Kiusaaminen

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin

Onko sinua kiusattu?

Minua on kiusattu
66
55%
Minua kiusataan
15
13%
Ei ole
20
17%
En osaa sanoa
18
15%
 
Ääniä yhteensä: 119

MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Kiusaaminen

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Eli päätin tehdä gallupin erittäin tärkeästä asiasta eli kiusaamisesta. Minua on kiusattu koko ala-asteen ja myös seiskalla. :/ Onneksi ei enään...
Avatar
Kaio
Rookie
Rookie
Viestit: 91
Liittynyt: To Touko 26, 2005 18:48
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Kaio »

Mua ei oo kiusattu, mut päätä on auottu vaikka kuinka paljo erityisesti eka ja toka luokilla. Sit kolmannella mä otin tavaks hakata kaikki jotka ärsyttää mua nii se loppu sit siihen.
Yläasteelle mennessä mulle oli jääny vähä huono maine ja mä olinki melko iso nii kukaan ei tullu urputtaan. Ekan vuoden aikana mä sit rauhotuin ja aloin keskittyy opiskeluun.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Minua ei ole koskaan onneksi kiusattu :) Ilmeisesti olen ollut kaikille yhtä mukava ja kiltti ja hyödyllinen kävelevä sanakirja, joten kukaan ei ole vaivautunut vattuilemaan. Surullista että toisia kiusataan :(
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ala-asteen ajan joo kiusattiin. Kutosen loppupuolella otin sen periaatteella että haukun takasin. Nyt kun oon kasilla niin ei mua enää kai kiusata. Annan yhä takaisin samalla mitalla.
Se oli niin helvetin kiduttavaa, kun ei halunnut mennä kouluun kun kiusattiin :( Ja muutenkin.
Vihaan niitä ihmisiä aivan jumalattomasti.

Onneksi olen tutustunut ihmisiin jotka ovat mukavia :D (koulun ulkopuolella tutustunut muuten olen näihin, paria lukuunottamatta :0)
Ja päässyt pois ajatuksesta 'älä luota uusiin ihmisiin, ne kuitenkin vaan kusettaa jne.'
Kiitos heille ^^
Viimeksi muokannut siddy, Ma Syys 26, 2005 18:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Ala-asteella minua kiusattiin silmälasieni, animen katsomisen ja joistakin bändeistä pitämisen takia.. Kolmannella minua nälvittiin melko usein ja silloin se kyllä ei tuntunut mukavalta =/ Mutta ala-asteen loppua kohden kiusaaminen loppui.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Ei onnekseni ole kiusattu. Olen ollut ala-asteella massan mukana kulkija ja ettei minua ole taidettu tajuta kiusata. Tai jos sit on yritetty kiusata en oo ite tajunnu sitä kiusaamiseksi.
On my way~
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Kyllä sitä kiusaamista on saanut kestää aika lailla. Lähinnä sen takia että olen erilainen ja erotun massasta aika lailla. En ole koskaan ollu mikään massanmukana kulkija, vaan aina on löytynyt omat polut millä kulkea. Mutta ei nyt enää lukiossa erillaisuudella ole mitään väliä eikä siitä kiusata, koska en todellakaan ole ainut joka erottuu massasta ^^

Kiusaaminen on p*ska juttu jota kenenkään ei pitäisi joutua kestämään. Joskus minäkin saarnaan joillekkin yläastelaisille pojille bussissa kun kiusaavat aina yhtä tyttöä joka tulee samalla bussilla. Ärsyttää suunnattomasti kun niin nuoret esittävät niin kovaa ja luulevat, että saavat jotain kunnioitusta muilta, kun kiusaavat vähänkin erillaisia ihmisiä. Ja kouluissakin yleensä vain fyysiseen kiusaamiseen puututaan kunnolla, vaikka henkisestä kiusaamisesta voi jäädä pahemmat arvet.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ei minua ole koskaan oikein kiusattu. Mitä nyt ala-asteen alussa jotain nimittelyä jne. mutta ei mitään isompaa. Enkä minä ole ikinä mitenkään kovin erilainen ollut, ujo ja hiljainen kylläkin.
Jos joku olisi minulle joskus vaikka päätäni aukonut en olisi kyllä uskaltanut sanoa mitään.. .__. Nykyään olen vähän suurisuisempi ja jos joku jotain sanoisi, niin antaisin kyllä takaisin samalla mitalla. Lukiossa on kuitenkin jo aikuisempaa porukkaa, ettei siellä kiusaamista enää esiinny.
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Kaio kirjoitti:Mua ei oo kiusattu, mut päätä on auottu vaikka kuinka paljo erityisesti eka ja toka luokilla. Sit kolmannella mä otin tavaks hakata kaikki jotka ärsyttää mua nii se loppu sit siihen.
Yläasteelle mennessä mulle oli jääny vähä huono maine ja mä olinki melko iso nii kukaan ei tullu urputtaan. Ekan vuoden aikana mä sit rauhotuin ja aloin keskittyy opiskeluun.
aikalailla samalla tavalla menee kun mulla
mutta ei tuo päänaukominen missään vaiheessa oikeestaan loppuna ala-asteelle siihen vaa tottu
nii että kaikki mitä sanottiin oli ihan merkityksetöntä
oli siinä oma hyväki puoli tavallaan siinä oppihallihtemaa hermosa ja olemaa aina sanavalmis
Kuva
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

vastasin ettei ole kiusattu kun ei ole.. ystäviä on aina ollu paljon joiden luokse kääntyä apua tarvittaessa. ilman heitä elämäni olisi jotain ihan muuta mitä se nyt olisi. <3
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Onhan mua joskus ala-asteella kiusattu. Ykkösellä ja kakkosella tuli tietty sitä normaalia nälvimistä, mutta ei sitä nyt kiusaamiseksi oikein voi laskea. Joskus viidennellä sitten alkoi se kunnon kiusaaminen... Johtui osaksi veljistä ja siskoista, joiden tempauksista sitten sai kuulla kaikenlaista kommenttia. Olen kuitenkin tässä vähän samanlainen kuin Cross... Opin siinä hallitsemaan hermoni paremmin ja sanavalmius on kehittynyt osaksi siitä. Kenenkään ei kuienkaan pitäisi joutua kiusatuksi mistään syystä... Varsinkaan sellaisista, joille ei itse voi mitään...
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

No jooh, minua kiusattiin ala-asteen kuudesta luokasta viidenteen asti. Ja vain ja ainoastaan sen takia, että olin isompikokoisempi kuin muut. :? Koska olin isompikokoinen, olin automaattisesti tyhmä ja ei minun kanssa tarvinnut olla.

Purin pahaa oloani jo silloin piirtelemällä, tykkäsin silloin piirtää eniten naisia ja sainkin kommenttia siitäkin. o___O'
" Sie taidat olla lesbo, kun piirrät koko ajan vaan naisia..!"
" Entä sitten, jos piirränkin...?"
" SE MYÖNTI SEN!"
.. voi taju. >_<

Nyt minua ei olla kuuteen vuoteen kiustattu ja olen onnellinen siitä. ^_^
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Ei sitä varmaankaan kiusaamiseksi lasketa jos pari tyyppiä morkkaa koko ajan...? o__O ja yksi niistä on sisko niin sen ymmärtää että ne muutkin haukkuu, mutta se on kamalaa silti :/ en nyt tuohon gallupiin mitään laittanut kun en tiedä onko se kiusaamista jos morkkaa ;P ja kyllä suurin osa meidän luokan pojista morkkaa, mutta en sitten välitä siitä mitään... ainakaan melkeen :3
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Minua yritettiin kiusata. Mutta sen jälkeen kun olin "pahoinpidellyt" kiusaajat loppui kiusaaminen siihen.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Henkisesti. Kyllä.
Tunteet raiskattu.
Siksi en osaa luottaa vastakkaiiseen sukupuoleen tai viihdy parisuhteissa.
Se on jättänyt ikuiset arvet. Ja siitä pimeästä en tule tuskin ikinä pääsemään pois.
Kuva
Vastaa Viestiin