Vakavat sairaudet

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Re: Vakavat sairaudet

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Kokemusta syövästä täältäkin päin. Ei henkilökohtaisesti kuitenkaan, vaan mummollani oli syöpä. Raskasta aikahaan se oli, varsinkin kun kerran jäin kotiin vahtimaan häntä. Oli niin huonossa kunnossa, että pahaa teki. Sitten yksi viikonloppu hän oli niin pirteä ja valmis lähtemään kotiin, että ajattelin toipuvan mainiosti. Lääkärit kuitenkin sanoivat että vasta ensiviikonloppuna, jolloin alamäki alkoi taas. Ja silloin oli paljon ihmisiä katsomassa häntä, myös kaverini. Veljenikään ei sanonut paljoa mitään, piti vain mummon kädestä kiinni. Sitten lähdettiin ajamaan kotiin ja parin päivän päästä tuli viesti. Ainakin ei enää tarvinnut pelätä, että mitä seuraavaksi, mutta silti.

Tämä oli nyt tälläinen pieni 'stoori'. Sainpahan ainakin kertoa. :]
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Vakavat sairaudet

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Se ei näköjään riittäyt että setä sairastui Alzheimeriin. Tädille epäillään jotain todella vaikeaa reumaperäistä sairautta, jonka nimeä en pysty todellakaan muistamaan. Muutenkin sillä on korkea verenpaine ja jonkunnäköinen diabetes. Tässä viimeaikoina olen huomannut tädin muuttuneen. Esimerkiksi tuossa perjantaina sille tuli joku ihmeen huimauskohtaus, eikä se oikein tahtonut pysyä pystyssä. En oikein voinut muuta tehdä kuin katsoa vierestä kun se kaatui jonnekin takan puukoppaan. Onhan sillä muitakin kummallisia oireita, kuten se ravistelee kokoajan käsiänsä. Niiden mökki on myöskin muuttunut kauhean sotkuiseksi, kun kumpikaan ei jaksa siivota. Ne vain nukkuvat jotain 16 tuntia vuorokaudessa. Voi olla että kummatkin kuolevat pois pian.. Harmi, olen pitänyt kummastakin ihan pikkupennusta saakka.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re:

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Chouko kirjoitti:Tänään tapahtui jotain hassua: Olin menossa kotiin ja rappuni ulko-oven edessä seisoi mummeli. Ajattelin hänen olevan jonkun naapurin vieras, joka oli unohtanut ovikoodin. Avasin oven hänelle ja lähdin nousemaan portaita ylös. Päästyäni toiseen kerrokseen tämä mummeli huudahtaa minua odottamaan. En tietenkään jäänyt, vaan jatkoin matkaani ylös asti neljänteen kerrokseen. Avasin oven ja tämä mummeli seuraa perässä ja sanoo tulevansa sisään. Katson ihmeissäni, kun tämä alkaa nostaa postia lattialta ja tervehtii koiraani. Kysyin häneltä, että luuleeko hän asuvansa täällä. Hän vastaa kyllä. Sanon hänelle, että tässä asunnossa asuu minä, äitini ja koira ja lisäsin, että hän ei asu täällä. Mummeli ei kuitenkaan näyttänyt ymmärtävän, vaan lähti kiertämään asuntoa posti kädessään. Huomautin hänelle, että olen asunut tässä asunnossa äitini kanssa neljä vuotta. Hän vastasi asuneensa tässä asunnossa kymmenen vuotta. Vihdoin hän kuitenkin luovutti, kun toistin hänelle, että hän ei asunut tässä asunnossa. Hän ojensi postin minulle ja tokaisi poistuvansa, kun ei kerran asunut täällä.

Äidin mukaan tuo ihminen on se sama, joka on jo useaan kertaan käynyt renkkaamassa avaintaan ovemme lukkoon. Taitaa mummelilla viirata pahasti päässä...
Pakko sanoo et mä säälin tota mummelia... Noh ei voi mitään, en voi auttaa... Joo-o aika pelottava tapaus kyllä... Siis ihan renkkaa avainta teiän lukkoon eikä tajuu ettei se toimi? Säälin vaikka no sympathy for fools soi ja biisistä tykkään... Ikävää mummelille...
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Vakavat sairaudet

Viesti Kirjoittaja Dents »

Nämä sairaudet ovat kyllä kamalia. Sairastunut menettää ajantajun, eikä ymmärrä maailmasta mitään. Kamalaa. Mulla ei ole kokemusta, mutta sääliksi käy sairastajia.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Vastaa Viestiin