Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

Rakastuisitko animenörttiin?

Uh, nam <3
14
13%
Ei hitossa.
11
10%
Jos se katsoo vain hyvää animea :p
9
8%
Pitää sitä olla muutakin yhteistä.
64
59%
Jos se myös näyttää animetyypiltä ^^
6
6%
Ehkä, anime lähtee hanista hakkaamalla.
4
4%
 
Ääniä yhteensä: 108

Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tätä on selvästi kerjätty, mutta kukaan ei uskalla nostaa kissaa pöydälle. *mäisk* Tässä kissa.

Jotta siis. Oletteko näiden epämääräisten otakupiirien, irkin, mesen, galleriaherutuksen, online-pelien, forumien, journaleiden sun muiden infernaalisten kommunikointikanavien kautta löytäneet elämänne rakkauden, joka saa sukkanne heittämään volttia jaloissanne? Oletteko isomummonne naapurin sedän kaiman tahtoa uhmaten tavanneet tosielämässä jonkun netistä löytämänne hyypiön ja muuttaneet viikon päästä yhteen animentäyteiseen lemmenluolaan, jossa yhdistetyt animefiguurikokoelmanne koristavat vessan hyllyjä?

Tunnustan, että olen iskenyt itselleni miehen Animeconista, vaikken sinne nuorta lihaa mennytkään metsästämään. ^^

*heittää kissan seuraavalle ihkudaaraburaburaxupoxulle*
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Jooh, tavattiin hanipalleron kanssa Final Fantasy XI:n kautta [nettipeli siis on kyseessä], nyt ollaan kihloissa ja syksyllä muutetaan yhteen ^^ Ja tämä tapahtui juuri kun olin pyhästi päättäny että enhän mä mitään miestä tätä nörttielämää sotkemaan tarvii ;D Elämä on vähän hassua välillä.

Mut ollaanko me sit tuplasti pahoja, ku kumpikin on anime- ja pelinörtti? ;<
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

En ole mikään sun raburabu, mutta otan kissanpuutteessa pienen pörröisen syliin. ^____^

Eli ööh, meillä on chaurontin kanssa modesuhde. o/ Hiton nörttiä... xD Eli toisin sanoen kiusattiin Aven kanssa chauronia jonkun aikaa kunnes pyysin herran meseosoitteen ja sitten kun sattumalta (siitäkin nyt voi olla ehkä montaa mieltä... ^^;;;; ) muutin myöhemmin Ouluun, niin sovittiin, että nähdään (eli se hyppäsi töissä hyllynvälistä eteeni ja sain sydänkohtauksen <___< ). Nyt me ollaan oltu kohta vuosi yhdessä. ^^ Nörttiä joo, mutta mitä väliä. En olisi varmaan ikinä törmännyt herraan muuten ainakaan sen kummemmin kuin huomaamatta jossain kaupungilla, joten olen vain tyytyväinen. ^^ Ja kaikkia kiinnostaa ihan kympillä... xD


edit:
Niin joo, melkein unohdin. Oli minulla juttua yhden toisenkin tämän foorumin herran kanssa eli kaipa sekin pitää mainita.

*foormuhuora*
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Ei mieluummiten, tykkään lievästi pipipää-tytöistä mut animea tuijottavat ei oo originaalisti kipeitä päästä vaan ovat vain saaneet vaikutteita tyhmistä animeista. "HiHii XDDD ei osata muuta kuin sekoilla!! XDD"
Ja kun sanan "nörtti" mainitsee niin kuvotun koska minulle tulee vain mieleen paha haju ja huono ryhti, ryhdillä ei väliä mut oon hirveen hajunarka jätkä, niin neitimäiseltä kuin se kuulostaakin.
JOTEN VASTAUKSENI ON että ei mieluummin, tykkään "normaaleimmaista".
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Ja kaikkia kiinnostaa ihan kympillä... xD
Kyllä. Sitä varten tämä topic tehtiin.
minori kirjoitti:*foormuhuora*
Olet lapsi tittelisi ansainnut :p

