Hajime no ippo

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Ippo ei oo todellakaan realistinen :D
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

large kirjoitti:Ippo ei oo todellakaan realistinen :D
No kyllä se varsin realistinen on muihin shonen animeihin verrattuna
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Olen katsonut puolet sarjasta ja sitten kyllästyin... Aloitinki vain siksi että oppisin piirtämään nyrkkeilyä, sillä en todellakaan voi kehua itseäni hyväksi siinä... Pikkuveljeni kuitenkin onneksi rakastui sarjaan, joten en uhrannut aikaani sille turhaan!

Date Eiji ja Takamura ovat kyllä ihan huippuja, Ippo itse on vain ärsyttävä...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Olli-Sensei kirjoitti:
Tiia on kehunut tätä sarjaa maasta taivaisiin niin on se kyl nyt sit pakko alkaa tätä katsomaa. Jos ei oo niin hyvä ku oot täs selittäny niin etsin siut käsiini :roll: .
Jotenkin olen skeptinen toho ku toi animointi on aika ''vanhan'' näköstä ja nyrkkeily ei ole oikein lempi urheilulajini, vaikka ukkini onkin kaksinkertainen suomenmestari...
Äläpäs uhkaile minua >.< Alkaa pelottamaan. Uskon kyllä että tykkäät, mutta jaa toki tuntemuksesi kanssamme kun olet sitä katsonut. (Minulla jo ihan jänskättää :D) Ja jos sattuu ettet tykkää niin olen turvassa täällä suomi neidon rintamuksessa. :)

Vähän huippu ukki sulla, btw ^^
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Joo tosiaan. Kun Tiia täällä ja Dannycon toisella foorumille on tätä niin kovasti hehkuttanut, niin olihan se sit pakko kattoo.
Täytyy sanoo, että sarja vetosi meikään aika hyvin. Aina kun oli vapaa-aikaa, niin Ippoa kehiin vaan ^^
Zamir tossa jo vei sanat suusta, joten lainaan häntä :p
Hajime no ippo, on TOSII HUIIPPUUUH! anime, niin loistava ei sitä voi ees sanoin kuvaillla, se on vaa niin loistavan hyvä, hyvä tarina, loistavasti suunniteltu. ja hyvää huumorii, ja ei sillee mitenkää unrealistic, ihan realistinen. Ippo on kyl kaikist paras!!!!!
Ei voi olla kun samaa mieltä ^^ Ippo meni kyl heti mun Top3 animet listalla. Jeij \o/
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Manga vie tästä sarjasta voiton.Vaikka animessa on tehty yllättävän hyvin tuo animaatio osasto, ei se silti yllä musta mangan tasolle.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

nixuboy kirjoitti:
Hajime no ippo, on TOSII HUIIPPUUUH! anime, niin loistava ei sitä voi ees sanoin kuvaillla, se on vaa niin loistavan hyvä, hyvä tarina, loistavasti suunniteltu. ja hyvää huumorii, ja ei sillee mitenkää unrealistic, ihan realistinen. Ippo on kyl kaikist paras!!!!!
Ei voi olla kun samaa mieltä ^^ Ippo meni kyl heti mun Top3 animet listalla. Jeij \o/
Kjyllä oli muuten hyvä anime. Nousi omaakin top3 heti sanotaanko 20 jakson kohdalla.
Mitä animeen tuli niin se oli kerrassaan vaan loistava. Animointi oli minusta ihan hyvään(lopussa minusta se alkoi paranemaan...) . Juoni oli nyt sellainen mikä aina saa hulluun addiktioon, että pakko katsoa eteenpäin. Hahmot oli hyvin luotuja (etenkin päähahmot), mutta se oli minusta vähän tyhmää kun aina kun ippo oli hakannu jonkun tyypin niin heistä ei sen jälkeeen kuulunut mitään(esim.ozuma,oda, hayami) Musiikki oli ihan kohtalainen. Eka opening ja eka ending oli minusta parhaat op. ja endingit. Ja ippon theme oli myös todella hyvä.
Juonta olisi sanut jatkettua minusta vielä reilusti eteenpäin, mutta kävihän toi loppu+OVA:t ihan hyvin. Arvosanaksi antaisin nyt vaatimattomasti -10.

-------------------------

Tässä lopussa miun on pakko kiittää tiia-samaa kun kertoi ettö tämä hajime no ippo on näin loistava :) . En olisi varmaan katsonut Hajime no ippoa muuten ikinä.
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

BlackOut kirjoitti:Oon katsonu kyseisen sarjan.. ei voinu olla ku pitämättä :) Varsinkin musiikit olivat mitä mahtavimmat!
olen samaa mielt! ippo on yks parhaimpia animeja :D
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Olli-Sensei kirjoitti:
Tässä lopussa miun on pakko kiittää tiia-samaa kun kertoi ettö tämä hajime no ippo on näin loistava :) . En olisi varmaan katsonut Hajime no ippoa muuten ikinä.
Minä ihan häkellyn tästä sama-päätteestä O.o Sivuun se: ole hyvä vain, olen iloinen että pystyin manipuloimaan mieltäsi onnistuneesti ^^ Hajime no ippo yhdistäköön pieniä mieliämme ikuisesti.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Hmmm... Olen jotenkin kierosti missannut tämänkin aiheen... Katsoin Ipon joskus viimevuonna ja tykkäsin siittä. Oudointa oli saman juonikuvion toistaminen koko sarjan ajan, mutta silti sarjassa ei omasta mielestäni ollut tylsiä kohtia... Toista leffoista en ole vieläkään muistanut katsoa, mutta kai senkin tässä joku päivä voisi katsastaa.

Joku mainitsi edellä Grappler Bakin ja sekin on hyvä sarja. Sitten oli vielä yksi kehuttu nyrkkeilysarja, jonka nimeä en tosin muista :P , mutta ajattelin senkin hankkia.
Veivät kauniin Siggini :,(
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re:

Viesti Kirjoittaja shin »

Kaikki jaksot takana, leffoja lukuunottamatta.. Aivan tajuttoman hyvä sarja, joka kipuaa monen muun sarjan ohi kärjen tuntumaan.! :) Paljon toimintaa, loistavat henkilöt, huumoria ja melko perinteinen, mutta kiinnostava juoni. Sarja piti koukussa hyvin, eikä piirrosjäljessä valittamista.. Nyrkkeily oli todella viihdyttävä aihe, vaikkei perinteisesti kuulukkaan lempilajeihini. Kävin jopa pari kertaa lenkille ennen käden murtumista , joka oli suureksi osaksi juuri tämän sarjan ansiota.. Ehdottomasti yksi parhaista animeista ikinä, ja luultavasti mangana vähintään yhtä hyvä^^

Hyviä henkilöitä oli paljon, mutta omia suosikkeja Ippo ja Vorg.. Eikä saa unohtaa Mamoru "Bear Slayer" Takamuraa ;)
Suosittelen ehdottomasti kaikille..^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
nirium
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Su Joulu 16, 2007 22:23

Re: Hajime no ippo

Viesti Kirjoittaja nirium »

Hell yeah! Tämä sarja on vuosien saatossa tullut katsottua neljä tai viisi kertaa. Se oli myös suurin yksittäinen vaikuttaja nyrkkeilyharrastukseni aloittamiseen. :)

Nyt kun tämä season 2 (eli siis nimeltään Hajime no Ippo: New Challenger) on virallisesti tehnyt RAW debyyttinsä, niin onko kenelläkään hajua mikä ryhmä tätä alottaa subbaamaan?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Hajime no ippo

Viesti Kirjoittaja Runte »

Eka jakso New Challengeriä oli juuri sellainen kun odotin, eli en jälkeenpäin hyppinyt innoista, mutta en myöskään pettynyt ^^

Opening video on suht laadukas ja biisikään ei mikään kamalin vaihtoehto ole. Sopii hyvin Ippo -tunnelmaan.
Ainoa asia mitä nyt lähiaikoina tältä sarjalta odotan, on luultavasti Ippon pari seuraavaa matsia, ja "eräs Aokin matsi". Ja tietysti uudet hahmot ovat tervetulleita ^^
Spoileri, maalaa nähdäksesiHieman kyl ketuttaa Kumin ääninäyttelijä. Joko se vaihtu, tai muuten vaan kuulostaa erilaiselta .3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Hajime no ippo

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Toinen päivä menossa eilen tuli katottua 9 jaksoo ja tänään 34 :S Täähän on kova sarja ^^'
Tosiaan hirvee fiilis päästä puntille :) Ja kun se ei oo kun 200m päässä.. Alko toi thai boxing lopetus jo ketuttaan :S
---edit-16.01.09-edit---
Okei tänään tuli katottua. loputkin. päräyttävä kokemus ja sitten lähti jo New challengerit tulemaan :)
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin