Todellisuus on tylsää.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Mirha kirjoitti:Heh, no jaa, jos nyt mietitään niin kuinka realistista edes on, että prinsessa olisi jossain tornissa... :p Jos nyt mietitään, miten realistista edes on olla prinsessa tässä maailmassa, saati omistaa torni... Eh juu. Konstaapeleita sentään on, ja rattijuoppoja. Molempia sietää pelätä xDD
Noh, vaihdetaan perinteinen prinsessa tornissa avuttomaan mummeliin tien varressa, jolle rattijuoppo on vaaraksi.

Ja kyllä, poliiseja sietää todellakin pelätä. Viime perjantaina ajelimme ympäriinsä ja meitä seurasi jokin uudenkarhea pösö melkein puoli tuntia. Alkoi jo vähän ihmetyttämään kun sellaisella autolla pari isokokoista heppua seuraa niinkin pitkään. Sitten tulikin poliisiauto vastaan, heitti uparit ja vilkutti meitä tien sivuun. "Ajokortti ja rekisteriote. Ja jos sitten puhallettaisiin. 0.19, ajakaahan varovasti". No, oli heistä sen verran apua että nyt tietää että voi ottaa kaksi keppanaa ja lähteä samantien ajamaan ilman rattijuopumuksen huolta, kaveri kun oli juonut yhden janoonsa ajaessaan. Ei sitä silti kannata riskeerata, kunhan suuntaa antavan sai.

Ja tulipa mieleeni vielä parin vuoden takainen tapaus kaverin pippaloista kun poliisit tulivat häätämään porukkaa pihalle. Silloin ei ollut poliisisedillä ihan kaikki kohdallaan, kertoo nimimerkki syyttä yön putkassa viettänyt. /öff
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

[OffTopic] Juu aika onni. Meinaa ku sehän rattijuoppous raja on laskenut 0.23 ja törkee 0.53 tai johonki noihin lukemiin. Kaveri meinaa menetti v-loppuna korttinasa ku puhalsi tasan 0.5 :?
Kaveri lähti ajamaan susuki pv:llä kun ajatteli ettei autolla aja maistissa kaipa se tuostakin jotain oppi :roll: [/OffTopic]
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Turskake kirjoitti:[OffTopic] Juu aika onni. Meinaa ku sehän rattijuoppous raja on laskenut 0.23 ja törkee 0.53 tai johonki noihin lukemiin. Kaveri meinaa menetti v-loppuna korttinasa ku puhalsi tasan 0.5 :?
Kaveri lähti ajamaan susuki pv:llä kun ajatteli ettei autolla aja maistissa kaipa se tuostakin jotain oppi :roll: [/OffTopic]
Lisää offia, oikaisen väärinkäsityksiä. Anteeksi kuitenkin.
Ei se mihinkään ole laskenut, rattijuopumuksen raja on edelleen 0.5 promillea ja törkeän 1.2. Tuo hämminkiä aiheuttava 0.25 on mg/l uloshengitysilmasta. Se siis rattijuopumuksen rajana, törkeään on sitten 0.5 mg/l. Tämä lukema saadaan poliisilaitokselta löytyvästä tarkkuusalkometristä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

gebric kirjoitti:
Turskake kirjoitti:[OffTopic] Juu aika onni. Meinaa ku sehän rattijuoppous raja on laskenut 0.23 ja törkee 0.53 tai johonki noihin lukemiin. Kaveri meinaa menetti v-loppuna korttinasa ku puhalsi tasan 0.5 :?
Kaveri lähti ajamaan susuki pv:llä kun ajatteli ettei autolla aja maistissa kaipa se tuostakin jotain oppi :roll: [/OffTopic]
Lisää offia, oikaisen väärinkäsityksiä. Anteeksi kuitenkin.
Ei se mihinkään ole laskenut, rattijuopumuksen raja on edelleen 0.5 promillea ja törkeän 1.2. Tuo hämminkiä aiheuttava 0.25 on mg/l uloshengitysilmasta. Se siis rattijuopumuksen rajana, törkeään on sitten 0.5 mg/l. Tämä lukema saadaan poliisilaitokselta löytyvästä tarkkuusalkometristä.
selvä tuo.. onneksi ei tultu syötettyä BS:ää kaikille.. kiitos oikasusta. :polvistuu:
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

köhköhroolipelitköhköh... :) Eli roolipelit ovat hyvä "keino" paeta todellisuutta:P Kuvittelet itsesi johonkin toiseen paikkaan, aikaan, maailmaan. Myös kirjat ja "huoh" manga ovat keinoja...

Mutta ei todellisuus ole tylsä, se on itse asiassa aika hauska ja jännä. Ainakin tämä todellisuus on ittelleni ihan hyvä... On ytstäviä ja muuta.. Eipä kerkiä kirjoittaan, todellinen sauna odottaa.. :o

"Todellisuus on parasta huumetta"- "Hilla :twisted:
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Arki voi olla tylsää, mutta todellisuus ei. Mutta sekin vaikuttaa asiaan, millaisessa todellisuudessa ihminen elää. Esim. mitä asiota uskoo, ja mitä ei. Joku voi uskoa, että syvällä kallion sisässä uinuu lohikäärmeitä, jotka vapautuvat sieltä.. Joskus. Toiset uskovat eri jumaliin jne. Todellisuuteen vaikuttaa myös ihmisen ajatusmaailma, näkeekö tienvarressa kauniinvärisiä kukkia ja tulee siitä iloiseksi, vai näkeekö tien varressa roskia, ja ärsyyntyy siitä (vähän rankat jaot, mutta yrittäkää ymmärtää).

Omasta mielestäni todellisuus on mielenkiintoista, välillä käy kyllä kyrsimään. En tiedä, voidaanko maailmaa sanoa tylsäksi, kun jännittää sitä, että milloin joku räjäyttää maailman.
Harrastan itse partiota, sillä nyt minulla on oikeasti ystäviä joiden kanssa viettää aikaa koulussa, vapaa-ajalla ja viikonloppuisin tulee usein tehtyä vaikka mitä.

Ei tietenkään sillä, etteikö saisi haaveilla, lukea kirjoja ja surffailla netissä. On minullakin se toinen todellisuus, jonne katoan aina välillä, josksu turhankin usein. Eli kirjat.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

JekkuDragon kirjoitti:Arki voi olla tylsää, mutta todellisuus ei. Mutta sekin vaikuttaa asiaan, millaisessa todellisuudessa ihminen elää. Esim. mitä asiota uskoo, ja mitä ei. Joku voi uskoa, että syvällä kallion sisässä uinuu lohikäärmeitä, jotka vapautuvat sieltä.. Joskus. Toiset uskovat eri jumaliin jne. Todellisuuteen vaikuttaa myös ihmisen ajatusmaailma, näkeekö tienvarressa kauniinvärisiä kukkia ja tulee siitä iloiseksi, vai näkeekö tien varressa roskia, ja ärsyyntyy siitä (vähän rankat jaot, mutta yrittäkää ymmärtää).

Omasta mielestäni todellisuus on mielenkiintoista, välillä käy kyllä kyrsimään. En tiedä, voidaanko maailmaa sanoa tylsäksi, kun jännittää sitä, että milloin joku räjäyttää maailman.
Harrastan itse partiota, sillä nyt minulla on oikeasti ystäviä joiden kanssa viettää aikaa koulussa, vapaa-ajalla ja viikonloppuisin tulee usein tehtyä vaikka mitä.

Ei tietenkään sillä, etteikö saisi haaveilla, lukea kirjoja ja surffailla netissä. On minullakin se toinen todellisuus, jonne katoan aina välillä, josksu turhankin usein. Eli kirjat.
//off Mäkin harrastan partiota//off

No, minulla ei ole kamalasti ystäviä, jotka pitävät samoista asioista kun minä. Näytelmässä, ulkona ja roolipeleissä pääsen pakoon todellisuuden tylsää arkea. Maailmaan, missä haltiat laulavat, ninjat harjoittelevat, mutantit elävät, örkit riehuvat, maagit opiskelevat ja Kisame riehuu.
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Meille tämä elämä on "tylsää puuroa" koska olemme tottuneet siihen, miltein kaikesta tulee tylsää puuroa kun sitä janttaa liikaa. Tosielämä ei ole tylsää kunhan löytää sen oman kutsun, hyppää vaikka laskuvarjon kanssa lentokoneesta niin saat hieman jännitystä.

Minusta elämä ei ole tylsää, kokeilkaa jotain oikeasti jännää vaihteeksi.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tonnikala kirjoitti:Siis eihän täällä ole mitään. Ei mitään hienoa. Ei lohikäärmeitä, taikuutta, ninjoja, mutaatiota, ei mitään!
Jos ny ruvetaan pilkkua viilaan, niin sanosempas tähän väliin, että soluissamme tapahtuu koko ajan mutaatiota.. Tosin, et se mihkää pahemmin vaikuttais..

Ja sitten; Kysymys kuului, että onko todellisuus tylsää?
Vastaan, että ei todellakaan! Todellisuudessahan on vaikka minkälaisia virukkeita pitää yllä mielialaa ja tehdä, mitä kukin haluaa. Jos jonkin mielest on tylsää, meeppä hyppää Benjiä ja sano sen jälkee :P
Todellisuushan on just tällänen mukava tyypillenen kouluelämä - kone-elämä symbioosi, johon olen tyytyväinen. Vuodenajat tekevät mahdolliseksi erilaiset harrastukset ym.
Mutta, jos koneita ei olisi olemassa, voisin jo sanoa että on tylsää.. ^^' Ja totta kai, olisihan se loisto juttu, jos olemassa olis taikuutta ja lohikäärmeita <3 (enempää en kaipais..), mutta ei oo moitteita tästäkään elämästä.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Todellisuudesta tekee paljon mielyttävämpää nim.om. Pelit, kirjat, harrastukset ja jos niistä ei muutu, niin tempase kunnon lärvit. Se on sellasta elämysmatkailua, on herätty 20km himasta kaverin faijan autopesulan roskiksen takaa pahvilaatikon päältä keskiviikkona, kyllä se kyrsii muutama tunti mutta vituttamaan se ei pistä(kai tuollaiseen on jo tottunut) jos elämä on tylsää niin se on oma vika, kun et tee sille mitään. Esim. lähden velipojan kansssa kiertää taas palloa tod.näk. venäjän halki junalla päätepysäkkinä Thaimaa.
Two beer or not two beer, vai olisko ollu. To be or not to be..
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Nemi^ kirjoitti:Ei mun mielestä todellisuus ole tylsää. Jos on niin voihan aina paeta omiin fantasioihin omaan päähän. Ainakin minä tekisin niin jos todellisuus olisi tylsää tai tulisi tylsäksi.
Yleensä pakenen todellisuutta omiin ajatuksiini, rpeehen ja novelleihini, mutta ainut paha asia on että sitten kun havahtuu hereille niin tajuaa että on taas tässä karussa todellisuudessa :/
Minä itse ainakin haluaisin että jonkinlaista taikuutta olisi maailmassa. Olisi se sitten ninjoja tai vampyyreita. Samapa tuo. Kunhan edes jotakin. Tai no.. Kunhan ei nyt mitään Voldemortia tuoda tuohon nenän eteen hyppimään niin sitten on hyvä.

Joillekin on helpompaa paeta todellisuutta kuin toisten. Musiikin kuuntelu rauhoittaa erittäin hyvin ja siten samalla miettiä omia haaveitansa. Mutta eihän tuo tietystikään kaikilla toimi.

Minusta voisi olla ihan kivaa jos pääsisi matkustelemaan enemmän. Saksassa olen nyt vasta käynyt ja sekin oli joulukuussa. Ja kaiken lisäksi koulun kanssa, joka ei ollut varsin mukavaa, kun ei saanut tehdä oikeastaan yhtään mitään, muuta kuin kuvia räpsiä :/ Sitten laivalla kävin ensimmäisen kerran viime syksynä. Sekin oli ihan mukavaa, mutta kesti vain n. 3-5 tuntia [muistini on sanonko mistä]. Eli tästä pääsemme rahaan. Kaikki ei voi paeta todellisuutta, esim. matkustamalla, jos ei ole rahaa. Hyvähän se on niiden sanoa kellä sitä on :P

Mutta jooh.. Edelleen sitä mieltä siis että jotain tänne tylsyyteen pitäisi saada.

