Offtopic-topic #9

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Yksi komentelija ilmoittautuu. Kaikki muut lienee elämäänsä viettämässä :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mirha kirjoitti: Missä kaikki muuten on?
Mie ainaski opiskelen ihan vitusti. Seittemän päivää viikos kouluu. Yhyyy. minusta tulee uskomaton tätä menoa.
Kuva
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Mirha kirjoitti:Missä kaikki muuten on?
Olin viettämässä railakasta abielämää. :DDD tuntuu tosin hyvältä olla kotonakin välillä, ei tarvi vähään aikaan mihinkään pidemmäks aikaa mennä, saa lojua kotona ja datailla.

Francis: Millasessa koulussa oikein on seittemän päivää opiskelua viikossa? :o
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mirha kirjoitti:Missä kaikki muuten on?
Mihkäs me täältä lähdettäisiin.

Itse leikin taiteellista paskaa Helsingissä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mirha kirjoitti:Missä kaikki muuten on?
さあな。 どこでしょうね...
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Behold, a wild me appeared.

EDIT:

0 uutta viestiä, -1 lukemattomia viestejä

Tällä foorumilla lienee ylimääräinen ulottuvuus.
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Mitä helvettiä Scott Pilgrim vs The World oli ihan oikeasti ok leffa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Se on ihan mahtileffa!

..kävin eilen katsomassa elokuvan I am number Four, ja hävettää ihan myöntää että tykkäsin siitä :D Tehosteet oli mielestäni mainiot! Odotin susihuonoa elokuvaa. Kutosen näyttelijä oli huono ja osa nuorista semmoisia ok-tapauksia, mutta anygays. Jotenkin kummasti Transformers-olo tuli siitä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Jatketaanpas leffalinjalla.

Mie katsoin eilen The Disappearance of Suzumiya Haruhi -hökötyksen Animelehden liikkeelle potkaisemana. Täytyy kyllä sanoa että olen pettynyt. Varsinkin alkupuoli leffasta on melko laimea (olisin hyväksynyt hidastempoisuuden ja tunnelman nostatuksen jos "avain" olisi ollut mielenkiintoisempi). Saattaa olla että novellia oli hypetetty liikaa ja odotin jotain erilaista. No jaa.. Kyonin ja Yukin hahmokehitys oli ihan hyvin hoidettu ja kaipa siitä voisi saada mielenkiintoista jatkoa aikaseksi.

Niin ja liika moeilu pitäisi kieltää lailla.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Lucy kirjoitti:Niin ja liika moeilu pitäisi kieltää lailla.
Allekirjoitan tämän tuhannen auringon voimalla!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Oijoi, vapaapäivä ja joku ei keksi tekemistä. Tai keksii ehkä liikaakin..

Hahhah, saas nähdä meneekö pupu pöksyyn Tampere kuplii!:n cossin myötä :D Harvemmin oon tissit puolipaljaana kulkenu missään. No jaa.. Jos kerran suostun tekemään sen lavalla niin miksei tuollakin.

Finnkino rocks. Sinne siis \,,/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tulipahan hankittua vihdoinkin uus kännykkä tuon N73:n tilalle. Muuten ois hyvinkin pärjänny tuolla entiselläkin, mutta se alkoi olla sen verran heikossa hapessa lukuisten lattialle tipahtamisien jälkeen, ettei sen akku pysyny enää kunnolla paikallaan ja se ei pystyny jostain syystä ilmoittamaan saapuneesta tekstiviestistä. Mitta täyttyi siinä vaiheessa, kun myöhästyin statiikan kokeesta, koska kännykän akku oli menettänyt kosketuksen yön aikana, eikä pystynyt mykkänä mua paljoa herättämään. Ja tilallehan tuli hankittua Nokian C7. 350€ oli epelillä hintaa, mutta helvetin hyvin tämä on pelittäny. Paljon pelättyyn kosketusnäyttöön tottui noin viikossa ja tässä on ominaisuuksia vaikka millä mitalla. Navigaattori toimii loistavasti ilman verkkoyhteyttä ja FM-lähetin oli mulle myös henkilökohtaisesti iloinen yllätys. Ainoa heikko kohta tällä puhelimella on kamera, jossa pitäis olla 8 megapikseliä, mutta valokuvat ovat siltikin melko huonolaatuisia. Sisätiloissa ja hämärässä tällä ei juuri pysty kuvaamaan, eikä lähikuvatkaan oikein onnistu. Ulkona tää kyllä pelittää oikeinkin hyvin ja kuvista tulee todella tarkkoja. Videokuvauskin on todella toimiva, tään HD-laatu oikeasti on sitä HD-laatua. Jokatapauksessa tää on Symbian-puhelimeksi todella laadukas vehe, ite kyllä tykkään!

Ja tulihan tuosta melkein kuin tuotearvostelu, prkl. Sori, ei ollu tarkotus!

Niin, ja Angry Birds on muuten oikeasti koukuttava peli. Tällä hetkellä Ovi storesta saa ladattua Symbian ^3 -käyttiksen omaaville puhelimille ilmaiseksi kokoversion, pitihän se tilaisuus käyttää hyväkseen :D
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Onko muita lähdössä Tampere kuplii!-festareille? Itse hihhuloin siellä. Päätinkin olla cossaamatta, mutta oli pakko vetää vermeet niskaan joten tein omantyylisen puvun. Eipähän ainakaan tartte seistä koko päivää valokuvattavana (vähän rauhaa, jei). Valokuvaaminen on kivaa, mutta sitten kun seisot siinä sen 20 minsaa, viiden minuutin tauko ja sitten uudelleen niin se alkaa olla puuduttavaa.

Örhöhöhöhö. Mun asusta piti tulla steampunk-puku mutta nyt se on kaikkea muuta :D Kauhea ilmestys.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Hahhaa, sain unessa inspiksen kokeilla tehdä kaikki sharinganit Call of Duty: Black Opsin pelaajalogon härpäkkeellä, kaikki onnistui aika helpostikin, mutta viimeinen missä oli Madara/Isuna se ikuinen MS ni siinä meni hieman kikkailuksi :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic-topic #9

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hitsi kun toivoisin vesisadetta. Ääni ei kulje, kurkku on kipeä ja päätä särkee tuo pöly. Sitä on ihan kauheesti pk-seudulla. Ärrsyttävää!

Kaksi elokuvaa viikonlopun aikana: Sucker Punch ja twilightpunahilkkamällästys. Sucker Punch oli sitä mitä odotinkin: nannaa silmille, ihania naisia ja överiksi vetoa. Toimii!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin