Energiajuomat

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
PuriPuri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 224
Liittynyt: To Huhti 29, 2004 16:48

Viesti Kirjoittaja PuriPuri »

*
Viimeksi muokannut PuriPuri, Su Helmi 10, 2008 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Mestre+Oct 23 2004, 05:26 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Oct 23 2004, 05:26 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sampsajussi+Oct 23 2004, 05:10 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sampsajussi @ Oct 23 2004, 05:10 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kerran olen juonut... Ja se maistui aika samanlaiselta kuin muutkin energia juomat.
Ja eikö siitä ole muka mitään haittaa jos energia juomia litkii kokoajan? Eikö siitä tule liika energiseksi?

En kyllä laita rahojani energiajuomiin... [/quote]
Tauriini kuulemma vähentää pituuskasvua. [/quote]
sitä siis mulle. oon liian pitkä jo nyt saati sitten jos tästä vielä kasvan :P
Kuva
Avatar
Eternity
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:15

Viesti Kirjoittaja Eternity »

Olen kerran juonut Batterya sikäli mikäli se jotain kiinnostaa. Piti juoda että jaksoi katsoa leffoja yömyöhään. Voin sanoa ettei se kovin hyvää ollut, mutta ihan tehokasta kaiketi, pysyin hereillä... :P
And forgive me nothing for I truly meant it all
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

purplecow kirjoitti: Minen enää uskalla juoda energiajuomia. Viimeset pari kertaa kun erehdyin kokeilemaan sydän tuntu haluavan hakata tiensä ulos rintakehästä parin tunnin ajan, muutenkin tuli oudon ahdstunut olo, ei lainkaan virkeä tai mukava fiilis.
hahaa noob
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Salmiakkikossun seassa tai ihan tavallisen kossun seassa varsin makoisaa. Pelkästään tulee juotua jos joutuu ajamaan autoa ja ei oo kunnon unet takana. Lanit imevätkin sitten litroissa batteryä. Myös jos on muita valvomis juttuja edessä niin batteryä on mukana. Koneen ääressä kotona en ole juonut kertaakaan.
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Olin ennen koukkussa siihen mutta en enää 8)
Kuva
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Hirveää litkua :x minä sanon ei kiitos.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

:evil: .. Täyttä sontaa, niinku muutkin energia juomat.. Ei uppoo ei
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Kannattaa ostaa batteryn sijasta EDiä. kofeiini, tauriini ja quarana pitoisuudet ovat samat, mutta EDin hinta on halvempi, ja edipullollisesta saa enemmän piristeitä ku batterysta, koska samaa litkua on EDissä 2,8 dl enemmän kuin batteryssa


Battery tölkissä
Kofeiini 107mg
quarana ? ei ilmoitettu
tauriini 1333 mg

ED-pullossa
Kofeiini 160 mg
quarana 45 mg
Tauriini 2000 mg

ero on aika huomattava
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Kyllä tota batteryä tulee juotua,ei tosin säännöllisesti.Joskus saatan ostaa kolmekkin tölkkiä päivässä.Se on kyllä hyvää, muttä yöunet kärsii.
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

fredo kirjoitti:Kannattaa ostaa batteryn sijasta EDiä. kofeiini, tauriini ja quarana pitoisuudet ovat samat, mutta EDin hinta on halvempi, ja edipullollisesta saa enemmän piristeitä ku batterysta, koska samaa litkua on EDissä 2,8 dl enemmän kuin batteryssa


Battery tölkissä
Kofeiini 107mg
quarana ? ei ilmoitettu
tauriini 1333 mg

ED-pullossa
Kofeiini 160 mg
quarana 45 mg
Tauriini 2000 mg

ero on aika huomattava
Ehkäpä, mutta ainakin minun mielestäni ED maistuu pahemmalle kuin Battery:P

Tulee sitä joskus juotua Batteryä vaikka saunajuomana tms, myös vita nova on ainakin minun mielestäni aika hyvää.


Ps. Ja onko tuo pituuskasvun hidastuminen faktaa vai kuulopuhetta? Minua ainakin kiinnostaa tietää ettei tieto ole ihan tuulesta temmattu :)
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Battery on kallista ja minä vanhana kofeiinimaakarina en tunne mitään vaikutusta.
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Kaikki energia juomat ovat minulle vähän liian kalliita. Juon mieluummin ihan vain kahvia.
Mutta on tuota batteryä tullut joskus juotua, enemmän juon kyllä tehoa, se on parempaa kuin battery tai ED..
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Tiedän Battery-juoman, mutten juo sitä ikinä ja enkä oikein piittaa energiajuomista ^^'

Lyhyt virsi kaunis...
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Shart kirjoitti: Ehkäpä, mutta ainakin minun mielestäni ED maistuu pahemmalle kuin Battery:P

Tulee sitä joskus juotua Batteryä vaikka saunajuomana tms, myös vita nova on ainakin minun mielestäni aika hyvää.


Ps. Ja onko tuo pituuskasvun hidastuminen faktaa vai kuulopuhetta? Minua ainakin kiinnostaa tietää ettei tieto ole ihan tuulesta temmattu :)
Niin maistuu munkin mielestä



Tauriini EI TODELLAKAAN hidasta pituuskasvua.

Tauriini on aivoissa toiseksi yleisin vapaa aminohappo, tauriinia on myös silmän verkkokalvossa, sydän- ja luustolihaksissa, sekä sapessa. sitä erittyy myös äidinmaitoon.
tauriini toimii myös aivojen viestintäaineena ja sillä on hermostoa suojaava vaikutus

Aikuisessa ihmisessä tauriinia on noin 1 g ruumiinpainokiloa kohti.
Tauriinia syntyy sekä maksassa että aivoissa.
imeväisikäiselle lapselle tauriini on välttämätön ravintoaine, jota on saatava äidinaidosta.

kotieläintenkin on saatava riittävästi tauriinia päivittäisestä ravinnostaan.
Tauriinin puute aiheuttaa mm kissanpoikasen sokeutumisen. Emokissan tauriininpuutos johtaa kuolleiden tai epämuodostuneiden poikasten syntymiseen.

tauriinin muodostuminen elimistössä vähenee lihasrasituksessa, joten sitä on hyvä saada myös ravinnosta esim. lihasta

eli jos painat 70 kiloa, niin elimistössäsi on noin 70g tauriinia
Taitaisi aika pahasti hidastaa pituuskasvua tuommoinen määrä :lol: :lol: :lol:
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Vastaa Viestiin