[Ps. Ja minäkin pitkästä aikaa kirjoittelen tänne :3 Ties koska viimeksi olen rustaillut jotain.]



Edittiä heti kun en ole taas lukenut kunnolla..

Tursake, tuossa ylempänä juuri puhuin että minä en ainakaan voi maapalloa lähteä kiertelemään. Eikä voi kaikki muutkaan. Olisihan se tietysti mahtavaa.

Ja omaa syytä kun ei tee asialle mitään? Ehkä, mutta ei asiat aina ole niin helppoja. Jotkut asiat ovat erittäin vaikeita toteuttaa.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Niinpä!

minä pakenen tuonne Nightwishin musaan ja Fofgotten realms-novelleihin.
Mutta minkälainen olisi tämä teidän oma maailmanne?
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Tonnikala kirjoitti:Mutta minkälainen olisi tämä teidän oma maailmanne?
Olisin oman mailmani herra ja voisin hypätä sinne milloin haluan täältä. Tämän toteuttaisin yhdellä toiveella jos saisin sellaisen, siellä voisin tehdä mitä huvittaa ketään loukkaamatta.

EDIT:
Tursake, tuossa ylempänä juuri puhuin että minä en ainakaan voi maapalloa lähteä kiertelemään. Eikä voi kaikki muutkaan. Olisihan se tietysti mahtavaa.
Minä olen harkinnut tuota matkustelua sitten hieman myöhemmin, semmoinen antaa uskomattomasti elämyksiä. Matkustelun voi tehdä halvaksi mm. opiskelemalla Esperantoa, menemällä hieman huonommilla kyydeillä ja olematta niin "neiti".
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Mulla on ollut tässä pari kuukautta sellainen "kierre"; oon vaan haluunut maata sängyssä ja kuunnella musiikkia mp3:sta eikä mitään halua tehdä mitään ja muutenkin olen kyllästynyt omaan elämääni, pitäis hankkia joku mielenkiintoinen asia, että olis edes jotain tekemistä, taikka jostain toiselta paikkakunnalta uusia ystäviä. Pistää vaan tympimään nämä jokapäiväiset askareet mitä yleensä teen. Saattaa kuulostaa pieneltä teiniangstailta, mutta mitäs sen on väliä. Itse pakenen todellisuutta tietokoneen kanssa ja musiikin kuuntelulla ja makoilulla No mut päivä kerrallaan sano virtahepo ku ladulla hiihti.

Jos pitäis tällä hetkellä sanoa onko todellisuus tylsää niin varmaan kaatuisin sen kyllä sanan puolelle, mutta kesällä se mieli sitten muuttuu kun pääsee skedeemään. Olisihan se ihan kiva omaa siistit taistelutaidot, joitain ninjoja joita mäiskiä päivät pitkät ja myös hasukaa tekemistä. Isojen rakkenusten katoilta olisi kiva hyppiä ja lyödä niitä kumoon. "Teleportaatio" olis kyllä kivaa kans, voi matkustella suht äkkiä tai sitten ajan pysäyttäminen, itse pystyy tekemään mitä vain, mutta muut ovat paikoillaan. Sepä vasta mahtavaa olisikin. Kyllähän mieleen juolahtaa monia muitakin juttuja mitä tekisi jos olisi mahdollista, mutta niitä on niin paljon :/

Ei ehkä suoranaista vastausta koko aiheen ideaan, mutta ainakin jotain siihen liittyvää.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Shinumi kirjoitti:pitäis hankkia joku mielenkiintoinen asia, että olis edes jotain tekemistä, taikka jostain toiselta paikkakunnalta uusia ystäviä. Pistää vaan tympimään nämä jokapäiväiset askareet mitä yleensä teen.
Mikset ota itseäsi niskasta kiinni ja tee jotain? Ei se paikoillaan makoilu auta yhtään.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Vastaa Viestiin