Ragnarok the animation

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Tyksiikö kukaaa muu tollasta fantasy- aiheista animee???? Ite tykkään, koska larppaan ja roolipelaan HYVIN aktiivisesti. :D
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Latasin kyllä kerran kaikki jaksot, mutta jouduin poistaa ne muiden animien tieltä. Olisi kyllä pitäny kattoo, jos ois vaikka iskeny. Selailin kyl pari jaksoo ja kyllähän se sillai ihan katsottavalti vaikutti, mutta tiiä sitten.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mä en oo ite Ragnarokkia seurannu, mutta kaveri on varma akattonu kaikki jaksot ja pelaa kait sellasta nettipeliäki.. ^^ Pitäis vissii Ladata, jahka tilaa vapautuis..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Niin no ... Siinä pelissähän on kuukausimaksut... Osta samn tien WOWi tai FF XI :D
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Jaksoin katsoa ehkä 5-10 jaksoa, ja sitten en vain enää pystynyt jatkamaan. Ilman ääniä se olisi ehkä ollut siedettävä, ei olisi tarvinnut kuulla jatkuvaa "HEAL!!1oneone"-kiljuntaa.

Piirtotyyli oli kyllä nättiä, mitä nyt joissain henkilöissä oli innostuttu söpöilemään vähän liikaakin. Ja juonesta en oikeastaan tajunnut mitään, se oli ihmeellisen pomppiva eikä edes erityisen mielenkiintoinen. Viimeisissä jaksoissa, jotka katsoin ennen kuin kyllästyin, vihasin tasan tarkkaan jok'ikistä hahmoa.

Tästä voi jo varmaan päätellä mitä mieltä olen kyseisestä sarjasta x3 Ei tulisi mieleenikään katsoa uudelleen, saan painajaisia jo pelkästään muistelemisesta. Mutta tämähän on vain mein mielipide, nee?
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Katsoin ekan jakson mutten jaksanut ladata enempää ku on niitä muitakin kivoja animeja, ja odottelinkin tässä että joku tulee valittamaan niistä kivoista huudoista esim. Lighting on "laitonin!", munmielestä ne on justiinsa jännät tunnelmankohottajat! :D
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Koko sarja tuli katsottuu ja oli jotenkin vähän keskinkertanen kunnon sarjaksi. Oli tässä paikoittain hyviäkin kohtia mutta niitäkin oli erittäin vähän. Juoni oli vähä mitä oli mut hahmot sinäänsä iha jees ^^ mut mut en vain tykännyt...ei ollut vaan mun makuun ^^
Tsukai
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: Su Helmi 08, 2004 22:00

Viesti Kirjoittaja Tsukai »

Tulipahan tuo katsottua, ei mielestäni kovin ihmeellinen ollut. Peli taasen on ihan hyvä. :F
Signatureja ei tueta. :E
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

juu katoin koko sarjan 5 kuukauta sitten lempari mun mielest on iruga tai takius kummatki on cooleja
KATSO ALAS
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Iruga on kyl kovis ! :D Se viipaloi kenet vaa .
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-lolz3r0+May 29 2005, 10:06--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (lolz3r0 @ May 29 2005, 10:06)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Niin no ... Siinä pelissähän on kuukausimaksut... Osta samn tien WOWi tai FF XI :D [/quote]
FF XI vois harkita (siis jos rupeen pelaan kuukausimaksullista nettipeliä) mutta muuten en oikeen usko.. ^^ Final Fantasyt Rocks!!
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

säästän mun rahat pleikari kolmoseen niin ei mitään kuukaus maksuja
KATSO ALAS
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Pleku 3 on ihan suikeron näköne :P <a href='http://secure.idg.com.au/images/gamepro/PS32.jpg' target='_blank'>http://secure.idg.com.au/images/gamepro/PS32.jpg</a>

Mut kannatava hankinta sinänsä. 3.2 Ghz Cell prosessori ja käytttää blue rayta!
Pelit tulee maksamaan n.100€ kpl. :P
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

No eipä tuo kellotaajuus ole ennenkään paljoa vaikuttanut, PS2 oli muistaakseni vajaat 500MHz elleivät muistikuvani ole aivan hakoteillä.

Mutta jos suhde pysyy samana niin PS3 tulee olemaan aikapas "nätti"
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Veikkaan että PS3 ei oo iha ton näkönen ku tos kuvas ^^ <a href='http://www.ps3portal.com/downloads/Play ... 801751.jpg' target='_blank'>tos</a> on itse konsoli ohjaimen kera ja <a href='http://hardware.gamespot.com/Sony-PlayS ... 5015-S-4-4' target='_blank'>täs</a> on laitten tiedot[/QUOTE]
Vastaa Viestiin