Ragnarok the animation

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Onko tämä sama tapaus kun se manga jota alettiin suomentamaan? :D Kuulostaa kivalta. Monta jaksoa siinä on? ^^ Taidan ladata, kun ei dvd:llä ole. ^^ JOs joku viitsisi vastata :D
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

<!--QuoteBegin-GolliM+Jun 6 2005, 08:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ Jun 6 2005, 08:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Onko tämä sama tapaus kun se manga jota alettiin suomentamaan? :D Kuulostaa kivalta. Monta jaksoa siinä on? ^^ Taidan ladata, kun ei dvd:llä ole. ^^ JOs joku viitsisi vastata :D [/quote]
Ragnarok the Animationissa on 26 jaksoa.
Ja vaikka sarjan nimi on Ragnarok the Animation, niin siinä on täysin eri hahmot kuin siinä mangassa jota aletaan suomentamaan.

Itse olen nähnyt vasta 2 jaksoa ja lisää haluaisin nähdä. Suosikkihahmojani ovat Roan ja Iruga -^^-
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

No, se mitä olin kuullu Ragna animesta ei ollu oikeen innostavaa ja sen takia latasinkin vaan 10 ekaa jaksoa joiden jälkeen huomasin olevani täysin koukussa joten latasin loputkin ja sain huomata ettei kannatta aina luottaa siihen mitä toiset jostain sanoo, ja mä sanon et toi sarja oli mahtava! (Olen kattonu jo sen 4 kertaa läpi.)

Ite pelaan Ragnaa ja olen täysin koukussa siihenkin. :)
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

omasta mielestä oli paljon kivempaa katsoa ragnarok the animationia kun on pelannut peliä. ymmärsin classeista,skilleistä,aseista,tavaroista heti kaikki ja oli coooolii kattoo ku joku heittää jonkun tutun skillin kehii.. nythän on tulossa se ro2 peli et sitä odottelen :P
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Tämähän pohjautuu siihen peliin (?)
Aivan täyttä roskaa. Joskin jotkut huumori kohtaukset naurattavat ja nekin on ihan kuivia toisella kerralla.
Kuva
Avatar
Chi_Chan
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 20:43

Re: Ragnarok the animation

Viesti Kirjoittaja Chi_Chan »

Mulla itelläni on tämä sarja dvd:nä, ja oli yksi ekoista katsomistani sarjoista. Ei se jälkeenpäin katsoen mikään paras sarja ole, mutta kuitenkin kiva juoni ja hahmot ja kaikkea. ^-^ Suosikkihahmot on Julia ja Ilga(Iruga).
Älä unohda katsetta kaipaavaa
Äläkä sydäntä rakastavaa
Sillä myrskyävä merikin rauhan saa
Mutta särkynyt sydän ei milloinkaan
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ragnarok the animation

Viesti Kirjoittaja Metal »

Olen katsonut tätä melko epämääräisesti, lainannut DVDitä kirjastosta sattumanvaraisessa järjestyksessä ja olen varmaan missannut aika monta jaksoa välistä mutta.. ihan katsottava sarja. Hahmoista (joista osa on tosin ihan cooleja mutta kaikki ne mukavan oloiset hahmot jäävät jotenkin.. vajaiksi, luonteesta ei paljasteta paljoakaan jne.) tai juonesta en kamasti perusta mutta kyllä tätä voi pitää taustalla huutamassa kun piirtää tms.
Kuva
Sh1kamaru
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 15:06

Re: Ragnarok the animation

Viesti Kirjoittaja Sh1kamaru »

Hyvä oli :lol: Pakko myöntää alussa oli epäluuloja että millasta roskaa olen nyt lupautunut katsomaan :? Mut kyllähän se mahtavaksi ilmeni :D
Vastaa Viestiin