Kissat

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Kissat on ihania. Kiistämättä..
End of all hope..

Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Sutsuran kirjoitti:Nukkuu minun kanssa yöt. Tiedän, tässä kohdassa useimmilta pääsee inhoituksen kiljaisu u.u'
Siis mitä? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, saatika sitten inhottavaa, että kissa nukkuu sängyssä yöt. Meillä kaikki kissat nukkuvat öisin aina jonkun meistä vieressä, usein jopa niin, että on useampi kissa samassa sängyssä niin ettei itselle jää tilaa ollenkaan.

Meillä tosin kissat pomppivat pitkin ruokapöytiä, että siinä mielessä sängyssä nukkuminen on minusta aika pientä. :/
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Meillä tosin kissat pomppivat pitkin ruokapöytiä
...Kesken ruokailun. Köh.

Ja pitkin ihmisiä piikit tanassa, prkl! D:

@ Kunimitsu: Öhöhöö, ihania sekovärisiä kiusuja! :D Hassuja pikku tilkkutäkkejä. *erittää sydämiä* Ja meilläkin on kissa jonka nimi on Tiuku! /o/
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Ja pitkin ihmisiä piikit tanassa, prkl! D:
*laittaa laastaria selkäänsä*
Ei, en ole saanut ruoskasta. Ainostaan kissasta.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Ei, en ole saanut ruoskasta. Ainostaan kissasta.
Cat o' nine tails?
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Cat o' nine tails?
Lawl, odotinkin että tajuaisiko joku tuon. /o/

Actually sillä kissalla oli vain yksi häntä, ja sekin aika töpö. :p
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Actually sillä kissalla oli vain yksi häntä, ja sekin aika töpö. :p
Mutta tassuja - ja niissä piikkejä - sitäkin enemmän. D:
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Yozora kirjoitti:
Sutsuran kirjoitti:Nukkuu minun kanssa yöt. Tiedän, tässä kohdassa useimmilta pääsee inhoituksen kiljaisu u.u'
Siis mitä? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, saatika sitten inhottavaa, että kissa nukkuu sängyssä yöt. Meillä kaikki kissat nukkuvat öisin aina jonkun meistä vieressä, usein jopa niin, että on useampi kissa samassa sängyssä niin ettei itselle jää tilaa ollenkaan.

Meillä tosin kissat pomppivat pitkin ruokapöytiä, että siinä mielessä sängyssä nukkuminen on minusta aika pientä. :/
Huh, onneksi en olekkaan nainoa ihminen, joka nukkuu kissan kanssa samassa sängyssä ':D
Se vaan, kun yleensä ihmiset eivät pidä siitä ajatuksesta kun siitä mainitsen :'/
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

frostious kirjoitti:
Yozora kirjoitti:Meillä tosin kissat pomppivat pitkin ruokapöytiä
...Kesken ruokailun. Köh.

Ja pitkin ihmisiä piikit tanassa, prkl! D:
Tuttua, tuttua. :D Meilläkin kun on nyt muutaman kuukauden ajan kissa asustanut saman katon alla niin aika outoihin tempuaksiin sitä on joutunut tottumaan. Koirat koskaan mitään vastaavaa ole tehneet. =D
Viikonloppuna kun avasin tonnikalapurkkia niin kissa on jo puolessa välissä matkalla pöydälle, se istui minua vastapäätä olevalla penkillä ja kuikuili pöydälle.
Sitten tämä kisu tuhoaa kaikki ruukkukasvit, se kynsii lehdet palasiksi ja kippaa mullat kokolattiamatolle.
Aina kun leikin meidän kissan kanssa on sitten kädet verillä pienen leikkituokion jälkeen. Sen mielestä käsiä on paljon mukavampi hakata kuin jotain vanulla täytettyjä hiiriä. Joskus taas ilman mitään varoitusta saa havahtua siihen kun kissa roikkuu hampaillaan polvessa kiinni..