Mutjuu. Niin. Siis en minä Animeconissa sinänsä erityisesti silmiäni tuohon ihkupoikaan iskenyt. Vasta conin jälkeen mesessä lähti juttu etenemään. Nyt olen onnellinen inttileski ja osa-aikainen hermoraunio :p
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Kyllähän kahdella ihmisellä pitää olla muutakin yhteistä kuin animefiguurien lukumäärä ja katsottujen sarjojen keskiarvo. En ollenkaan pistäisi pahakseni, jos seurustelukumppanini olisi ns. animenörtti, olisipahan aina jotain mistä puhua/ihkuttaa/valittaa/kettuilla/jne. Tämä ei kuitenkaan ole se pääpiirre, jonka perusteella valita... Ennemmin vaikkapa koulutuksen tuoma arvomaailma tai maailmankuva, niistä jos löytyy jotain yhteistä niin veikkaisinpa suhteen kestävän pidempään kuin Kogepanin kaksi jaksoa. Anime ei kuitenkaan ole elämä (tai no mistä sitä tietää kun animenörteistä puhutaan :P), vaan herrrrrkullisen makoisa sivuviipale sitä. Ja sitäpaitsi, animen voi aina hakata ihmiseen :D

Pointtini siis on, että en nyt lähtisi heti animenörttiä iskemään vain sen animenörttiyden takia, vaan mieluummin henkilössä saisi olla muitakin yhtäläisiä piirteitä mun kanssa.
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Kyllähän se olisi aina mukava juttu jos jätkä tykkäisi animesta,koska minua vaan ärsyttää tyypit jotka haukkuvat animea.Mutta en haluaisi sellaista jätkää joka kattoo animea 24/7 eikä välittäisi mitään suhteesta. :p
Että sellainen normaali tai kohtuulisesti animea kattova tyyppi niin hyvin menee.

pakko sanoa että olen vähän ihastunut yhteen animenörttiin...
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Setzer kirjoitti:tykkään lievästi pipipää-tytöistä mut animea tuijottavat ei oo originaalisti kipeitä päästä vaan ovat vain saaneet vaikutteita tyhmistä animeista. "HiHii XDDD ei osata muuta kuin sekoilla!! XDD"
Tuo on jotain minkä vastaantullessa tulee todella ahdistava olo ja menee motivaatio elämään sekunniksi.

Niin yleensä ottaen animenörtit ovat epämiellyttäviä ihmisiä minulle. Joskus he ovat joko ''hihhihihihihihi mä oon taas sokerihumalassa'' yli-innokkaita idiootteja tai sitten sisäänpäin vetäytyneitä outoja ''I'm surrounded by idiots and I'm emoooo'' ihmisiä. Kumpikaan ei oikein miellytä parisuhteeseen, kun en itse ole tuota sorttia. Lisäksi mikäli tuntisin henkilön jonka intohimo olisi esim. Venäjä. Hän katsoisi venäläisiä animaatioita ja kuuntelisi venäläistä musiikkia. Lisäksi hän pitäisi venäjä-tyylisiä vaatteita. Se olisi rehellisesti sanottun erittäin outoa minun silmistäni. Tämän takia en suo itseäni hyväksyvän myöskään animenörttejä sillä en ole valmis hyväksymään täysin venäjäfania.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tosiaan, voi tässä puhua muistakin online-rakkauksista tai vastaavista. Joten jos tulee palava tarve avata sydämenne niin tehkää niin.

Te pojat olette nyt ihan tylsiä tosikkoja :p
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Minusta tyypissä pitäisi olla muutakin yhteistä. :D Anime on kyllä hyvä lähtökohta mutta, jos ei ole mitään muuta yhteistä niin se ei hirvittävästi ole kunnollista. =/ Olen törmännyt pariin, joilla oli anime vain yhteinen tekijä eikä mikään muu niin noin 5 kk treffailun jälkeen se katkesi.

Tyypissä, johon voisi rakastua, täytyy olla jotain luonteeseen, harrastukseen ja ruokamakuun yhteistä. Kuitenkaan ei saa olla kaikki ihan samaa, koska se jäisi aika yksitoikkoiseksi (mutta sekin on tilanne kohtaista). :D Unelma tyyppiä ei saisi missään tapauksessa valita anime-maun mukaan, ulkonäön tai kuikan cool tämä hemmo on. Se on väärä tapa valita ihastuksen kohde, ainakin minusta. :P
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Jotain muutakin yhteistä pitää löytyä. Ei sitä suhdetta pelkän animen varaan voi laskea. Onhan se tietysti plussaa jos kundi nyt sattuisi pitämään animesta, mutta katson kyllä monet muut asiat paljon tärkeämmiksi, mm. luonteen ja maailmankatsomuksen.

Kun suhteesta puhutaan, niin minusta on jo jonkinlainen edellytys olla edes vähän kiinnostunut toisen harrastuksista. En nyt tarkoita, että täytyy mennä yhdessä laskuvarjohyppy-kurssille, jos toinen pelkää korkeita paikkoja, mutta animea kestää kuka tahansa katsoa pari jaksoa, vaikka sitten hampaat irvessä. :wink: Voi hyvinkin käydä niin, että toinenkin sitten kiinnostuisi ja alkaisi ehkä seuraamaan jotain sarjaa.
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Ave-chan kirjoitti:Pointtini siis on, että en nyt lähtisi heti animenörttiä iskemään vain sen animenörttiyden takia, vaan mieluummin henkilössä saisi olla muitakin yhtäläisiä piirteitä mun kanssa.
Aamen.

Eli siis ihan sama vaikka molempien rakkain harrastus olisi kengurukepillä hyppiminen tai lempiruoka raaka jauheliha, ei tuollaisten ns. pikkujuttujen varaan suhdetta rakenneta. Tokihan yhteinen harrastus voi olla sysäyksenä suhteen alkuun, mutta kyllä sitä vakavampaa seurustelusuhdetta harkittaessa on ihan sama katsooko toinen sitä samaa animea kuin itse, jos peruskäsitykset elämästä on erilaiset. Sitä sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta enpä menisi itse vannomaan tuon lausahduksen nimiin.

En siis "valitse" seurustelukumppaniani vain ja ainoastaan sen mukaan mistä hän tykkää/mitä hän harrastaa, vaan lähinnä luonteen ja persoonan. (Valitse on tuossa lainausmerkeissä, koska harvemminhan tuota ihastuksen/rakkauden kohdetta millään tapaa tietoisesti valitaan)
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

En minä ole toistaiseksi kiinnostunut miehistä, naisista enkä animenörteistäkään. Siksi vastasin pinnalliseen tapaan tuon ulkonäkö-vastauksen xD

Eiköhän hamaisessa tulevaisuudessa joudu väistämään tosissaan, jos ei haluakkaan animenörttiä kumppaniksi. Tuntuu leviävän vauhdilla tämä villitys.
Ja vaikea niitä animenörttejä ,ainakin meidän jotka sattuu naruto.fi-nimisen sivuston foorumilla norkkumaan, väistellä, tämä sivu kun perustuu (ainakin nimeltä) animen fanittamiseen. Joten täältä luulisi löytyvän animenörttejä :3

Aina mie onnistun menemään jotenkin kysymyksen viereen, pitää ruveta poliitikoksi.
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Kyllä. Minä rakastuisin. :D Vielä pahemmin jos kyse on manganlukijasta, vieläkin sitä pahemmin jos kyse on videopelejä harrastavasta kiltistä nätistä tytöstä. Huomatkaa kuinka sanoin kiltti ja nätti tyttö.

En luultavasti rakastuisi Setzerin kuvailemaan pahanhajuiseen, huonoryhtiseen ja hyperaktiiviseen tyttöön, mutta kilttiin ja nättiin animanga/pelityttöön kylläkin. Toisin sanoen anime on vain bonus-ominaisuus ja etsin alunperinkin ihan "kokonaista" tyttöä :D Niin kuin moni on täällä jo sanonut.

Mutta mielestäni siinä ei ole mitään väärää että ihastuu johonkin vaikkapa sitten nörttiyden perusteella. Jostain sen täytyy lähteä ja itse tunnustan olevani perso silmälaseille ja Tekken-skilleille. Mielestäni te nyt jopa hiukan vähättelette näitä "animenörttityttöjä". Moniko täältäkin on sellainen ja moniko heistä on oikeasti hirvittäviä? Ei yksikään. Kyllä heistä jokaikisellä on varmasti elämä muuallakin kuin netissä/koneella. Ja se selviää parhaiten millainen elämä kun heihin tutustuu.

Näin minä ainakin uskon. JA NÄIN SE JOSKUS AINAKIN OLI! :D
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

jippiaijee.. Sain tahtoni läpi ja tämä topicci tehtiin xD mutta joo. Ei oo suhdetta. Ja Toi viiminen oli kyllä parasvaihtoehto pongot sille :]
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin