahaa, mutta se seura missä aina istun. Kavereideni.. krhm.. hauskat vitsit ja sellaiset mahdollisimman ei-ruokapöytä-jutut eivät kuulu suosikkeihini, eikä ole mikään nautinto yrittää syödä kun muut kuolevat nauruun typerille ja ällöille jutuille siinä vieressä. Murräyh.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

kaze-chan kirjoitti:
Lilie kirjoitti:
kaze-chan kirjoitti:Voi ei! Meidänkin koulullamme oli eilen nahkiaiset! Sain kyllä nauraa aika ketun paljon, kun näin lukiolaisten häsläilyjä ikkunasta englannin tunnilla. Ei siinä muuten mitään, mutta sellainen lukiolainen poika, joka on minun ja kaverini mielestä hyvännäköinen, pyöri siellä musta pitkä takki yllään, joku musta poliisilakintapainen hattu päässään ja ruoska kädessään ja valmensi muita lukiolaisia.
...Sie olet siis Tammerkosken lukiossa? xD
Voi eeei, en ole. Olen yläasteella vielä, ysillä. Eli ensi vuonna pyrin......
Etkai sinä tarkoita...? :O
Tuollaset sattumat on sitten niin kivoja. ;D

Jaa...mulla koevikko lähestyy uhkaavasti... ynkh!
Ja tietty kaikki suhdeongelmat, jotka liittyy koulunkäyntiin piinaavat. Argh!
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Vastaa Viestiin