Kaikesta huolimatta oikein mukava kisu, enkä mistään hinnasta siitä luopuisi. Itsehän me pelastimme tuon naperon ulkonta nälkäkuolemalta. ^^
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Yozora kirjoitti:
Sutsuran kirjoitti:Nukkuu minun kanssa yöt. Tiedän, tässä kohdassa useimmilta pääsee inhoituksen kiljaisu u.u'
Siis mitä? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, saatika sitten inhottavaa, että kissa nukkuu sängyssä yöt. Meillä kaikki kissat nukkuvat öisin aina jonkun meistä vieressä, usein jopa niin, että on useampi kissa samassa sängyssä niin ettei itselle jää tilaa ollenkaan.
Minäkin hieman ihmettelin että mikäs siinä on jos kissa nukkuu sängyssä! Kyllä minunkin kissat mieluiten sängyssä löhöää. Mammakissa on suorastaan sänkyaddikti -- se pötköttää sängyssä niin leveästi joka ikinen yö että se lienee pahentanut jo äitini selkänikamien kulumia kun se hallitsee hänen jalkopäätään täysin omilla armoillaan.

Yhdessä vaiheessa äiti ja kissa kävivät suoraa sänkysotaa, sillä äiti kyllästyi siihen että päiväpeitto oli koko ajan kissankarvoissa. Äiti pisti päiväpeiton päälle vanhan lakanan päivän ajaksi jotta kissa makaisi sen päällä mutta kissalle ei kelvannut; ensin se alkoi ryömimään sen lakanan alle nukkumaan ja pian sen jälkeen se saattoi raivata koko sängyn tyynyineen päivineen niin että se pääsi itse päiväpeiton alle maate. Siinä vaiheessa äiti antoi periksi koko homman, joitain asioita vain ei pitäisi yrittää muuttaa... :'D

Ja minä muuten olen varsin kateellinen kaikille joiden kissat naukuvat... Minun kissat päästelee yleensä kaikkia muita mahdollisia ääniä PAITSI niitä tuttuja ja turvallisia "miau"- tai "nau"-ääniä. Rauski varsinkin! Kun se haluaa ruokaa niin se joko rääkyy kurkku suorana tai kähisee, sen emo päästää joskus melkein haukahtelevia ääniä. Kun Rauskin ottaa syliin silloin kun se ei halua niin se jäykistää koko ruumiinsa tönköksi ja inisee sekä voihkii todella surkeasti. Isosiskokin taisi joskus murjaista että siitä pääsee sellaisia ääniä että sitä luulee pahoinpitelevänsä jotenkin D:
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Dragonmaster kirjoitti:
Yozora kirjoitti:
Sutsuran kirjoitti:Nukkuu minun kanssa yöt. Tiedän, tässä kohdassa useimmilta pääsee inhoituksen kiljaisu u.u'
Yhdessä vaiheessa äiti ja kissa kävivät suoraa sänkysotaa, sillä äiti kyllästyi siihen että päiväpeitto oli koko ajan kissankarvoissa. Äiti pisti päiväpeiton päälle vanhan lakanan päivän ajaksi jotta kissa makaisi sen päällä mutta kissalle ei kelvannut; ensin se alkoi ryömimään sen lakanan alle nukkumaan ja pian sen jälkeen se saattoi raivata koko sängyn tyynyineen päivineen niin että se pääsi itse päiväpeiton alle maate. Siinä vaiheessa äiti antoi periksi koko homman, joitain asioita vain ei pitäisi yrittää muuttaa... :'D
Kuulostaa tutulta...:)
tässä on muuten kuva meidän kissasta lempipuuhassaan, eli löhöilee sängylläni, ja yrittää näyttää mahdollisimman söpöltä, ettei sitä häädettäisi. :P
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Kissat

Viesti Kirjoittaja miroku »

kyllä ne ihania on. mutta sitten kun ne pomppaa jostain korkeelta niskaan ja kynnet upottaa ihoon ni kyllä siinä unohtuu se ihanuus :D
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Kissat

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Mä rakastan kissoja. En pystys varmaan asumaan missään ilman niitä. Meillä on ollu kolme kissaa siitä lähtien ku mä synnyin (ensimmäinen kolmikko on jo siirtynyt kissojen taivaaseen ;__;). Nyt meillä on taas kolme energistä maatiaiskissaa joita ihanampia otuksia ei olekaan. <3 Mä oon niin tottunu niihin etten osaa kertakaikkiaan olla ilman. Kissat on mun piristys. Varsinki sillon jos ne ihan tosissaan tulee puskemaan sillon ku itkettää.
Vastaa Viestiin